Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko pitää löytämäni poron?

Vierailija
23.12.2019 |

Se jäi auton alle kun ajeltiin kavereiden kanssa Haaparannalta jouluostoksilta kotiinpäin. Vauhtia oli hyvin vähän ja minä laillistettuna itseoppineena hevospuoskarina totesin että luita ei ole murtunut, se vain sai pienen tärskyn. Heitettiin pakettiauton perään ja ajateltiin että se voisi olla todellinen vetonaula kun huomenna teemme joulupukkikeikkaa niin saisimme jopa anteeksi jos pukilla vähän nenä punottaa kun olisi aito poro rekvisiittana.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauta heti löytötavaratoimistoon!

Vierailija
2/9 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että joku lappalainen leukutyyppi omistaa sen poron, ja tulee hakemaan sen vaikka väkisin pois. Eli olisin varuillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa.

Vierailija
4/9 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa.

No perhana, vein sen jo talliin karsinaan ja annoin heiniä. Tästä lähtee lapin miehelle lasku jos kehtaa tulla jotain kinuamaan.

Vierailija
5/9 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin porpeukalo. Vie se poro heti takaisin. Sen äiti ja kaverit kaipaa jo sitä.

Vierailija
6/9 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta saat pitää poron jonka löysit autolla. Samalla tavalla mä löysin itselleni mummon.

Vierailija
7/9 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta saat pitää poron jonka löysit autolla. Samalla tavalla mä löysin itselleni mummon.

Mummoista nyt ei ole kuin harmia.

Tai, ehkä se yhdet puurot keittäisi ja villasukat kutoisi.

Vierailija
8/9 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummoista nyt ei ole kuin harmia.

Tai, ehkä se yhdet puurot keittäisi ja villasukat kutoisi.

Hyvä mummo se on. Keittää kahvitkin kun työntää pyörätuolin keittimen viereen. Eläkekin käydään nostamassa yhdessä.

Vierailija
9/9 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ihan p'ska poro. Vain röhkii ja ulisee, vikuroi eikä varmaan osaa lentääkään. Saako tuolta edes sarvet ottaa päästä ennen kuin vapautan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän