Teen pimeitä töitä sekä nostan tukia petollisesti.
Teen periaatteesta töitä pimeästi sekä nostan tukia petollisesti koska haluan vahingoittaa suomen valtiota mahdollisimman paljon. Suomessa on vain miehiä koskeva asevelvollisuus sekä muita miehiä syrjiviä lakeja mutta ei yhtäkään naisia syrjivää lakia. Tuollaiseen naisia hyyssäävään yhteiskuntaan en veroja ala maksamaan. Muutenkin olen sitä mieltä että miehillä tulisi olla pienempi veroprosentti koska heitä syrjitään niin törkeästi.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
En usko että osaisit huijata millään alalla ei ole mahdollista.
Siis teen freelancer sopimuksella hommia eli verojen maksu olisi minun vastuullani MUTTA minähän en niitä tietenkään maksa sekä otan palkat eri tilille kuin tuet joten Kela ei näe että minulle tulee rahaa. Siten onnistun huijaamaan ja on todellakin mahdollista.
Onneksi tulet jäämään kiinni, saat rikossyytteen ja päädyt ulosottoon. Usko pois. Tai sitten pankki kyselee mistä rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis teen freelancer sopimuksella hommia eli verojen maksu olisi minun vastuullani MUTTA minähän en niitä tietenkään maksa sekä otan palkat eri tilille kuin tuet joten Kela ei näe että minulle tulee rahaa. Siten onnistun huijaamaan ja on todellakin mahdollista.
idiootti. Kela&co saavat tietää nuo ja pankeilla velvollisuus luovuttaa tilitiedot. Eli petossyyte on tulossa viiveellä.
Mieslukijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
idiootti. Kela&co saavat tietää nuo ja pankeilla velvollisuus luovuttaa tilitiedot. Eli petossyyte on tulossa viiveellä.
Muuten hyvä mut se on ulkomaalainen e-wallet tili mille otan palkat joten ei hätää. Enköhän olisi jäänyt jo kiinni jos olisi joku riski. Olen jo aika pitkään toimintaani harrastanut...
Ehkä pari kk voi onnistuakin , mutta ei pidempään arvioisin.
Jumala näkee kaiken ja tietää kaiken. Jumala tekee oikeuden.
Hienoa, toivottavasti elät satavuotiaaksi.
Mitenkähän tuossa käy jos kärähtää? Istuisitko linnassa täysihoidossa mieluummin kuin menettäisit rahaa :)?
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän tuossa käy jos kärähtää? Istuisitko linnassa täysihoidossa mieluummin kuin menettäisit rahaa :)?
Jos vankilaan joudun niin sehän kustantaa myös suomen valtiolle koska siellä on täys hoito joten koska se aiheuttaa vahinkoa suomelle niin ei sekään ole niin paha kuin että maksaisin veroja ja tukisin tätä naisia hyyssäävää yhteiskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pari kk voi onnistuakin , mutta ei pidempään arvioisin.
Mä oon kuule tehny tota yli vuoden. Helposti onnistuu koska luuletko et ottaisin palkkoja jollekki suomalaiselle tilille c’moon....
Vierailija kirjoitti:
Jumala näkee kaiken ja tietää kaiken. Jumala tekee oikeuden.
Jotenkin tuntuisi oikeudenmukaiselta antaa AP:n olla ja tiputtaa tulta ja tulikiveä viherkommunistihallituksen päähän. Niillehän ei mikään riitä; kaikki pois työtätekeviltä että saadaan antaa niille jotka eivät viitsi mitään tehdä. Erityisesti ulkomaalaisille.
Itse jäin työttömäksi vajaa pari viikkoa sitten. En aio hetkeen hakea mitään työpaikkaa. Tienasin sen verran hyvin viimeiset puoli vuotta, että mitkään alipalkatut hommat eivät käy.