Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisikohan tällaista lastenvaunupakettia ostaa

Vierailija
23.12.2019 |

https://www.pinkorblue.fi/babygo-yhdistelmaevaunut-summer-sisaeltaeae-j…

Mietin kun noin edullinen ja näppärän oloinen, mutta mitään tietoja esim turvallisuudesta ei löytynyt pikaisella googlauksella. Onkohan kellään kokemusta kyseisestä paketista? Lähinnä siis turvakaukalon turvallisuus mietityttää..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa kyllä superhalpa setti. Itseäni mietityttää tuo rattaiden muovisuus, alkaako nopeasti huomaaman käytössä että on huonolaatuinen? Kaukalo ei varmasti turvallisimmasta päästä tuohon hintaam, jos päädyt tähän niin googlaa vielä lisää ensin.

Suosittelisin kuitenkin kokemuksen perusteella ostamaan jonkun merkin millä on kysyntää jotta saat sen aikanaan sitten myytyä ja jos pidät rattaita hyvin niin saatat saada takaisin suurimman osan maksamastasi hinnasta. Hyviä merkkejä esim.Bugaboo, Cybex ja Emmaljunga.

Itse olen omistanut kahdet Bugaboot jotka ostin molemmat alesta ja sain lopulta käytön jälkeen myytyä lähes samaan hintaan kuin mitä itse maksoin. Esim.Babyshopissa on tällä hetkellä osa malleista alessa!

Vierailija
2/3 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm.Tori.fi on myynnissä oikeasti hyvälaatuisia kaukaloita. Jos löydät esim.6kk-12kk vanhan hyvälaatuisen ja tunnetun valmistajan kaukalon edullisesti niin osta se mielummin. Ja sieltä Torilta myös jotkut kunnon merkin rattaat kuten Bugaboot käytettyinä! Saat myytyä ne myöhemmin eteenpäin! Älä osta tuollaista minkä linkkasit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa kyllä superhalpa setti. Itseäni mietityttää tuo rattaiden muovisuus, alkaako nopeasti huomaaman käytössä että on huonolaatuinen? Kaukalo ei varmasti turvallisimmasta päästä tuohon hintaam, jos päädyt tähän niin googlaa vielä lisää ensin.

Suosittelisin kuitenkin kokemuksen perusteella ostamaan jonkun merkin millä on kysyntää jotta saat sen aikanaan sitten myytyä ja jos pidät rattaita hyvin niin saatat saada takaisin suurimman osan maksamastasi hinnasta. Hyviä merkkejä esim.Bugaboo, Cybex ja Emmaljunga.

Itse olen omistanut kahdet Bugaboot jotka ostin molemmat alesta ja sain lopulta käytön jälkeen myytyä lähes samaan hintaan kuin mitä itse maksoin. Esim.Babyshopissa on tällä hetkellä osa malleista alessa!

Kiitos! Ehkä en tosiaan uskalla ostaa tuota kun on noin epämääräinen merkkikin.. Rattaiden ei välttämättä tarvii kestää kuin yhden kesän, talvellahan tuo tyyliset ei liiku mihinkään kuitenkaan. Mutta turvaistuin pitäisi olla hyvä ja turvallinen kuitenkin..

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä