Poikaystävän kommentti, kun meikkasin hänen vanhempiensa järjestämää joulupäivällistä varten "Suvi (eksänsä) ei muuten koskaan tarvinnut mitään meikkiä"
En kysynyt mitään mielipidettä tai kommenttia. Poikaystävä katsoi minua vaan sillä tavalla nenän vartta pitkin ja sanoi tuon. En tajua miksi piti tahallaan pahoittaa mieleni. Minäkö sitten "tarvitsen" meikkiä?
Kommentit (15)
Typerä poikaystävä! Älä sulata kaikkea ja anna samalla mitalla takaisin.
Olisit vaan todennu, että "Ai, jaa, Siksikö sä sen jätit?"
Jos on totta, älä jatka suhdetta. Ihminen, joka käyttäytyy noin, harrastaa henkistä väkivaltaa, eikä se lopu.
"Ilmeisesti hän ei tarvinnut sinuakaan..."
Mikä näissä tylsissä provoissa on pointti?
ex oli samanlainen kamala pilkkaminen jos meikkasi
Ku meikkasin paljonki nii mun exä haukku sen exää joka ei värjännyt hiuksia tai meikannu, niin mummoks 😂😂😂
Tämä sama provoilija toistaa aina samaa kaavaa. -5/5
Onko poikaystävä sitä mieltä, että meikkaat liikaa ja olisit kauniimpi ilman meikkiä?
Mutta silti erittäin typerä kommentti pojalta, jättäisin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä näissä tylsissä provoissa on pointti?
Saada tylsiltä ihmisiltä tylsiä vastauksia😁
T.tylsä ihminen.
Nytkö sä jo meikkaat joulupäivällistä varten?
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama provoilija toistaa aina samaa kaavaa. -5/5
Oli provo tai ei, tuollainen käytös v* *****a. Ollaan oltu miesystävän kanssa yhdessä vajaa vuosi, eikös paikallisessa kauppakeskuksessa tule miehen eksä vastaan (jätti siis mieheni). Miehen katse menee ylös ja alas tään naik kosen vartaloa, kasvoista jalkoihin ja taas ylös. Ite olen tavis harmaavarpunen, ja tää eksä tasoa Amber Heard. Jutusta ei tuumannut tulla loppua ja joulufiilikset meni siinä. Jätkät osaavat olla hem metin i dioo tteja:(
Jsssp