Kertokaa rehellisesti pystytkö iskemään kenet tahansa miehen?
Kommentit (39)
Olen oma itseni. Olen aito tapaus.
sakaali mamma kirjoitti:
Kikattelen iloisesti korkkareissa ja kotelomekossa miesten hupsuille jutuille.
Minä teen samaa, silmiä räpytellen ja punattuja huuliani lipoen.
Jalassa laadukkaat nylonit, ilman pikkuhousuja.
Varsinkin pikkujouluaikaan hyvin monesta kiltistä perheenisästä kuoriutuu todellinen villikko! GRRR!
En ole koskaan pystynyt, en tosin ole halunnutkaan.
En todellakaan.
Juuri pari viikkoa sitten sain pakit. Ihan suoraan kysyin että lähtiskö kahville.
Enää en kyllä varmaan pysty. Yllättävän usein silti saan vielä huomiota. Omalta mieheltäni tosin en niin usein kun haluaisin...
Naimisissa olen ja uskollinen.
Ja ne keinot! Olen iloinen ja hymyilen. Nauran miesten jutuille ((jos siis ovat hauskoja) ja olen aidosti kiinnostunut.
Minulla on kyllä vakaa luottamus siihen, että on miehiä ja paljon onkin, joita ei saa "iskettyä", sellaisia vakaita poikamiehiä tai parisuhteessa eläviä, kumpiakin. Mikä sinun luottamuksesi ja arvostuksesi miehiä kohtaan on vienyt noin totaalisesti?
En todellakaan, mutta seksin puutteessa olen laittanut ihan pokkana viestejä deittisivuston komeimmille miehille kysyen myös varustuksen kokoa.
Aina olen saanut kuvat ja seksiä halutessani.
En edes etsi mitään suhdetta vaan seksiä tarvittaessa.
Mikäs sitä on sekstailla komean ja hyvin varustellun miehen kanssa.
Ei kukaan pysty. Tyhmää edes kysellä tuollaista.
Ehkä, jos pääsen hyvin taka vasemmalta yllättämään.
Kuullemma joo mutta olen todennut väitteen vääräksi, sen yhden ja ainoan kohdalla josta kiinnostuin.
No en varmasti pysty. Olen heteromies, ja toisen heteromiehen iskeminen olisi varmaankin jotakuinkin mahdotonta, vaikka haluaisin, jota siis en halua.
Tosi hyvä nämä kysymykset, joissa oletetaan että kaikki palstan lukijat ovat AV-mammeleita...
En varmastikaan. Olen aika hipahtava ja se ei varmasti vetoa tiettyyn osaan miehistä. Mutta luulen että aika moni lähtisi mukaan jos ehdottaisi seksiä suoraan.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan.
Juuri pari viikkoa sitten sain pakit. Ihan suoraan kysyin että lähtiskö kahville.
Hienoa että kysyit, aloitteellinen nainen on kuuma...
sakaali mamma kirjoitti:
Iskettekö miehiä muuallakin kuin baarissa?
Vierailija kirjoitti:
sakaali mamma kirjoitti:
Iskettekö miehiä muuallakin kuin baarissa?
Itse iskin töistä.
Vierailija kirjoitti:
No en varmasti pysty. Olen heteromies, ja toisen heteromiehen iskeminen olisi varmaankin jotakuinkin mahdotonta, vaikka haluaisin, jota siis en halua.
Tosi hyvä nämä kysymykset, joissa oletetaan että kaikki palstan lukijat ovat AV-mammeleita...
Pystytkö iskemään kenet tahansa naisen?
Vierailija kirjoitti:
Olen oma itseni. Olen aito tapaus.
Missä paikassa olet aito? Baaritiskillä?