Mihin pahat ihmiset joutuvat kuoltuaan?
Kommentit (92)
pahasaa300euroa kirjoitti:
kertomus pahoista ihmisistä
Horror- joulumuistoni on 13 vuoden takaa, jolloin olin kolmannella kuulla raskaana ja täysin masentunut rahahuolien ym. vuoksi.
Rahaa ei käytännössä ollut lainkaan.
Ostin 1€ -kaupasta vaatimattomia joululahjoja vanhemmilleni ja miehelleni, jonka kanssa menimme viettämään joulua vanhempieni luokse.
Jo joulupöydässä oli painostava tunnelma, koska (nyt jo pitkään onneksi ex-)ukko joi viiniä samalla tavalla kuin normaalisti juodaan vettä.
Glug-glug-glug.
Äitini oli kutonut miehelleni ihanan paksun kaulahuivin; mies tokaisi lahjan saadessaan, ettei käytä kaulahuiveja!
No, minä käytän sitä vieläkin.
Mies ei sanonut kiitoksen sanaakaan, vaikka rutiköyhinä saimme 300 € isältäni.
Ei, hän varasti lompakostani joulupäivänä 100 € ja painui juomaan johonkin auki olleeseen kapakkaan.
No, loppu hyvin, kaikki hyvin.
Sain terveen lapsen ja saman tien myös avioeron.
Soosoo, nyt ei taida taivaspaikka aueta kun eronnut olet.
Vierailija kirjoitti:
Syntyvät uudelleen kunnes ovat oppineet läksynsä.
Tätä kuulee usein. En tajua miksi kukaan koskaan voisi syntyä uudelleen. Kuulostaa höpsöltä.
Pääsevätkö Teuvo ja Nadja taivaaseen
Vierailija kirjoitti:
Pääsevätkö Teuvo ja Nadja taivaaseen
Pääsevät:) Ihanat ihmiset
Ensin harjoittelevat malediiveilla ja thaimaassa..sit siirtyvät taivaaseen:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni teki i.tsemurhan..minne hän joutuu ap?
Itsemurha on synti..eli p.irun grilliin joutuu isäsi.
Ei ole synti. Silloin kun ihminen ei enää jaksa ja haluaa helpotuksen tuskaiselle elämälleen. Omaisille on raskasta siksi olisi hyvä että jättäisivät jonkin viestin lähiomaisille ja kertoisivat syyn ettei tarvitse miettiä miksi ja miksi?
Kaippa sillä oli hyvä syy a.pua aivot seinälle..olin 14 vuotias
oli siis ateisti..eli missä on nyt>?
Voi olla että hän on taivaaseen menossa. Sillä tavalla miten tekee itsemurhan ei ole merkitystä. Mutta joo onhan tuollainen ampuminen kamalaa ajatella ja 14- vuotiaana. Minä yrittäisin ajatella näin että hyvä kun kuoli muuten ehkä elämäni ja muiden omaisten elämä olisi voinut olla pahempaa jos hän olisi jatkanut elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä kuulee usein. En tajua miksi kukaan koskaan voisi syntyä uudelleen. Kuulostaa höpsöltä.
Syntyvätkö kehitys.vammaiset 1 vuotiaan tasolla olevat uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntyvätkö kehitys.vammaiset 1 vuotiaan tasolla olevat uudestaan.
EIVÄT
mutta minä olen ollut klopatra, marie antoinette ja jeesuksen äiti..noin muutamia mainitakseni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole synti. Silloin kun ihminen ei enää jaksa ja haluaa helpotuksen tuskaiselle elämälleen. Omaisille on raskasta siksi olisi hyvä että jättäisivät jonkin viestin lähiomaisille ja kertoisivat syyn ettei tarvitse miettiä miksi ja miksi?
Voi olla että hän on taivaaseen menossa. Sillä tavalla miten tekee itsemurhan ei ole merkitystä. Mutta joo onhan tuollainen ampuminen kamalaa ajatella ja 14- vuotiaana. Minä yrittäisin ajatella näin että hyvä kun kuoli muuten ehkä elämäni ja muiden omaisten elämä olisi voinut olla pahempaa jos hän olisi jatkanut elämää.
ateistit joutuu h..elvettiin ja lemmikit madon suuhun..ootko vähän v.ajaa??????
Tavan keppostelijat päätyvät multiin. Kurkun leikkaajat pääsevät paratiisiin neitsyitä nus i maan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyseessä oli kiltti ihminen..mitä sinä siellä soperrat?
joo ja ei uskonut puuseppään
Palaavat reinkarnaation kautta ulkoministeriöön.
Viime joulu. Miehelläni on bipolaarihäiriö. Oli ollut ennen joulua pitkään hypomaniassa ja tehnyt yötä päivää sillä innolla töitä. No, kun olisi pitänyt rauhoittua joulunviettoon niin menikin maniaan.
Ensin alkoi ikään kuin pelleillä olevansa jumala tai kuolematon. Pelleili lapsille niitä ihme juttuja. Mutta vaikutti lähinnä oudolta huumorilta ja meinasin että onko tissutellut salaa alkoholia. Aattona sitten kuitenkin tajusin että viiraa enemmänkin kun meni outo ilme päällä valkoiseen lakanaan kääriytyneenä kadulle kävelemään. Siellä se oli ikään kuin kädet siunaavan Jeesuksen asennossa ja mairea hymy naamallaan. Autoliikenne oli pysähtynyt koska mies oli keskellä tietä. Menin hakemaan hänet pois. Mies tuijotti haltioituneena että näenkö että hän on jumala, kaikki autotkin pysähtyi kun hän mielessään käski niitä. Minä samoin että pysähtyi kun eivät halua ihmisen päältä ajaa.
Lapset huomasivat että mies on sekaisin ja pelkäsivät, samoin koirat. Yritin jututtaa saadakseni selville pitääkö lähteä päivystykseen. Ei lähdetty, laitoin sen vaan ottamaan rauhoittavan lääkkeen. Mies meni makuuhuoneeseen lepäämään lääkkeen jälkeen. Parin tunnin päästä kuitenkin kuului ulkoa kauhea tömäys. Mies oli hypännyt parvekkeelta ja satuttanut pahasti. Vuorotellen ähisi kivusta, vuorotellen ihmetteli miksei onnistunutkaan lentämään vaikka osaa kyllä. Sairaalareissu tuli. Mieheltä murtui käsivarresta ja selästä luita, tarvitsi leikkauksiakin. Sellainen joulu sitten.
pääseekö ihminen joka luulee olevansa jeesus taivaaseen?
Vierailija kirjoitti:
Moni niistä saa rangaistuksen elämänsä aikana. Ne joutuu vanhainkoteihin käyttämään vaippoja.
Myös hyvät ihmiset joutuu käyttämään vaippoja, joten huono.
Bipon omainen: tylyä on meininki. Meidän heppu kuitenkin muuttui kun alkoi syömään olantsapiinia. Painonnoususta puhkesi diabetes, lisäksi kolesteroli ja verenpaine lääkkeet.
Mutta mieli rauhoittui. Nyt on lähes normaali.
Kulttuurimarxilaiset, vihreät ja kapitalistit joutuvat helvetin ikuiseen tuleen.
Kuolemaa väkevämpi on vain rakkaus. Kivojen hautajaisissa kaivataan ja hyvä muisto kantaa. Kuolleet hyvät kaverit voi olla enkeleitä.
Narsistin hautajaisissa ei itketä, korkeintaan helpotuksesta. Jos hautajaisiin edes kukaan menee.
Pahaa ei jää kukaan kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyseessä oli kiltti ihminen..mitä sinä siellä soperrat?
joo ja ei uskonut puuseppään
Joo isäs on nyt helvetissä ja varmaan sinäkin kohta koska olet pahansuopa, yksinkertainen ja tyhmä.
Joutuvat syntymään uudestaan poikana Kajaaniin.
Rukoilitteko JEESUSTA jouluna?
Onko lapsi pakana?