Uusi mies selvästi seksin perässä, voiko tulla jotain muuta?
Aika klassiset merkit, että seksin perään on ja lujaa. Laittelee viestejä iltaisin ja pyrkii kovasti viemään juttua seksin suuntaan koko ajan. Ei tunnu olevan muuten kiinnostunut tutustumaan minuun. Pitäisikö vain siirtyä seuraavaan vai onko teillä kokemuksia, että seksipainoitteisuus on lopulta kehittynyt romanttisempaan kiinnostukseen? Prkl, kun menin jo vähän ihastumaan.
Kommentit (80)
Ota kaikki irti seksistä ja sitten äijä häipyy itsestään 👍
Jos miestä todella kiinnostaa tutustua, niin sen huomaa. Ei ole törkyseksiviestejä tai epämääräistä vonkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Jos miestä todella kiinnostaa tutustua, niin sen huomaa. Ei ole törkyseksiviestejä tai epämääräistä vonkaamista.
Mutta ei kai se tarkoita sitä, etteikö vonkaava mies voisi olla myös kiinnostunut.
Olisin otettu, jos joku haluaisi noin lujaa seksiä kanssani.
Varmaan riippuu myös siitä, millaista seksiä on. Itsekin haluan tosiaan ensin nähdä, onko seksistä mihinkään uuden kumppanin kanssa, jotta jaksan jatkaa tutustumista. En halua enää koskaan olla suhteessa, jossa seksuaalinen vetovoima ei toimi. Siitä ei tule pidemmän päälle mitään.
Minulla taas on toisenlainen tilanne. Tapasin ihanan miehen, jota en pysty kovin usein tapaamaan. Seksiäkin on ollut. Viestittelemme ja soittelemme usein, mutta puhumme kaikesta arkipäiväisistä asioista ja toisiimme liittyvistä asioista. Yleensä se olen minä kuka viittaa puheessa läheisyyteen.
Olen siis ihmeissäni mitä mies minusta haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin suuntaan olet itse pyrkinyt viemään keskustelua?
Kaikkeen muuhun. Tutustumiseen. Eilen kysyin, eikö hän halua tutustua minuun syvemmin? Ei hän oikein vastannut siihen mitään järjellistä. Tuntuu, että mitä tahansa sanonkaan, hän yrittää kääntää sen jollain lailla seksiin. Plääh.
Ihan itsehän sinä tuollaisia miehiä valitset. Kannattaisko tsekkaa omaa miestenvalintaprosessiasi uusiksi?
M/39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin suuntaan olet itse pyrkinyt viemään keskustelua?
Kaikkeen muuhun. Tutustumiseen. Eilen kysyin, eikö hän halua tutustua minuun syvemmin? Ei hän oikein vastannut siihen mitään järjellistä. Tuntuu, että mitä tahansa sanonkaan, hän yrittää kääntää sen jollain lailla seksiin. Plääh.
Ihan itsehän sinä tuollaisia miehiä valitset. Kannattaisko tsekkaa omaa miestenvalintaprosessiasi uusiksi?
M/39
No enpä tiennyt tavatessa ja treffeille mennessä, että mukavasta miehestä paljastuu tämmöinen pimppihaukka.
Pilluhaukan haistaa kun kokemusta tulee. Kannattaa tsekata/stalkata somekäytös; fanipojat ovat varmoja kuvotuksia, mitä vanhempia sen kuvottavampia.
Vierailija kirjoitti:
Pilluhaukan haistaa kun kokemusta tulee. Kannattaa tsekata/stalkata somekäytös; fanipojat ovat varmoja kuvotuksia, mitä vanhempia sen kuvottavampia.
Hän ei ole missään somessa. Kolmekymppinen mies. Watsappissa jutellaan.
Mistä niitä kunnon miehiä edes löytää? Tinder kuulostaa pikaseuranhaulta, eikä E-kontakteissakaan ole juuri ketään. Onko Suomi24:ssä enää mitään toimintaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena haluan selvittää kyllä hyvin pian toimiiko seksi ja sen jälkeen voidan katella jotain vakavampaa.
Sama. Mieheni oli tehnyt vaikutuksen miellyttävällä ulkonäöllä, hauskoilla jutuilla ja ymmärrettävillä/hyväksyttävillä elämänarvoilla. Sen jälkeen hän teki vaikutuksen kielitaidollaan ja huomasimme meillä olevan oleellisen paljon yhteistä ja hauskaa. Sitten tutustuimme toisiimme syvemmin ja huomasimme olevamme oikeastaan aika erilaisia, mutta yhteistä on tarpeeksi ja haaveilemme samoista asioista, saamme toiveemme sopimaan yksiin.
Toki ap:n miestuttava voi haluta vain purkaa paineita eikä muuta. Voi myös olla, että hän toivoo kemialta ja seksiltä jotain tiettyä eikä siksi halua tutustua syvemmin ja herättää kummankaan tunteita ennen kuin tietää, että suhde voisi toimia. Esim. jos toinen haluaa vain kahdessa asennossa peiton alla pimeässä eikä ilmaise itseään mitenkään muuten seksuaalisesti, on toinen hetken kuluttua hyvin turhautunut suhteessa. Silloin ei kannata perustaa perhettä ja ottaa lainaa yhdessä. Tietenkin on moukkamaista ehdotella jos ei mitään kemiaakaan ole, mutta ymmärrän miksi joku voi haluta varmistua, että seksi pelaa suurinpiirtein ennen kuin tunteet ottavat vallan.
Jos toivoo kemialta ja seksiltä tiettyjä asioita, on minusta hyvä kertoa siitä toiselle osapuolelle suoraan jo ennen aktia eikä lähteä testailulinjalle. Ja jättää sitte kun huomaa, ettei toinen vastaakaan odotuksia.
Paitsi että se "testailu" tuntuu myös pillussa hyvältä joten miksikäs ei...
Joo toki. Kaikkia ei kuitenkaan kiinnosta kerryttää seksikumppaneita ja tuollaisesta jää lähinnä käytetty olo.
Melko erikoinen asenne. Kannattaisi vähän höllentää sitä nutturaa niin olisi itselläkin mukavampaa kun voisi nauttia vapautuneesti elämän pienistä iloista. Ketään ei kiinnosta seksikumppanien määrä ja käytetty olo on sinun korvein välissä jotan kannattaa ehkä keskittyä tekemään sille asialle jotain. Fakta kuteinkin on että ainakaan itse en tunne yhtään miestä joka pitäisi seksuaalisesti rajoittuneista tai pihtaavista naisista.
Minä tunnen - aviomieheni.
Ei suostu mihinkään kokeiluihin, mitä ehdotan seksissä ja on alkanut myös pihdata kuluneen vuoden aikana lisääntyvässä määrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdetaan.
Ota sinä minun aviomieheni, joka ei suostu harrastamaan seksiä enää lainkaan.
Vakavasti, mistä te edes löydätte noita miehiä, joille seksi kelpaa?Minä taas löydän vain miehiä, joilla ei muuta päässä pyörikään. :D Mutta en saa heitä kiinnostumaan itsestäni vakavammassa mielessä. -Ap
Sama juttu, Tinder on noita kavereita täynnä. Kertoo paljon miehestä, jos kääntää aina puheen seksiin eikä tunnu olevan muuten kiinnostunnut oppimaan tuntemaan sua paremmin. Tuommoiset miehet yleensä ei ole valmiita sitoutumaan ja pitävät vielä useampaa naista kierrossa samanaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta kun nämä tapaukset yleensä haluavat sitä lujaa seksiä ihan kaikkien naisten kanssa.
Kirjoittavat samat luritukset ja vihjailut kaikille, kokeilevat kepillä 😁 jäätä. Ja usein on monta kierroksessa.
Ei sillä naisella ja naisen persoonalla ole mitäån väliä, kunhan on joku nainen.
Tämä ainakin minua ärsyttää. Ja suututtaa.
Itse pitäisin itseäni aika tyhmänä jos kokisin oloni otetuksi.
Miehen kiinnostuksen ilmaisemisen pitää olla hiukan eri tyylistä.
En halua olla vain "joku" jolta ehkä saa.
Minulle seksiin viittaavat viestit ovat kyllä niin, että mies menettää minun kiinnostukseni samantien.
Ei siinä enää auttaisi pahoittelut ja anteeks pyynnöt.
Jotenkin harmistuisin jo siihen miksi yleensä alkoi vihjailut.
En pystyisi olemaan ajattelematta, että pitää naisia noin yksinkertaisina, että heihin vetoaa moinen tyyli.
Vaikka mies ehkä olisi ihan ok, niin silti en osaisi häneen innostua.
Koska mielestäni ei ole ok kuitenkaan siinä alussa.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä haluaa ne fiksutkin viestittäjät, mutta ovat valmiita näkemään vaivaa ja osoittavat kunnioitusta tutustumalla eka. Yleensä sillä reseptillä seksikin on parempaa, vaikka olisi kevyemmästäkin suhteesta kyse. Fiksusta käytöksestä jää myös hyvä mieli kävi miten kävi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä kunnon miehiä edes löytää? Tinder kuulostaa pikaseuranhaulta, eikä E-kontakteissakaan ole juuri ketään. Onko Suomi24:ssä enää mitään toimintaa?
- Tinder pinnallisille.
- Suomi24 ei niin pinnallisille. Käyttäjät pystyvät kertomaan jotain itsestä.
- OkCupid niille jotka arvostavat arvoja. Todella monipuolinen alusta. (tinderin omistama)
- E-kontaktiin menee ne joita ei häiritse jos heidän kuvia käytetään, markkinoinnissa.
- Iloisen pannukakkuun menee ne joita ei häiritse seuranta.
Veikkaisin, että ei ole tosissaan, muuttaisi muuten tyyliään kun toivot.
Minä tapasin oman mieheni Tinderissä ja aika pian alkoi miehen puolelta tulla kaksimielistä läppää sen muun keskustelun seassa. Tietysti vastasin itsekin flirttiin ja se oli hauskaa, mutta sitten tuli miehen puolelta sellainen ihan oikeasti jo vähän törkeä rajan ylitys (siinä vaiheessa ei oltu vielä edes treffeistä sovittu). Kirjoitin, että sori, jos etsit vaan seks i seuraa niin olen väärä nainen, tykkään kyllä flirttailla, mutta en etsi mitään pan o ja Tinderistä. Mies pahoitteli heti ja pyysi anteeksi, sanoi tulkinneensa väärin ja että voidaanko vielä jatkaa juttelua, että haluaisi tutustua oikeasti eikä halua minusta vaan petikaveria.
Eli ei se, että mies heittää kaksimielistä juttua vaan se, miten ottaa sen feedbackin. Jokainen mokaa joskus ja tulkitsee väärin, etenkin viesteissä, mutta siitä pitää kertoa sille toiselle.
Mies kertoi ihastuneensa määrätietoiseen asenteeseeni ja oli otettu siitä, etten lähtenyt mukaan tuhmiin viesteihin. Siihen asti kuulemma mies suhtautui muhun suht kevyesti (kuten kymmeniin muihin matcheihinsa), mutta rajan vetämiseni oli havahduttanut hänet, että ehkä Tinderistä löytyy vielä naisia, jotka etsivät tosissaan parisuhdetta eivätkä sek si viestittele kenen tahansa kanssa. Nyt on oltu kimpassa vuosi ja mies vielä nytkin joskus kehuu, miten kivalta tuntui kun vedin selkeät rajat alussa.
Eli ap, sano miehelle suoraan, että et halua hänestä sänkykumppania vaan tutustua oikeasti ihmiseen. Jos mies ghostaa sut, ei ole sun arvoinen. Ei sun tartte sen kanssa kaksmielistä juttua heittää jos se tuntuu susta pahalta.