Mitä itse ajattelisit miehestä, joka ei halua
olla viikonloppuja yksin kotona, vaan viettää ne vanhempiensa luona?
Kysyin, että mikä kotona olossa mättää viikonloppuna? Sanoi vain, ettei tykkää olla yksin.
Toinen mikä hieman jäi mietityttämään, kun mies on vähän päälle 30v. Hän on joitakin naisia tapaillut, mutta ei ole ikänä vielä seurustellut.
Kolmas isoin haaste on sitten lapseni. Tuolla miehellä, kun ei tietenkään omia lapsia ole. Ennenkin huomannut sen, että lapsettomien miesten on vaikea tulla lapsi-perheen arkeen mukaan.
Vaan muuten tuntui kyllä jutut viestien välityksellä menevän yksiin. Mutta katsoo rauhassa tuleeko tästä yhtään mitään?
Kommentit (5)
Mikä tässä kuviossa siis ap:n mielestä mättää? Se ettei tuttusi ole kuten sinä? Jos mies on sinkku ja lapseton, ja jos vielä vanhemmat näkevät häntä mielellään (saattaa autella kotitöissä, etenkin jos omakotitalo, joissa aina riittää tekemistä) niin mitä se on keneltäkään pois jos hän siellä viettää viikonloppunsa?
Ja jos sinkkukaverin on vaikea päästä lapsellisen kuvioihin mukaan, niin tuskin on se ongelma siellä sinkun päässä.
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen mies tai kukaan muukaan mies ei tykkää siitä että hänen henkilöhistoriaa, luonteenpiirteitään ja jokaista tekemistä tai tekemättä jättämistään puidaan joukolla somessa tai jollain keskustelupalstalla, taikka tyttöporukalla analysoidaan. Ja vielä vähemmän siitä tykkää naiset.
Todellakin näin.
Ehkä auttaa vanhempiaan tai isovanhempiaan siellä kotopuolessa.
Kyllä lapsettomatkin ihmiset voivat tulla hyvin lasten kanssa toimeen, jos vaikka sisaruksilla tai kavereilla on lapsia ja on sitä kautta tottunut puuhastelemaan heidän kanssaan.
Minä naisena en todellakaan ole mitenkään lapsimyönteinen ihminen eikä lähipiirissänikään ole kellään lapsia, joten ne ovat minulle aivan avaruusolentoja. En jaksa minuuttiakaan ihmetellä jotain barbinrääsyä tai pikkukakkosen ohjelmaa. Jos miehellä olisi lapsi ja hän odottaisi minun automaattisesti (naisena) osaavan käsitellä lapsia tai solahtavan perhe-elämään, niin joo ei tod.
Kyseinen mies tai kukaan muukaan mies ei tykkää siitä että hänen henkilöhistoriaa, luonteenpiirteitään ja jokaista tekemistä tai tekemättä jättämistään puidaan joukolla somessa tai jollain keskustelupalstalla, taikka tyttöporukalla analysoidaan. Ja vielä vähemmän siitä tykkää naiset.