Mitä te nelikymppiset miehet tykkäätte jos tapailemanne nainen sanoo teitä söpöksi?
Kommentit (33)
Hyvältähän se tuntuu. Minua on sanottu joidenkin toimesta söpöksi ja joidenkin toimesta komeaksi. Molemmat tuntuneet hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo söpöksi sanominen hyvältä tuntuisi, on sen verran vahvasti feminiiniin assosioituva sana.
En usko että monikaan mies nauttii siitä että heitä kehutaan naiselliseksi. Tai nainen siitä että heitä sanotaan miehekkääksi.
Jaa? Minä taas yhdistän sen juuri miehiin. En ole ikinä ajatellut naisesta, että "onpa söpö". Miehistä kyllä.
Heittäisin heti ulos, koska haluan olla komea enkä mikään söpö. M33
Jos antaa persettä saa sanoa mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Heittäisin heti ulos, koska haluan olla komea enkä mikään söpö. M33
Noh noh, pikku söpöliini. Kyllä sä siitä tykkäät :)
t. Kalevi 55
Olen 40v bodari ja minusta on mukavaa, kun tyttöystäväni sanoo minua ihanaksi ja söpöksi.
Tykkäisin kyttyrää. Ei yli 25-vuotiasta miestä voi kutsua söpöksi.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin kyttyrää. Ei yli 25-vuotiasta miestä voi kutsua söpöksi.
Voipa! Vankilassa...
40-vuotias mies ei voi olla söpö. Se söpöys katoaa n. 26 ikävuoden jälkeen, joillain aiemminkin. 40-vuotias mies voi olla objektiivisesti kivannäköinen, muttei millään tapaa seksikäs tai haluttava.
N22
Minä kutsun usein 35 v. miestäni söpöksi, koska sellainen hän on. Hän on kyllä komeakin, mutta juuri söpöllä tavalla, sellainen babyface. Naisellisuus ei silti hetkeäkään tule mieleen häntä katsoessa, on sen verran vankkaa tekoa.
Minun mielestäni mies voi hyvin olla samaan aikaan söpö, komea, miehekäs ja seksikäs.
Mä sanon mun 45v miesystävää nätiksi pojaksi ja suloiseksi. Ja häneasä ei oo mitään naisellista. On karvainen, parrakas ja roteva.
Mua saa nimitellä enkä loukkaantuisi sanasta söpö. Tähän mennessä on kuvailtu sanoilla idiootti, tyhmä hullu, ihana ja jumala. Tämä vain nykyisen toimesta. Tuosta viimeisestä aloin tinkimään ja olen sitten vaatimattomasti jumalasta seuraava. Arvatkaa mitä tekee miehen egolle kun nainen sanoo sängyssä jumalaksi? Se egohan venähtää niin että alkaa tuntua pari kilometriä ennenkuin jätkää näkyy.
Kivannäköisiä teinipoikia sanotaan söpöiksi.