Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te nelikymppiset miehet tykkäätte jos tapailemanne nainen sanoo teitä söpöksi?

Vierailija
23.12.2019 |

Miltä se teistä tuntuu?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä.

Vierailija
2/33 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penikseni on lepotilassa noin peukalon pituinen ja juhlakunnossa suunnilleen keskisormen mittainen. Eräs nainen sanoi, että se on tosi söpö ja suloinen. En enää halunnut tavata koko ihmistä sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnesta soikeena :)

Vierailija
4/33 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu kivalta. "Ihana" on myös kehu mitä ei kaipaa.

Vierailija
5/33 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu kivalta. "Ihana" on myös kehu mitä ei kaipaa.

Miksi ei? Nuohan ovat pelkästään positiivisia asioita miehessä.

Vierailija
6/33 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on söpöjä, toiset komeita. Vaimoni sanoi minu 11 vuotta sitten söpöksi. Onneksi nyt yli kolmekymppisenä, on vaihduttu jo "komeaksi". Söpöilyä en pitäisi ihan hirmu imarreltuna enää kymmenen vuoden päästä. Jos teen jotain hassua, tyhmää yms. Silloin hyväksyn, että minua sanotaan söpöksi.

Vierailija
7/33 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta kun en koe itseäni söpöksi. 

Vierailija
8/33 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset on söpöjä, toiset komeita. Vaimoni sanoi minu 11 vuotta sitten söpöksi. Onneksi nyt yli kolmekymppisenä, on vaihduttu jo "komeaksi". Söpöilyä en pitäisi ihan hirmu imarreltuna enää kymmenen vuoden päästä. Jos teen jotain hassua, tyhmää yms. Silloin hyväksyn, että minua sanotaan söpöksi.

Voi olla myös söpö ja komea yhtä aikaa.

Vierailija
9/33 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai eilen rillit ekaa kertaa elämässään. Sanoin, että näyttää tosi söpöltä ja mies ei tykännyt. Olis pitänyt sanoa, että näyttää seksikkäältä...

Vierailija
10/33 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikia sanotaan söpöksi teini vuosina, ei miehiä.

Vierailija
11/33 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä itsetunnolla varustetun ei ole mikään ongelma vastaanottaa hellyyttä ja osata nauttia sitä, oli se sitten sanojen muodossa tai muuten annettu.

Jos taas ei se ei tunnu itselle luonnistuvan, niin siinä on hyvä tila kasvaa ihmisenä.

Vierailija
12/33 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa sun maskuliinisuutesi olla aika heikoissa kantimissa jos söpöksi sanominen yli kolmekymppisenä ottaa noin itsetunnon päälle...

Vierailija
13/33 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin tietysti.

Vierailija
14/33 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis mieleen etten ole miehekäs mies, vaan siimakäsipoikanen tai muuten vaan hintelän naisellinen siloposki.

Vierailija
15/33 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsen asian niin että olen tehnyt jotain naisen mielestä aivan päin helvettiä.

Vierailija
16/33 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsen asian niin että olen tehnyt jotain naisen mielestä aivan päin helvettiä.

Ja nainen on luultavasti tarkoittanut ihan päinvastaista.

Vierailija
17/33 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivalta tuntuisi.

Tiedän itse, että en ole mitenkään ”söpö” mikä tavallaan tekee siitä vielä mukavampaa.

Vierailija
18/33 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa sun maskuliinisuutesi olla aika heikoissa kantimissa jos söpöksi sanominen yli kolmekymppisenä ottaa noin itsetunnon päälle...

No kyllähän tuon voisi tulkita samoin kun jos sanoisi että vau olespas sinä roteva tyttö.

Itseäni ei söpöksi kutsuminen häiritsisi.

t. M/40+

Vierailija
19/33 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo söpöksi sanominen hyvältä tuntuisi, on sen verran vahvasti feminiiniin assosioituva sana.

En usko että monikaan mies nauttii siitä että heitä kehutaan naiselliseksi. Tai nainen siitä että heitä sanotaan miehekkääksi.

Vierailija
20/33 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole komea, niin silloin sanotaan miestä söpöksi. Söpö kattaa niin monenlaista ulkonäköä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän