Mitä te nelikymppiset miehet tykkäätte jos tapailemanne nainen sanoo teitä söpöksi?
Kommentit (33)
Penikseni on lepotilassa noin peukalon pituinen ja juhlakunnossa suunnilleen keskisormen mittainen. Eräs nainen sanoi, että se on tosi söpö ja suloinen. En enää halunnut tavata koko ihmistä sen jälkeen.
Ei tunnu kivalta. "Ihana" on myös kehu mitä ei kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu kivalta. "Ihana" on myös kehu mitä ei kaipaa.
Miksi ei? Nuohan ovat pelkästään positiivisia asioita miehessä.
Toiset on söpöjä, toiset komeita. Vaimoni sanoi minu 11 vuotta sitten söpöksi. Onneksi nyt yli kolmekymppisenä, on vaihduttu jo "komeaksi". Söpöilyä en pitäisi ihan hirmu imarreltuna enää kymmenen vuoden päästä. Jos teen jotain hassua, tyhmää yms. Silloin hyväksyn, että minua sanotaan söpöksi.
Oudolta kun en koe itseäni söpöksi.
Vierailija kirjoitti:
Toiset on söpöjä, toiset komeita. Vaimoni sanoi minu 11 vuotta sitten söpöksi. Onneksi nyt yli kolmekymppisenä, on vaihduttu jo "komeaksi". Söpöilyä en pitäisi ihan hirmu imarreltuna enää kymmenen vuoden päästä. Jos teen jotain hassua, tyhmää yms. Silloin hyväksyn, että minua sanotaan söpöksi.
Voi olla myös söpö ja komea yhtä aikaa.
Mies sai eilen rillit ekaa kertaa elämässään. Sanoin, että näyttää tosi söpöltä ja mies ei tykännyt. Olis pitänyt sanoa, että näyttää seksikkäältä...
Poikia sanotaan söpöksi teini vuosina, ei miehiä.
Hyvällä itsetunnolla varustetun ei ole mikään ongelma vastaanottaa hellyyttä ja osata nauttia sitä, oli se sitten sanojen muodossa tai muuten annettu.
Jos taas ei se ei tunnu itselle luonnistuvan, niin siinä on hyvä tila kasvaa ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa sun maskuliinisuutesi olla aika heikoissa kantimissa jos söpöksi sanominen yli kolmekymppisenä ottaa noin itsetunnon päälle...
Tulis mieleen etten ole miehekäs mies, vaan siimakäsipoikanen tai muuten vaan hintelän naisellinen siloposki.
Tulkitsen asian niin että olen tehnyt jotain naisen mielestä aivan päin helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsen asian niin että olen tehnyt jotain naisen mielestä aivan päin helvettiä.
Ja nainen on luultavasti tarkoittanut ihan päinvastaista.
Ihan kivalta tuntuisi.
Tiedän itse, että en ole mitenkään ”söpö” mikä tavallaan tekee siitä vielä mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa sun maskuliinisuutesi olla aika heikoissa kantimissa jos söpöksi sanominen yli kolmekymppisenä ottaa noin itsetunnon päälle...
No kyllähän tuon voisi tulkita samoin kun jos sanoisi että vau olespas sinä roteva tyttö.
Itseäni ei söpöksi kutsuminen häiritsisi.
t. M/40+
Eihän tuo söpöksi sanominen hyvältä tuntuisi, on sen verran vahvasti feminiiniin assosioituva sana.
En usko että monikaan mies nauttii siitä että heitä kehutaan naiselliseksi. Tai nainen siitä että heitä sanotaan miehekkääksi.
Jos mies ei ole komea, niin silloin sanotaan miestä söpöksi. Söpö kattaa niin monenlaista ulkonäköä.
Ihan hyvältä.