Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet ovat niin leuhkoja jos heillä on vaimo ja lapsi/a, mutta kuitenkaan perhe ei ole este viettää "poikamieselämää"?

Vierailija
23.12.2019 |

Selvästi ovat ylpeitä kun ovat saaneet naisen ja lapsia, mutta panemista kodin ulkopuolella ei haluta lopettaa.
Biologiaa?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä,tuohon kun sais vastauksen.

Mut ehkä se on egon pönkittämistä

Vierailija
2/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut pojista, et miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ylpeä kun sai pantua naisen paksuksi eli osoitettua miehisyytensä muille miehille, muuten ei sitten hommat kiinnostakaan. Piti vaan jättää printtinsä johonkin ihmiseen ja käyttää sitä miehisyyden näyttämiseen. Onhan se sillä tavalla tosi äijämäistä alistaa nainen tiineeksi ja sitten vielä laittaa hoitamaan muksut ja itse jatkaa vapaata elämää. 

Vierailija
4/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä maailmassa on naisia, jotka ovat halukkaita alistumaan tuollaisen miehen tahtoon. Mies ei joudu ikinä kyseenalaistamaan käytöstään, eikä siis siitä ikinä myöskään viisastu oivaltaakseen millaisia itse ovat. Naiset ovat heille objekteja, eivät niinkään ihmisiä, ja menevät aivan sekaisin, jos nainen avaa suunsa ollakseen jotakin mieltä. Se sekaisuus näkyy sitten leuhkimisena ja jolla peitetään epävarmuutta.

Jotkut miehet pitävät tuollaisista alfauroksista myöskin, mutta mitään suurta tulevaisuutta ei ole tiedossa miesporukassakaan pidettynä tyyppinä.

Vierailija
5/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ylpeä kun sai pantua naisen paksuksi eli osoitettua miehisyytensä muille miehille, muuten ei sitten hommat kiinnostakaan. Piti vaan jättää printtinsä johonkin ihmiseen ja käyttää sitä miehisyyden näyttämiseen. Onhan se sillä tavalla tosi äijämäistä alistaa nainen tiineeksi ja sitten vielä laittaa hoitamaan muksut ja itse jatkaa vapaata elämää. 

Tämän takia ne miehet joita mulla on ollut ovat perääntyneet kuullessaan sanan koti-isä. Tajusivat mun olevan tosissaan tuon sanan kanssa eivätkä halunneet jäädä kotiin hoitamaan lasta.

Tästäkin huolimatta tiedän joidenkin miesten valehdelleen saadakseen naisen paksuksi. Voi olla etten koskaan tule tekemään lasta parisuhteessa vaan itseellisenä tai jään ilman selittäen olevani steriloitu ;)

Vierailija
6/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kysyy miksi naiset alistuu siihen, että antaa miehen käyttäytyä noin? Eikä lähde suhteesta. Yksinolemisen pelko?

Vierailija
7/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta voisi kysyä, miksi naiset ovat niin leuhkoja vain siitä kun ovat saaneet lisäännyttyä? Torakatkin lisääntyvät. Nainen ei muuhun pysty? Koittakaa nyt jumalauta vaikka ottaa osaa maanpuolustukseen ja perheen elantoon, aika monta kertaa nähty se kun mamma tienaa 2k ja mies tuplat, selitys jotain horinaa kohdun omistamisesta...

Otankin osaa. Joudun valitettavasti etsimään puolisoa joko Ruotsista tai Kreikasta johtuen puhtaasti siitä ettei kovinkaan moni mies halua jäädä täysipäiväiseksi koti-isäksi naisen pakollisten lomien jälkeen (raskaus,äitiysloma..)

Mielellään toimin rahoittajana, jotta molemmat saavat kaiken tarvittavan ja pääsemme lomilla jopa käymään jossain. Mies saa halutessaan aloittaa jonkun harrastuksen ja nähdä kavereita aina sen jälkeen, kun olen tullut töistä. Tietääkseni monet kotitouvatkin haluaa päästä päivän jälkeen tuulettumaan joten varmasti kotimieskin haluaa näin toimia.

Vierailija
8/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta voisi kysyä, miksi naiset ovat niin leuhkoja vain siitä kun ovat saaneet lisäännyttyä? Torakatkin lisääntyvät. Nainen ei muuhun pysty? Koittakaa nyt jumalauta vaikka ottaa osaa maanpuolustukseen ja perheen elantoon, aika monta kertaa nähty se kun mamma tienaa 2k ja mies tuplat, selitys jotain horinaa kohdun omistamisesta...

Niin siis miehistä suurin osa käy maanpuolustuskurssin, ei ota osaa maanpuolustukseen, koska meillä ei ole sota ja silloin voidaan myös pikakouluttaa naisia kyseisiin tehtäviin, joten sinällään aikansa elänyt heitto. Naiset useimmiten myös elättää itsensä ja lapset sekä maksaa vähintään puolet ellei kaikkikin laskut. Meillä ei mies ottanut osaa kuin pelokoneen kanssa leikkimiseen ja sohvalla makoiluun kun minä tein lapsen, hoidin ne ja kävin töissä, samoin teki äitini joten yksisarvinen mies joka muka osallistuu edes rahallisesti perheen elättämiseen on minulle täysi vale eikä sellaista ole olemassa kuin miesten harhaoissa. Elätte siivellä elämänne alusta loppuun asti.

Vierailija
9/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tavannut itsetunnottomia keskenkasvuisia miehiä. Ihan normaaleitakin miehiä on.

Vierailija
10/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joku  ketju jossa tapeltiin "kuka maksaa treffeillä: mies, kutsuja vai molemmat omansa.

Siellä kommentoitiin puhtaasti biologialla väitettä "mies maksaa koska mies joutuu kutsumaan". Perusteluna oli "mies haluaa treffejä enemmän, naisella on valinnanvaraa ja aikaa odottaa oikeaa". Nainen on siis objekti joka valitsee kenen miehen lähentymisyritykset hän hyväksyy.

Miksi valitsette tuollaiset miehet?

Vierailija
11/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa miehen puolisolle, tämä tuskin miehen touhuista tietää.

Vierailija
12/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tavannut itsetunnottomia keskenkasvuisia miehiä. Ihan normaaleitakin miehiä on.

En eläisi koskaan miehen kanssa saman katon alla. Ei tämä aloitus ole henkilökohtainen.

Olen vain tarkkaillut ihmisen käyttäytymistä tässä maailmassa, ja miehet käyttäytyvät yleisesti noin.

Ap

Vierailija
13/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En eläisi koskaan miehen kanssa saman katon alla. Ei tämä aloitus ole henkilökohtainen.

Olen vain tarkkaillut ihmisen käyttäytymistä tässä maailmassa, ja miehet käyttäytyvät yleisesti noin.

Ap

Siis miesvihaa vailla konkretiaa?

Tarkkaillaanko pojat Maisaa ja kumppaneita ja tehdään heistä päätelmiä naisista?

Miksi naiset haluavat täyttää itsensä silikonilla?

Miksi niaset ovat lokkeja?

Vierailija
14/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla AP omituisia miestuttavia. En tunne yhtäkään miestä joka "leuhkii" vaimolla ja lapsilla. Yhden tyypin tiedän joka hyppii sängystä sänkyyn vaikka on vaimo ja lapsi. Tosin saattaa heillä olla vaikka avoin suhdekin, en hänen kotielämäänsä juuri tunne.

Tunnen myös yhden naisen joka tekee samaa. APn logiikan mukaan siis naiset yleisesti lapsia hankittuaan jatkavat panemista kodin ulkopuolella.

M45

Vierailija
15/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla AP omituisia miestuttavia. En tunne yhtäkään miestä joka "leuhkii" vaimolla ja lapsilla. Yhden tyypin tiedän joka hyppii sängystä sänkyyn vaikka on vaimo ja lapsi. Tosin saattaa heillä olla vaikka avoin suhdekin, en hänen kotielämäänsä juuri tunne.

Tunnen myös yhden naisen joka tekee samaa. APn logiikan mukaan siis naiset yleisesti lapsia hankittuaan jatkavat panemista kodin ulkopuolella.

M45

Samoin, tiedän naisen jolla on kolme lasta, kaikki eri miehille. Neljäs ukko on haussa.

Vierailija
16/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä minun elämäntarinani :(

Tosin ukko myös valehteli, ettei hän voi saada lapsia, oli muka tutkittu.

Vierailija
17/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi parempaa seuraa. Minä tunnen monia hyviä isejä, jotka viettävät illat perheensä kanssa. Äijäporukassa sitten saunotaan ja puhutaan autoista, sitten tullaan takaisin kotiin. Ja ihan ovat tosimiehiä, tekevät saunarempat ja korjaavat autot.

Kehotan ketjun aloittajaa harkitsemaan kaveripiirin vaihdosta.

Vierailija
18/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi naiset, feministit etenkin, eivät halua että MGTOW:ista saisi puhua vapaasti? Mikä siinä pelottaa?

Vierailija
19/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi naiset, feministit etenkin, eivät halua että MGTOW:ista saisi puhua vapaasti? Mikä siinä pelottaa?

Miten tämä nyt liittyy tähän? Hommaa fantasianuken joka ei raskaudu tai huijaa. Noin! Asia on loppuunkäsitelty.

Vierailija
20/59 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.