Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Härskeintä mitä pomosi (tai ex-pomosi) on tehnyt?

Vierailija
22.12.2019 |

Firman juhlat joulun alla olivat tulossa, olin yhdessä työpaikassa töissä vuosia vuosia sitten. Pomo pyysi MINULTA kyytiä juhlapaikkaan, asuttiin samalla paikkakunnalla ja juhlapaikalle oli matkaa noin 50km. Meitä oli muitakin samalla suunnalla asuvia, kyseessä ei ollut todellakaan mikään läheinen suhde mulla ja pomolla, molemmat samaa sukupuolta, pikemminkin se inhosi mua. Sanoin että tietenkin hän pääsee kyydissä (joo tiedän: TYHMÄ MINÄ) ajattelin että haluaisi vihdoin avata keskustelua mistä kenkä puristaa.

Pomolla oli viisi kertaa parempi palkka minulla, pihi kuin mikä, ei viitsinyt itse ajaa, sai ottaa firman piikkiin viinit ja konjakit... No ei mitään syvällisiä keskusteluja tullut, lähinnä työasioista puhui koko senkä meno-että paluumatkat. Paluumatkalla kotinsa luona aloitti sitten kyydityksestä "kiitospuheensa"; näistä vapaa-ajan automatka-ajoistahan ei sitten saa kilometrikorvauksia ja poistui autostani.

Kertokaahan kokemuksia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap itse ottanut nyt viinit ja konjakit?

Vierailija
2/15 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko härskejä kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamassa kohtaa kirjoitusvirhettä, niin heti ollaan laittamassa viinien ja konjakkien piikkiin. Typerää!

Vierailija
4/15 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita. Saatiin kuulla, että firma oli saanut leffalippuja tietyn määrän x kpl, niin kappas eihän niitä riittänyt kuin esimiehille, jotka olivat jakaneet leffaliput sukulaisilleen. Me saatiin tietää ihan muuta kautta koko leffalipuista!

Vierailija
5/15 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomolla oli suhde toimistosihteeriin. Molemmilla paloi huoneessaan punainen valo, kun sihteeri kävi hässi mässä pomoa pomon huoneessa. Kukaan ei saanut puhua asiasta tai kenkää tuli.

Vierailija
6/15 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytti ajomatkoja ja kilometrikorvauksiaan ja päivärahojaan aivan törkeästi. Ajo toiselle puolelle Suomeen ja asian olisi voinut hoitaa viidessä minuutissa puhelimella.

Vierailija
7/15 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D :D

Vierailija
8/15 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeteltiin mihin katosi aina tuore pullapitko. Oli silloin vielä tapana, että yksi käy ostamassa firman laskuun kahvitauolle jotain. Just saatiin yksi siivu jokainen aamulla ja mystinen katoaminen tapahtui. Se läski söi kaikki loput.

Vierailija
9/15 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies kavalsi firmasta ja sai potkut. :D

Vierailija
10/15 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluissa ex pomo veti kännit ja alkoi iskemään meitä naisia vuorotellen. Mikä kenelläkin oli niin seksikästä aija jai. Hieroi perseitä ja yritti hiplata tissejä. Yhden kanssa melkein jo nussi tanssiparketilla, ai saakeli -- sitä nuolemista ja hinkkautumista. Oli niin irvokasta ja ällöttävää että siihen loppui minulta pikkujoulun vietot. Parin vuoden päästä vaihdoin työpaikkaa.

Vierailija
11/15 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo ei puuttunut kiusaamisemiseen.

Pomo puhui alaiselleen toisesta alaisesta kyseenalaisia asioita.

Pomo käyttäytyi asiattomasti alaisiaan kohtaan silloin kun alaiset antoivat rakentavaa palautetta pomon käytöksestä alaistaan kohtaan.

Vierailija
12/15 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasi aina itse ensin lomat ja yllättäen ne olivat joka kerta koulujen loma-aikoihin. Meillä oli tietty miehitysvahvuus oltava työpaikalla jatkuvasti ja pomo laskettiin mukaan tähän vahvuuteen. Eikä hän ollut ainut jolla oli kouluikäisiä lapsia. Sama pomo oli ihan lapanen eikä pitänyt oman tiiminsä puolia. Yllättäen olimme vähiten arvostettu ja tunnettu osasto koko firmassa.

Eräs toinen pomo joka onneksi oli vain lyhyen aikaa firmassa tykkäsi hiipiä työntekijän taakse tarkkailemaan hiljaa tämän työntekoa ja sitten tarkkailtuaan jonkin aikaa huikkasi kovalla äänellä moikka. Täten hän vielä varmisti, että jokainen tajusi tyypin olevan limainen kyttääjä.

Vierailija
13/15 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/15 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo höykytti koko ajan että pitää tehdä tehokkaammin töitä. Näin kerran kahvitunnille mennessä kun hänen ovensa oli jäänyt auki. Por no lehti auki keskellä hänen pöytäänsä. Kyllä mä ihmettelin miten pomo kerkiää lukee jotain por no lehtee ja on niin stanan kiire firmassa muualla.

Vierailija
15/15 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli firman juhlat. Tarjottiin kinkkukiustausta, maitoa ja kotikaljaa, salaattia sekä jokainen sai kaksi drinksulippua "baarista". Ei saanut tuoda omia juomia. Pomolla oli oma piilopullo jotain vettä väkevämpää, josta naukkaili koko illan. Kukaan ei puuttunut asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme