Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä eleistä tietää varatun ihastuneen?

Vierailija
22.12.2019 |

Jos tilanne on se, että kumpikin varattuja ja mies ihastuu naiseen, niin miten mies käyttäytyy tätä naista kohtaan? Vai pysyykö ajatukset piilossa ettei näytä mitään päälle päin?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Luuletko että tämä on jokin vakio?

Vierailija
2/60 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun olet varattu, ei sinun edes tule vaivata päätäsi moisilla ajatuksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ensin tosi flirtti ja sitten yhtäkkiä tyly kun vissiin huomaa että ei pysty pettämään tms.

Vierailija
4/60 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään siitä että päätyy pikkujouluissa nylkyttämään reittäsi. Kannattaa etukäteen miettiä mitä teet siinä tilanteessa.

Vierailija
5/60 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on. Varattuihin ei kosketa. Piste.

Vierailija
6/60 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Piste.

Vierailija
7/60 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW

Vierailija
8/60 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun se ignoraa sut?

Vierailija
9/60 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa niin päin että varatut eivät koske muihin kuin siihen omaan puolisoon. Eivätkä anna muiden koskea itseensä... Vastuu sille kelle vastuu kuuluu, eikä ulkoisteta koko muulle maailman populaatiolle.

Vierailija
10/60 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota omaan vaistoosi asiassa. Se ei koskaan petä. Onpas ilkeitä kommentteja tässä ketjussa. Ihastuminen ei tarkoita, että toiseen pitäisi koskea. Näin joulun alla moni mamma on peloissaan, jos se sattuisi olemaan vaikka oma mies, johon ollaan ihastuttu.  Totuus nyt vaan on, että ne ne teidän varatut miehetkin ihastuu...

Vierailija
11/60 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kaksi kertaa ihastunut työkaveriinsa. Eri nainen siis molemmilla kerroilla. Toisen kanssa flirttaili töissä ja lähetteli viestejä. Minulle ei puhunut alun jälkeen naisesta mitään. Toisen kanssa viettää paljon aikaa töissä ja kotona puhui paljon tästä naisesta. Pikkujouluista tuli kiukkuisena yöllä kotiin. En tiedä mitä tapahtunut mutta ei ole enää naisesta niin paljoa jauhanut ja taas on jaksanut olla kiinostunut minusta ja meidän parisuhteesta. Itse kun ei ihastu muihin niin tämä toisen jatkuva ihastuminen syö välillä aika lailla vaikka kuinka asiaa yrittää olla ajattelematta.

Vierailija
12/60 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset eivät juuri anna painoarvoa ihastumisille. Kasva sinäkin aikuiseksi.

Vierailija
13/60 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on kaksi kertaa ihastunut työkaveriinsa. Eri nainen siis molemmilla kerroilla. Toisen kanssa flirttaili töissä ja lähetteli viestejä. Minulle ei puhunut alun jälkeen naisesta mitään. Toisen kanssa viettää paljon aikaa töissä ja kotona puhui paljon tästä naisesta. Pikkujouluista tuli kiukkuisena yöllä kotiin. En tiedä mitä tapahtunut mutta ei ole enää naisesta niin paljoa jauhanut ja taas on jaksanut olla kiinostunut minusta ja meidän parisuhteesta. Itse kun ei ihastu muihin niin tämä toisen jatkuva ihastuminen syö välillä aika lailla vaikka kuinka asiaa yrittää olla ajattelematta.

Ymmärrän, että se tuntuu sinusta pahalta. Itse en pystyisi elämään tuollasen miehen kanssa. En ole itse koskaan ihastunut suhteessa ollessani. Pisin liittoni kesti 12v.

Vierailija
14/60 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on itsekunnioituksesi?? Eiköhän tuo jatkuva ihastuminen kerro jostain.

Vierailija
15/60 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten et ole nostanut kissaa pöydälle asiasta? Siis jos mieheni jatkuvasti ihastuisi muihin naisiin, olisi se vakavan keskustelun paikka suhteemme jatkosta. Mä en kestäisi tuollaista. Mieheni on mulle paras ystävä, ihanin rakastaja ja olemme tiimi. Sarjaihastujat voisivat pysyä mielestäni sinkkuina ja hekumoida itsekseen sitä ihanaa ihastusta, se on jokseenkin riippuvuus sekin.

Vierailija
16/60 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoista merkeistä kuin vapaankin.

Erona se, että fiksu varattu jättää ihastumisen pienen piristävän flirtin tasolle eikä lähde edistämään asiaa sen enempää.

Vierailija
17/60 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuisipa joku joskus minuunkin, olisin kyllä kankikovana kokoajan.

Minua ei ainakaan kiinnosta millään tavalla onko varattu vai ei.

Vierailija
18/60 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen mielestäsi pitäisi kertoa? Sen että minussa on jotain vikaa? Eihän kukaan ihastumiselleen mitään voi. Ja tuossa se mies on omasta vapaasta tahdostaan edelleen.miksi hylkäisin toisen siksi että hänellä on taipumus ihastua.

Vierailija
19/60 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen mielestäsi pitäisi kertoa? Sen että minussa on jotain vikaa? Eihän kukaan ihastumiselleen mitään voi. Ja tuossa se mies on omasta vapaasta tahdostaan edelleen.miksi hylkäisin toisen siksi että hänellä on taipumus ihastua.

Miehelläsi on haku päällä ja jättää sinut kun sopiva löytyy. Todennäköisesti oli pikkujouluissa saanut pakit, oli siksi pahalla tuulella.

Vierailija
20/60 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu ihastuu kun suhteessa mättää joku.