Mistä eleistä tietää varatun ihastuneen?
Jos tilanne on se, että kumpikin varattuja ja mies ihastuu naiseen, niin miten mies käyttäytyy tätä naista kohtaan? Vai pysyykö ajatukset piilossa ettei näytä mitään päälle päin?
Kommentit (60)
Tarjoaa viihde-elektroniikkaa tai meikkejä yhdynnöistä.
Itse epäilen työkaverini olevan ihastunut minuun. Hän tulee juttelemaan, tekee tikusta asiaa. Ollaan paljon viime aikoina jouduttu olemaan palavereissa, joissa istumme vierekkäin. Välillä niin lähekkäin, että esim. olkapäämme tai jalkamme koskee toisiinsa, eikä se yhtään tunnu oudolta. Mietin juuri yksi päivä, että kenen tahansa muun työkaverin kanssa en voisi kuvitella olevani kosketuksissa. Mies myös katsoo lempeästi ja kiusoittelee. En tiedä, jotenkin tuntuu hyvältä se lähellä oleminen.
Varmaan katselee pitkään ja hymyilee, ehkä hakeutuu juttelemaan?
Joo. Tätä ketjua kun lukee niin ei voi muuta todeta, kuin että onneksi mun ei tarvitse ryhtyä parisuhteeseen enää ikinä. Ihmiset on kyllä täyttä pas*aa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on kaksi kertaa ihastunut työkaveriinsa. Eri nainen siis molemmilla kerroilla. Toisen kanssa flirttaili töissä ja lähetteli viestejä. Minulle ei puhunut alun jälkeen naisesta mitään. Toisen kanssa viettää paljon aikaa töissä ja kotona puhui paljon tästä naisesta. Pikkujouluista tuli kiukkuisena yöllä kotiin. En tiedä mitä tapahtunut mutta ei ole enää naisesta niin paljoa jauhanut ja taas on jaksanut olla kiinostunut minusta ja meidän parisuhteesta. Itse kun ei ihastu muihin niin tämä toisen jatkuva ihastuminen syö välillä aika lailla vaikka kuinka asiaa yrittää olla ajattelematta.
Ymmärrän, että se tuntuu sinusta pahalta. Itse en pystyisi elämään tuollasen miehen kanssa. En ole itse koskaan ihastunut suhteessa ollessani. Pisin liittoni kesti 12v.
No jos suhteesi ovat olleet noin lyhyitä, niin olette juuri ja juuri päässeet kuherruskuukauden yli kun onkin jo mennyt poikki. Palataan asiaan sitten, kun on kokemusta yli 20 vuoden parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on kaksi kertaa ihastunut työkaveriinsa. Eri nainen siis molemmilla kerroilla. Toisen kanssa flirttaili töissä ja lähetteli viestejä. Minulle ei puhunut alun jälkeen naisesta mitään. Toisen kanssa viettää paljon aikaa töissä ja kotona puhui paljon tästä naisesta. Pikkujouluista tuli kiukkuisena yöllä kotiin. En tiedä mitä tapahtunut mutta ei ole enää naisesta niin paljoa jauhanut ja taas on jaksanut olla kiinostunut minusta ja meidän parisuhteesta. Itse kun ei ihastu muihin niin tämä toisen jatkuva ihastuminen syö välillä aika lailla vaikka kuinka asiaa yrittää olla ajattelematta.
Miten et ole nostanut kissaa pöydälle asiasta? Siis jos mieheni jatkuvasti ihastuisi muihin naisiin, olisi se vakavan keskustelun paikka suhteemme jatkosta. Mä en kestäisi tuollaista. Mieheni on mulle paras ystävä, ihanin rakastaja ja olemme tiimi. Sarjaihastujat voisivat pysyä mie
Mitä sanoisit miehelle? Että voisitko olla ihastumatta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yli 10 vuoden liitossa on tullut ihastuttua muihin naisiin vaikka omassa ei todellakaan ole mitään vikaa. Joskus vain tapaa muitakin jotka jostain syystä kolahtaa. Mitään en ole koskaan tehnyt ja tunteet on haalenneet pikkuhiljaa.
Sama minulla. Pitää olla aika kyyninen ihlinen, jos ei silloin tällöin ihastu.
Samanlaiset tunteet, eleet ja käytös kuin sinkulla. Ehkä sillä erotuksella, että varattu harvemmin suoraan ilmaisee ihastustaan.
Miksi aina pettäjiä syyllistetään niin kovasti. Jos elää suhteessa, jossa ei ole enää paljoa seksiä tai syvää tyydyttävää tunneyhteyttä, mutta on päättänyt jatkaa lasten takia ja elää ihan hyvää elämää vaikka ei ole syvää yhteyttä puolisoon. Hyvä arki kuitenkin. Niin mitä pahaa olisi ottaa vaikka rakastajaa? Minusta se on täysin inhimillistä ja hyväksi myös lapsille kun vanhemmat pysyvät yhdessä. Ei ne lapset tiedä tapahtuuko makuuhuoneessa jotain vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Varattu ihastuu kun suhteessa mättää joku.
Näin juuri. Itse voin allekirjoittaa tuon. Ihminen kaipaa rakkautta. Jos puoliso ei sitä halua antaa, käy helposti niin, että rupeaa näkemään kaikenlaista muuta ympärillä olevaa. Omassa tapauksessani vain menin ihastumaan varattuun, joten piti piilottaa tunteet ja vältellä ihastuksen kohdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Itse voin allekirjoittaa tuon. Ihminen kaipaa rakkautta. Jos puoliso ei sitä halua antaa, käy helposti niin, että rupeaa näkemään kaikenlaista muuta ympärillä olevaa. Omassa tapauksessani vain menin ihastumaan varattuun, joten piti piilottaa tunteet ja vältellä ihastuksen kohdetta.
Olen eri mieltä. Oma suhde on hyvä ja saan puolisoltani rakkautta, hellyyttä, huomiota, läheisyyttä, seksiä jne. Mikään ei mättänyt.
Satuin vain tapaamaan (töissä) tyypin, joka oli kaikin tavoin täydellinen minulle ja ihastuin. No nyt riudun tämän ihastuksen vallassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä. Oma suhde on hyvä ja saan puolisoltani rakkautta, hellyyttä, huomiota, läheisyyttä, seksiä jne. Mikään ei mättänyt.
Satuin vain tapaamaan (töissä) tyypin, joka oli kaikin tavoin täydellinen minulle ja ihastuin. No nyt riudun tämän ihastuksen vallassa.
Samaa mieltä. Itselläni täsmälleen sama tilanne.
No ei ainakaan minulla pysynyt. Jäin jatkuvasti kiinni vilkuilusta, katselin häntä ja hänen kääntyessä katsomaan minua siirsin katseeni äkkiä pois. Kyllä se paljastui, vaikka en koskaan myöntänyt mitään.
Kertokaa lisääää...