Tapaaminen
Odottaisitteko tapaamista miehen kanssa seitsemän viikkoa?
Kommentit (5)
Miksei, jos siinä välissä en törmää kiinnostavampaan. Ehtiihän siinä ajassa käydä aika monet treffit.
Vierailija kirjoitti:
Miksei, jos siinä välissä en törmää kiinnostavampaan. Ehtiihän siinä ajassa käydä aika monet treffit.
Tapaillaan ties monettako kertaa, mutta aina joutuu miestä odottamaan. Taidan katsella ympärilleni muita miehiä, syyttäköön itseään saamattomuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaillaan ties monettako kertaa, mutta aina joutuu miestä odottamaan. Taidan katsella ympärilleni muita miehiä, syyttäköön itseään saamattomuudestaan.
Mulla ei onnistu edes katsella muita, jos olen yhteen ihastunut. Olen yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei onnistu edes katsella muita, jos olen yhteen ihastunut. Olen yrittänyt.
Ei minullakaan, mutta jatkuvat pettymykset siinä tavataanko eikä tavata saa tunteeni loppumaan.
Ihastuneena varmasti kauemminkin.