Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaaminen

Vierailija
22.12.2019 |

Odottaisitteko tapaamista miehen kanssa seitsemän viikkoa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuneena varmasti kauemminkin.

Vierailija
2/5 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei, jos siinä välissä en törmää kiinnostavampaan. Ehtiihän siinä ajassa käydä aika monet treffit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei, jos siinä välissä en törmää kiinnostavampaan. Ehtiihän siinä ajassa käydä aika monet treffit.

Tapaillaan ties monettako kertaa, mutta aina joutuu miestä odottamaan. Taidan katsella ympärilleni muita miehiä, syyttäköön itseään saamattomuudestaan.

Vierailija
4/5 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaillaan ties monettako kertaa, mutta aina joutuu miestä odottamaan. Taidan katsella ympärilleni muita miehiä, syyttäköön itseään saamattomuudestaan.

Mulla ei onnistu edes katsella muita, jos olen yhteen ihastunut. Olen yrittänyt.

Vierailija
5/5 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei onnistu edes katsella muita, jos olen yhteen ihastunut. Olen yrittänyt.

Ei minullakaan, mutta jatkuvat pettymykset siinä tavataanko eikä tavata saa tunteeni loppumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme