Mandariinihenkilöt julkisissa!
Ärsyttää joskus aika raskaasti, ku joku nuija syö koko matkan mandarinejaan.
Kommentit (78)
Mä olen se ärsyttävä mandariinin sporassa mussuttaja! Monesti työpäivä menee ilman taukoja ja ainoa aika syödä jotain on spora matka asiakkailta toimistolle. Mulla on yleensä just mandariinia tai proteiinipatukkaa kun ne säilyy hyvin repussa päivän. Mä olen muuten myös se ärsyttävä joka saattaa istua myös rappukäytävässä syömässä sitä mandariinia jos on pakko jotain saada suuhunsa ja ehtii hetken olla.
T: kotihoidon työntekijä
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä meikkaamisessa muita mammoja nii risoo? Siis julkisessa kulkuneuvossa?
Inhoan sitä meikkipussin rapistelua ja penkomisääntä ja kilkuttelua.
Inhoan mandariinien, tai enemmänkin appelsiinien, hajua. Yleensä siitä pääse nopsaan, mutta bussissa se haju väkisin jää leijumaan. Voisi itsekin kaivaa hapansilakkapurkin repusta ja katsoa mitä muut tykkäävät.
Toinen inhokki on ihmiset, jotka katsoo videota ilman kuulokkeita puhelimesta.
Kotihoidon työntekijöille hyväksyn.
Tuo haju on ärsyttävä just sen takia ku jää leijumaan
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi nyt vielä mitään. Aikoinaan Etelä.Helsingissä linjan 14 bussiin tuli samalta pysäkiltä aamuisin nuori nainen tukka märkänä ja alkoi syödä aamiaista. Neiti kaivoi ihan pokkana jugurttipurkin ja lusikan taskusta ja ryhtyi syömään. Lisäksi hedelmiä ja sen sellaista. Ruokailuhetken jälkeen oli vuorossa meikkaus. Meikkipussi esiin ja koko repertuaari naamaan. Taisi olla aika kortilla sillä mimmillä :D
Muistuupa mieleeni kun kerran bussissa joku söi purkillisen jugurttia ja lopuksi kaapi huolellisesti jokaisen pisaran purkin pohjalta. Kun ääni taukosi niin ajattelin "jes nyt se loppui" mutta sitten se aloitti uuden purkin. Ja uuden. Ja uuden. Ja uuden. Ja uuden. Ja kaapi kaikki purkit niin maan perusteellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä meikkaamisessa muita mammoja nii risoo? Siis julkisessa kulkuneuvossa?
Itsensä hinkkaaminen, voisi ottaa muut huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ärsyttää joidenkin matkustajien äänekäs mandariinin puhuminen. Varsinkin kun kännykkään kailottavat.
Eihän tuo vielä paha ole. Kun lapseni olivat pieniä, olin heidän kanssaan leikkipuistossa. Siellä oli myös kaksi muuta äitiä lapsineen (kummallakin yksi lapsi). Istuttiin penkillä vierekkäin, minä keskellä. Yhtäkkiä ne kaksi muuta äitiä alkoivat puhumaan mandariinia toisilleen, siitä minun ohitseni.
Itsensä hinkkaaminen on hieno vastaus!
Mandariini on hieno joulun eläin!
Suomijunttien perversiot sitrushedelmiin ovat kyllä uskottomia!
Minulla on sitrusallergia, ja kyllä jää työpaikan taukohuoneeseen menemättä niinä päivinä, kun joku avaa siellä jonkin mandariinin tai appelsiinin tms. Onneksi en joudu käyttämään julkisia vaan asun täällä maakunnassa, jossa voi (on pakko) kulkea ihan omalla ajopelillä.
Aloituksen perusteella kyllä kuvittelin, että kyse on turisteista siellä isolla kirkolla. Mandariinia puhutaan aika kovalla naukuvalla äänellä. Se kyllä menisi ärsytyksen puolelle minullakin, jos olisi jatkuvasti tapahtuva asia.
Mun työpaikalla oli joskus nainen joka aina bussissa kaivoi laukustaan kananmunan ja pisteli poskeensa hyvällä halulla. Ihan hirveä hajuhan siitä lähti.
Pitkällä bussimatkalla kyllä vituttaa ku joku tunnin välein vetää mandariinin. Siitä paskasta hajusta saa sitte nauttia sen koko pitkän reissun ajan.
Kyllä sitruksen tuoksu vielä menee, mutta liiallinen hajuveden käyttö julkisissa tuottaa tuskaa. Viikko pari sitten jouduin vaihtamaan paikkaa bussissa, kun eteen istahti runsaasti parfymoitu neitokainen. Onneksi oli vapaita paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ärsyttää joidenkin matkustajien äänekäs mandariinin puhuminen. Varsinkin kun kännykkään kailottavat.
ANTONELLA RUGGIERO - MISTER MANDARINO (FT. BANDA OSIRIS)😖
Antonella Ruggiero - Vacanze Romane ' 98! 😊
Vierailija kirjoitti:
Mä olen se ärsyttävä mandariinin sporassa mussuttaja! Monesti työpäivä menee ilman taukoja ja ainoa aika syödä jotain on spora matka asiakkailta toimistolle. Mulla on yleensä just mandariinia tai proteiinipatukkaa kun ne säilyy hyvin repussa päivän. Mä olen muuten myös se ärsyttävä joka saattaa istua myös rappukäytävässä syömässä sitä mandariinia jos on pakko jotain saada suuhunsa ja ehtii hetken olla.
T: kotihoidon työntekijä
Täällä siivooja, jolla samat eväät. Pakko syödä jossakin välissä, että jaksaa liikuttaa imuria.
Tuleeko siitä mandariinista täyteen niillä tauoilla? Tai lähteekö edes nälkä?
Mua ärsyttää ne mandariinit kainaloisssa edestakas ravaavat keltaliivit