Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mandariinihenkilöt julkisissa!

Mandoliinomies
22.12.2019 |

Ärsyttää joskus aika raskaasti, ku joku nuija syö koko matkan mandarinejaan.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ne mandariinit kainaloisssa edestakas ravaavat keltaliivit

Vierailija
22/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä satsumat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen se ärsyttävä mandariinin sporassa mussuttaja! Monesti työpäivä menee ilman taukoja ja ainoa aika syödä jotain on spora matka asiakkailta toimistolle. Mulla on yleensä just mandariinia tai proteiinipatukkaa kun ne säilyy hyvin repussa päivän. Mä olen muuten myös se ärsyttävä joka saattaa istua myös rappukäytävässä syömässä sitä mandariinia jos on pakko jotain saada suuhunsa ja ehtii hetken olla.

T: kotihoidon työntekijä

Vierailija
24/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä meikkaamisessa muita mammoja nii risoo? Siis julkisessa kulkuneuvossa?

Inhoan sitä meikkipussin rapistelua ja penkomisääntä ja kilkuttelua.

Vierailija
25/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan mandariinien, tai enemmänkin appelsiinien, hajua. Yleensä siitä pääse nopsaan, mutta bussissa se haju väkisin jää leijumaan. Voisi itsekin kaivaa hapansilakkapurkin repusta ja katsoa mitä muut tykkäävät.

Toinen inhokki on ihmiset, jotka katsoo videota ilman kuulokkeita puhelimesta.

Vierailija
26/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidon työntekijöille hyväksyn.

Vierailija
27/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo haju on ärsyttävä just sen takia ku jää leijumaan

Vierailija
28/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi nyt vielä mitään. Aikoinaan Etelä.Helsingissä linjan 14 bussiin tuli samalta pysäkiltä aamuisin nuori nainen tukka märkänä ja alkoi syödä aamiaista. Neiti kaivoi ihan pokkana jugurttipurkin ja lusikan taskusta ja ryhtyi syömään. Lisäksi hedelmiä ja sen sellaista. Ruokailuhetken jälkeen oli vuorossa meikkaus. Meikkipussi esiin ja koko repertuaari naamaan. Taisi olla aika kortilla sillä mimmillä :D

Muistuupa mieleeni kun kerran bussissa joku söi purkillisen jugurttia ja lopuksi kaapi huolellisesti jokaisen pisaran purkin pohjalta. Kun ääni taukosi niin ajattelin "jes nyt se loppui" mutta sitten se  aloitti uuden purkin. Ja uuden. Ja uuden. Ja uuden. Ja uuden. Ja kaapi kaikki purkit niin maan perusteellisesti.

Vierailija
29/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä meikkaamisessa muita mammoja nii risoo? Siis julkisessa kulkuneuvossa?

Itsensä hinkkaaminen, voisi ottaa muut huomioon. 

Vierailija
30/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas ärsyttää joidenkin matkustajien äänekäs mandariinin puhuminen. Varsinkin kun kännykkään kailottavat.

Eihän tuo vielä paha ole. Kun lapseni olivat pieniä, olin heidän kanssaan leikkipuistossa. Siellä oli myös kaksi muuta äitiä lapsineen (kummallakin yksi lapsi). Istuttiin penkillä vierekkäin, minä keskellä. Yhtäkkiä ne kaksi muuta äitiä alkoivat puhumaan mandariinia toisilleen, siitä minun ohitseni.

Vierailija
31/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä hinkkaaminen on hieno vastaus!

Vierailija
32/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandariini on hieno joulun eläin!

Vierailija
33/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomijunttien perversiot sitrushedelmiin ovat kyllä uskottomia!

Vierailija
34/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sitrusallergia, ja kyllä jää työpaikan taukohuoneeseen menemättä niinä päivinä, kun joku avaa siellä jonkin mandariinin tai appelsiinin tms. Onneksi en joudu käyttämään julkisia vaan asun täällä maakunnassa, jossa voi (on pakko) kulkea ihan omalla ajopelillä. 

Aloituksen perusteella kyllä kuvittelin, että kyse on turisteista siellä isolla kirkolla. Mandariinia puhutaan aika kovalla naukuvalla äänellä. Se kyllä menisi ärsytyksen puolelle minullakin, jos olisi jatkuvasti tapahtuva asia.

Vierailija
35/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla oli joskus nainen joka aina bussissa kaivoi laukustaan kananmunan ja pisteli poskeensa hyvällä halulla. Ihan hirveä hajuhan siitä lähti.

Vierailija
36/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällä bussimatkalla kyllä vituttaa ku joku tunnin välein vetää mandariinin. Siitä paskasta hajusta saa sitte nauttia sen koko pitkän reissun ajan.

Vierailija
37/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitruksen tuoksu vielä menee, mutta liiallinen hajuveden käyttö julkisissa tuottaa tuskaa. Viikko pari sitten jouduin vaihtamaan paikkaa bussissa, kun eteen istahti runsaasti parfymoitu neitokainen. Onneksi oli vapaita paikkoja.

Vierailija
38/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas ärsyttää joidenkin matkustajien äänekäs mandariinin puhuminen. Varsinkin kun kännykkään kailottavat.

ANTONELLA RUGGIERO - MISTER MANDARINO (FT. BANDA OSIRIS)😖

Antonella Ruggiero - Vacanze Romane ' 98!    😊

Vierailija
39/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen se ärsyttävä mandariinin sporassa mussuttaja! Monesti työpäivä menee ilman taukoja ja ainoa aika syödä jotain on spora matka asiakkailta toimistolle. Mulla on yleensä just mandariinia tai proteiinipatukkaa kun ne säilyy hyvin repussa päivän. Mä olen muuten myös se ärsyttävä joka saattaa istua myös rappukäytävässä syömässä sitä mandariinia jos on pakko jotain saada suuhunsa ja ehtii hetken olla.

T: kotihoidon työntekijä

Täällä siivooja, jolla samat eväät. Pakko syödä jossakin välissä, että jaksaa liikuttaa imuria.

Vierailija
40/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko siitä mandariinista täyteen niillä tauoilla? Tai lähteekö edes nälkä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi