Miksei synnärillä muka ehtisi käymään suihkussa?
Ihmettelin tuossa yhdessä ketjussa, kun joku kysyi että mitä pakkaa mukaan synnärikassiin. Joku toinen oli vastannut, ettei shampoota tai ainakaan hoitoainetta tartte, koska siellä hädintuskin ehtii käymään suihkussa saatika sitten käyttää hoitoainetta. Onko synnärillä siis niin tiivis ohjelma yleensä vai mitäh???
Kommentit (42)
tämä siis vastauksena niille, jotka kyselevät, miksei lapsen isä voi olla lapsen kanssa sillä välin kun äiti on suihkussa.
Meillä mies ei päässyt kertakaan sairaalaan meitä katsomaan, koska matka neljän muun lapsen kanssa ilman autoa olisi ollut mielestäni liian hankala. Eli ihan omillani olin minäkin sairaalassa. Ekan kerran kysyttiin vointia, kun sanoin, että taidamme lähteä kotiin.
Mää oon tosin Tampereella saanu hoitajilta noitten molempien lasteni synnyttyä saanu hyvää hoitoa. Lapsen on saanu viedä vauvalaan tai hoitajien koppiin.
Aamulla ja illalla oon käyny, jos tälläsellä helteellä olisin sairaalassa niin varmaan menisin päivälläkin!
Ei oo tullu mieleen että joku viittii olla käymättä suihkussa.
Meillä oli esikoinen (1- vuotias) päivällä mummolassa ja isä tuli sairaalaan yksin monesti, siinä olis kyllä kerinny käymään suihkussa kun mies vahti, mutta kävin kun olin yksin.