Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, jos työyhteisössä joku kollegasi

Vierailija
22.12.2019 |

puhuu pilkaten ja halveksuvaan sävyyn jostain yhteisestä työkaveristanne?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin empaattinen että musta tuntuu todella pahalta sen puolesta jota haukutaan. En oikein sovi tollaseen ympäristöön.

Vierailija
2/8 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin empaattinen että musta tuntuu todella pahalta sen puolesta jota haukutaan. En oikein sovi tollaseen ympäristöön.

Osaatko olla lähtemättä mukaan pahan puhumiseen? Tai palauttaa työkaverin maan pinnalle? Vai myötäiletkö kiusaajaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mihin tahansa työpaikkaan. Muistakaa, että se on vaan työtä. Olet siellä, että saat maksettua laskut ja jotain syötävää. Antakaa niiden typerysten olla, jotka tuovat salkkarit työpaikalle. Heitä on ja tulee aina olemaan työpaikoilla.

Vierailija
4/8 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on minustakin ärsyttävä niin yhdyn haukkumiseen. Jos ei, niin olen hiljaa.

Vierailija
5/8 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on minustakin ärsyttävä niin yhdyn haukkumiseen. Jos ei, niin olen hiljaa.

Tai kommentoin jotain "ai en oo huomannut tms)"

Vierailija
6/8 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se työntekijä on oikeudenmukanen ja hyvä työntekijä, niin en todellakaan lähde mukaan. Mut jos se on joku kiusaaja, joka ansaitseekin kritiikkiä, niin saatan olla samaa mieltä. Ja toki sanoa myös asiasta hlölle Itselleen.

Vierailija
7/8 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon työyhteisössö jossa sukupuolijakauma on 50/50. Kollegoistaan halventavasti selän takana puhuvia olen 20 vuoden firmassa olo aikanani ainoastaan naisten sitä  tekevän. Jännä juttu.

Vierailija
8/8 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työyhteisössä mies puhui pahaa pomosta ja varajohtajasta kun he oli lomalla. Sillon en lähteny millään tapaa mukaan, vaikka olin huomannut että he ovat ilkeitä ihmisiä. Myöhemmin kun he oli palanneet lomalta, ja kysyin että onko hän huomannut että ovat ilkeitä, mies meni heti kertomaan tästä esimiehelle. :'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

että reilu peli. :DDDDD ja sen jälkeen alkoi ilkeäksi itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme