Mitä ajattelet, jos työyhteisössä joku kollegasi
puhuu pilkaten ja halveksuvaan sävyyn jostain yhteisestä työkaveristanne?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin empaattinen että musta tuntuu todella pahalta sen puolesta jota haukutaan. En oikein sovi tollaseen ympäristöön.
Osaatko olla lähtemättä mukaan pahan puhumiseen? Tai palauttaa työkaverin maan pinnalle? Vai myötäiletkö kiusaajaa?
Tervetuloa mihin tahansa työpaikkaan. Muistakaa, että se on vaan työtä. Olet siellä, että saat maksettua laskut ja jotain syötävää. Antakaa niiden typerysten olla, jotka tuovat salkkarit työpaikalle. Heitä on ja tulee aina olemaan työpaikoilla.
Jos se on minustakin ärsyttävä niin yhdyn haukkumiseen. Jos ei, niin olen hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on minustakin ärsyttävä niin yhdyn haukkumiseen. Jos ei, niin olen hiljaa.
Tai kommentoin jotain "ai en oo huomannut tms)"
No jos se työntekijä on oikeudenmukanen ja hyvä työntekijä, niin en todellakaan lähde mukaan. Mut jos se on joku kiusaaja, joka ansaitseekin kritiikkiä, niin saatan olla samaa mieltä. Ja toki sanoa myös asiasta hlölle Itselleen.
Oon työyhteisössö jossa sukupuolijakauma on 50/50. Kollegoistaan halventavasti selän takana puhuvia olen 20 vuoden firmassa olo aikanani ainoastaan naisten sitä tekevän. Jännä juttu.
Mun työyhteisössä mies puhui pahaa pomosta ja varajohtajasta kun he oli lomalla. Sillon en lähteny millään tapaa mukaan, vaikka olin huomannut että he ovat ilkeitä ihmisiä. Myöhemmin kun he oli palanneet lomalta, ja kysyin että onko hän huomannut että ovat ilkeitä, mies meni heti kertomaan tästä esimiehelle. :'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
että reilu peli. :DDDDD ja sen jälkeen alkoi ilkeäksi itsekin.
Mä olen niin empaattinen että musta tuntuu todella pahalta sen puolesta jota haukutaan. En oikein sovi tollaseen ympäristöön.