Kauniit, mutta epäkarismaattiset ihmiset?
Tiedätkö tällaisia? Minusta Anne Kukkohovi on tällainen.
Kommentit (44)
Sara Sieppi, kaunis, mutta taviksen oloinen.
Anna Puu, vähän sellainen tähtien tuuraaja, ei itse loista.
Minusta Satu Silvolla just on karismaa.
Vierailija kirjoitti:
Karisma vaatii lämpöä Ja läsnäolevuutta, eli kaikilta etäisiltä ja Kylmiltä puuttuu karisma.
Jaa, kyllä minusta joskus kylmä ja karukin voi olla todella karismaattinen. Naisista esim kohtalokas femme fatale tyyppi, miehistä sellainen vähän puhuva kolkko lännensankarin olemus joka kuitenkin tulee heti huomatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä yhtään tajua miksi Anna Puustjärveä pidetään "kaunottarena". Tavallisempaa lypsyjakkaramallista tallaajaa saa hakea. Totta toki ettei hänellä ole myöskään karismaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Satu Silvolla just on karismaa.
Hän on kaunis ja karismaattinen, mutta joka kerta petyn kun häntä haastatellaan. Kuvittelen hänet ylimaallisen viisaaksi ja hän onkin vain vähän syvällinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä yhtään tajua miksi Anna Puustjärveä pidetään "kaunottarena". Tavallisempaa lypsyjakkaramallista tallaajaa saa hakea. Totta toki ettei hänellä ole myöskään karismaa.
Kiva että pidetään kauniina ja seksikkäänä. Olen vähän samannäköinen lypsyjakkara, mutta kivempi luonne vaan.
Jenni Vartiainen ei ole oikeastaan minkään näköinen mutta kun hän tuli työpaikkani bileisiin esiintymään, ei jäänyt huomaamatta kun hän astui huoneeseen vaikkei tehnyt itsestään numeroa eikä sanonut mitään. Sellaista on karisma.
Vierailija kirjoitti:
Kiira Korpi, Sara Sieppi
Kiira oli tunnettu karismastaan huippuluisteluvuosinaan. Hänellä oli hyvin paljon karismaa jäällä kun luistelu sujui. Muutoin hänen esiintymisensä kaipaa hiomista joten karisma kaan ei tule esiin, jos sitä on.
Pamela Tola tuli mulle ekana mieleen. Ois kyllä kiva jos keksisin myös esimerkkimiehen...
Vierailija kirjoitti:
Hollywood-julkkiksista mm. Sienna Miller ja Jessica Biel. Tästä syystä eivät ole oikein koskaan lyöneet läpi vaikka ulkonäköä ja yritystä on ollut.
Miehissä BEN AFFLECK. Märkä vanttuu, jolla on (oli) miesmallin ulkonäkö.
Jotakin vikaa tuossa Sienna Millerissä on. On mun mielestä yksi maailman kuvauksellisimpia ja kauneimpia naisia, mutta silti hänen tähdittämänsä elokuvat ovat luokattoman huonoja. Olen ajatellut itse tähän asti, että hän ei vaan osaa näytellä.
Tom Cruise. Ulkoisesti viehättävä mutta sisältä täysin tyhjä.
Loistava ääni on, mutta ei karismaa.