Oletko käynyt leipäjonossa?
Kommentit (11)
Olen, koska köyhyys, mutten enää mene, koska aggressiiviset venäläiset ym. maa************.
Kävin parin kaverini kanssa, jotka on alkoholisteja ja tottuneet käymään siellä. Itsekin olin silloin työtön ja raha tiukilla, joten oli sinänsä ok. Pakko myöntää, että häpesin, vaikken nyt itseäni muita parempana pidäkään.
En ole edes nähnyt sellaista. Maalla asustelen.
Olen ajanut ohi. Onhan se helvetin viihdyttävää katsella niitä pummeja
Deekujen kanssa minäkin käynyt. Se on ihan hyvä muisto pitää.
Tavallaan. Olin jakamassa työnpuolesta ja tavaraa jäi yli. Työntekijät vei kotiin jämät.
Olen käynyt ollessani kotihoidontuella yksin lapsen kanssa n. 15 vuotta sitten.
Kävin ehkä kymmenisen kertaa Pelastusarmeijan jonossa, vaikka hävetti seistä siinä ihmisten tuijotettavana.
Tosin Kalliossa jonottaminen ei ole sama kuin jonottaisi Töölössä.
Suoraan sanoen minulla olisi kyllä ollut kykyä ja rahaa leipoa omat leipäni tuolloin pikkulapsen ja minun talouteeni, mutta ajattelin kylmästi näin, että olin tuolloin maksanut veroja ja muita maksuja tälle yhteiskunnalle yksityisyrittäjänä ja palkollisena jo lähes 20 vuotta, joten minulla oli oikeus saada muutama leipä ja lapsen kanssa joskus jopa pari possumunkkiakin ihan ilmaiseksi!
Olen käynyt ja käyn.
Syy on köyhyys ja työttömyys.
Olen kiitollinen siitä, että meitä väliinputoajia autetaan.
En. Olen pitänyt huolta kouluistani sekä töistäni.
Periaatteessa voisin kai ihan hyvin käydäkin, mutta toistaiseksi olen sitä mieltä, että monella muulla menee huonommin ja heillä on enemmän oikeutta käydä jonossa. Ehkä sitten alan käydä, kun alkaa opintolainan maksu.
En ole, ei ole tarvetta ja tuntuisi väärältä käydä.