Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen että kaverimies on löytänyt itselleen naisen, mutta miksei kerro siitä mulle (olemmehan vain kavereita)?

Vierailija
22.12.2019 |

Ollaan tavattu viimeksi useampi kuukausi sitten ja sen jälkeen hänelle on tullut kausia jolloin en pitkään aikaan kuule pihahdustaan, mikä eroaa normaalista. Lisäksi tajusin että hän viestittää nykyään jos viestittää vain kun on töissä (tekee reissuhommia)! Ihan kuin hänen elämässään olisi joku tärkeä ihminen jonka kanssa viettää aikaa sen sijaan että olisi enää mun kanssa tekemisissä mitenkään. Mutta miksei kerro tuosta? Koska ei meillä ole missään vaiheessa ollut mitään kaverisuhdetta enempää. Joskus kyllä itse eläettelin toiveita parisuhteestakin mutta kun mitään ei alkanut tapahtua, olen sopeutunut ajatukseen.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi pitäisi kertoa? Onko hän sinulle tilivelvollinen? En minäkään erikseen tiedottanut uudesta miesystävästä kaikkia kavereitani. Sitten tavatessa kerron, jos tulee puheeksi. 

Vierailija
2/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi pitäisi kertoa? Onko hän sinulle tilivelvollinen? En minäkään erikseen tiedottanut uudesta miesystävästä kaikkia kavereitani. Sitten tavatessa kerron, jos tulee puheeksi. 

Siihen nähden ajattelin että olisi kertonut kun aikaisemmin kertoi laveasti esim. päivän tekemisistään kun oltiin paljon ihan niitä-näitäkin yhteyksissä. Nykyään ei kerro enää noita (kuvittelisin että puuhailee siis tämän uuden naisen kanssa eikä yksin kuten ennen) vaan viestittää useamman päivän päästä jostain tarkasti rajatusta aiheesta josta olemme olleet keskusteluissa muutenkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mun nyt järkevintä jatkaa niin kuin ennenkin mikä nyt tuntuu vähän nololta kun tajusin tuon naisystävän olemassaolon eli kertoilisin niitä näitä ja sitten tuolta asiaakin tai sitten kokonaan asiaa vai unohtaisin koko tyypin? Nyt mua oikeasti hävettää kun olen jutellut liikaakin kun luulin edelleen ihan kaverillisesti puhelevani enkä minkään ukkomiehen kanssa. 

Vierailija
4/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin edelleen ihan kaverillisesti puhelevani enkä minkään ukkomiehen kanssa. 

Siis häh? Nyt on niin, että olet mustis. Unohda kaverimies, kun et pysty olemaan kaveri. Hänkin näyttää ghostaavan parhaillaan.

Vierailija
5/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luulin edelleen ihan kaverillisesti puhelevani enkä minkään ukkomiehen kanssa. 

Siis häh? Nyt on niin, että olet mustis. Unohda kaverimies, kun et pysty olemaan kaveri. Hänkin näyttää ghostaavan parhaillaan.

Ei kun tarkoitin että ne jutut on olleet sen tyyppistä mitä kenties voisimme yhdessä tulevaisuudessa tehdä, vähän liian läheistä jos olisin tiennyt että on suhteessa. Olisin pysynyt paljon paljon etäämpänä. 

Vierailija
6/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa hänelle mehukasta pimp saa, niin saat tietää.

Vierailija
7/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden suhteen alkumetrit ovat herkkää aikaa eivätkä kaikki halua avautua niistä muille. Mitä muuten tarkoitat tuolla "luulin edelleen ihan kaverillisesti puhelevani enkä minkään ukkomiehen kanssa"? Etkö kykene olemaan ukkomiesten kanssa kaveri? Vai kaihertaako sinua sittenkin, ettei taannoinen toive sinun ja kaverisi päätymisestä keskenänne parisuhteeseen toteudukaan? Jos jälkimmäisestä kyse, niin kaverisi on voinut vaistota sen ja pitää siksi naisasiansa sinulta pimennossa.

Vierailija
8/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kel onni on se onnen kätkeköön 👍

Vierailija
9/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden suhteen alkumetrit ovat herkkää aikaa eivätkä kaikki halua avautua niistä muille. Mitä muuten tarkoitat tuolla "luulin edelleen ihan kaverillisesti puhelevani enkä minkään ukkomiehen kanssa"? Etkö kykene olemaan ukkomiesten kanssa kaveri? Vai kaihertaako sinua sittenkin, ettei taannoinen toive sinun ja kaverisi päätymisestä keskenänne parisuhteeseen toteudukaan? Jos jälkimmäisestä kyse, niin kaverisi on voinut vaistota sen ja pitää siksi naisasiansa sinulta pimennossa.

Ei kun en olisi ikinä lähtenyt ehdottamaan suhteessa olevalle miehelle esim. jotain telttailureissua mutta kaverimielessä voisin sen ihan hyvin tehdäkin. Ja kenties toivonut että siellä teltassa tapahtuu jotain muutakin mutta ollut tyytyväinen ihan kaverilliseenkin telttareissuun.

Vierailija
10/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran myös yllätyin, kun toisella paikkakunnalla opiskeleva hyvä kaverini oli kotonaan käymässä ja kävin siellä kylässä. Katseltiin tietokoneella hänen ottamia valokuvia ja sitten yhdessä oli nuori nainen ja kaveri: "niin siinä on mun tyttöystävä". Olin lähes suu auki hoomoilasena kun tuli niin yllätyksenä ja jäin miettimään, miksei ollut minulle kertonut mitään. Niin ja mies itsekin.

Vierailija
11/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen nähden ajattelin että olisi kertonut kun aikaisemmin kertoi laveasti esim. päivän tekemisistään kun oltiin paljon ihan niitä-näitäkin yhteyksissä. Nykyään ei kerro enää noita (kuvittelisin että puuhailee siis tämän uuden naisen kanssa eikä yksin kuten ennen) vaan viestittää useamman päivän päästä jostain tarkasti rajatusta aiheesta josta olemme olleet keskusteluissa muutenkin..

Mietit minusta vähän liikaa siihen nähden, että yrität selittää, että olette vain kavereita. Pohdit itseksesi hänen päiviensä kulkua ja analysoit hänen viestejään. Ehkä tuo on juuri se syy, miksi hän ei sinulle kerro. 

Vierailija
12/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietit minusta vähän liikaa siihen nähden, että yrität selittää, että olette vain kavereita. Pohdit itseksesi hänen päiviensä kulkua ja analysoit hänen viestejään. Ehkä tuo on juuri se syy, miksi hän ei sinulle kerro. 

Aikaisemmin kieltämättä hämmästelin usein miksi hän mulle tuollaisia kertoilee, jotain ihan päivänsä kulusta tai jotain. Ajattelin silloin että hän on kiinnostunut ja siksi juttelee vaikka autonsa talvirenkaista kunhan juttelee jostain. Mutta tilanne ei silloin edennyt tuollaisesta jutustelusta pidemmälle niin en enää niin rohkeasti haikaillut parisuhteen perään, ajattelin että olkoot sitten tällainen kaverisuhde vain. Ehkä tuollaisen telttaretken tapaisessa olisin voinut jotain aloitetta tehdäkin mutta en muuten. 

Nyt otan kyllä takapakkia kunnolla.

Vierailija
13/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä siis ole mitään näitä analysointejani hänelle suoraan kertonut vaan pitänyt viestittelyt ja tapaamiset kevyinä ja rentoina.

Vierailija
14/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran myös yllätyin, kun toisella paikkakunnalla opiskeleva hyvä kaverini oli kotonaan käymässä ja kävin siellä kylässä. Katseltiin tietokoneella hänen ottamia valokuvia ja sitten yhdessä oli nuori nainen ja kaveri: "niin siinä on mun tyttöystävä". Olin lähes suu auki hoomoilasena kun tuli niin yllätyksenä ja jäin miettimään, miksei ollut minulle kertonut mitään. Niin ja mies itsekin.

Miksi sinulle olisi pitänyt kertoa? Asuitte eri paikkakunnallakin ja ette enää ole niin läheisiä.

Vierailija
15/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin kieltämättä hämmästelin usein miksi hän mulle tuollaisia kertoilee, jotain ihan päivänsä kulusta tai jotain. Ajattelin silloin että hän on kiinnostunut ja siksi juttelee vaikka autonsa talvirenkaista kunhan juttelee jostain. Mutta tilanne ei silloin edennyt tuollaisesta jutustelusta pidemmälle niin en enää niin rohkeasti haikaillut parisuhteen perään, ajattelin että olkoot sitten tällainen kaverisuhde vain. Ehkä tuollaisen telttaretken tapaisessa olisin voinut jotain aloitetta tehdäkin mutta en muuten. 

Saattoi olla muuten sellainen mies joka odotti selkeää merkkiä sinulta että sinua kiinnostaisi muukin kuin kaveeraminen. Kun ei sellaista saanut, jatkoi etsintää ja nyt on sitten naisen itselleen löytänyt. Miehet on aika huonoja lukemaan jotain merkkejä puheesta, saati sitten viesteistä! Pitää tehdä homma selväksi joko fyysisesti tai sanallisesti jos on tietystä kiinnostunut.

Vierailija
16/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattoi olla muuten sellainen mies joka odotti selkeää merkkiä sinulta että sinua kiinnostaisi muukin kuin kaveeraminen. Kun ei sellaista saanut, jatkoi etsintää ja nyt on sitten naisen itselleen löytänyt. Miehet on aika huonoja lukemaan jotain merkkejä puheesta, saati sitten viesteistä! Pitää tehdä homma selväksi joko fyysisesti tai sanallisesti jos on tietystä kiinnostunut.

Olin kyllä aloitteentekijä koko tuttavuuteen kaiken kaikkiaan eli siinä mielessä olisi sitten ehkä ollut miehellä pallo viedä suhde seuraavalle tasolle jos olisi ollut sellaisesta kiinnostunut. Kenties sitten ei.

Vierailija
17/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän ei pidä naista vaan kaverina. Naiset on tylsiä.

Vierailija
18/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä et ole missään vaiheessa ollut hänelle kaveri, kun kerran pohtinut mahdollista suhdetta ja toiveita telttareissun sisällöstä.. Sä mogasit.

Ehkä hän on huomannut sun kiherryksen ja pelästynyt.

Sitten tuli mieleen, että mä olen helpostikin seurustellut useamman kuukauden ennen kuin ole yhdellekään kaverille kertonut. En halua epämääräisiä juttuja kertoa eteenpäin. Sitten vasta kun tiedän, että olemme yhdessä.

Vierailija
19/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset tajuatte tämän: mies kyllä kertoo ja näyttää, jos on kiinnostunut. Hän ei päästä menemään naista, josta on kiinnostunut. Eikä pidä varalla ketään, jonka ensisijaisesti haluaa.

Jaksan edelleen ihmetellä naisia, jotka miettivät miksi mies sitä ja tätä, etsivät merkkejä ja vihjeitä. Se on se merkki, jos olette olleet frendejä vuosia, eikä mies ole tehnyt aloitetta (oletettaen että on sosiaalisesti edes jotenkin ok).

Tiedän naisen, joka tapasi baarissa miehen, johon ihastui. Nainen yritti pokata miestä koko illan, jolla tuntui olevan kiire kavereidensa kanssa toiseen baariin. He juttelivat tovin ja mies kertoi lähtevänsä iltaa jatkamaan, nainen olisi halunnut mukaan. Mies halusi olla kavereidensa kanssa, mutta antoi naiselle numeronsa ja nainen laittoikin heti seuraavana päivänä viestiä. Vastaus tuli parin päivän päästä.

He viestittelivät naisen aloitteesta monta kuukautta, mies vastaili kun jaksoi, nainen ehdotteli kaikkea. Mies kävi hänen luonaan ja he kävivät patikoimassa yhdessä, pääosin kaveripohjalta. Koskaan mies ei laittanut viestiä naiselle, koska ei ollut tarpeeksi kiinnostunut, lisäksi tapaili muitakin. Nainen saattoi kysyä että lähdetkö kahville, mies vastaa: ei kiitos. Naisen mielestä ajankohta oli vaan huono, kysyy siis uudelleen kuukauden päästä.

Vielä neljän vuoden päästäkin tuo nainen viestittelee miehelle milloin mitäkin ja nainen kyselee häntä leffaan jne. vaikka eivät ole nähneet kahteen vuoteen, koska mies kieltäytyy. Mies on jo uudessa parisuhteessa ja on maininnut tästä tyttöystävästään myös tälle baaritutulle. Mitä tekee "baarituttu"? No laittelee edelleen kaipaavia viestejä.

Ihan näin järjellä kun ajattelee niin ei tuosta voi syyttää miestä, vaan naista itseään. Mies yrittää olla ystävällinen eikä halua nolata naista. Kuka alentuu tuollaiseen? No tää baarituttu on mun kaveri, joka avautuu tästä tilanteesta jatkuvasti. "Kun se on vaan niin ihana". Eikä ole, vaan sä sokea!

Eikä auta, vaikka sanon sille suoraan että unohda. Jos miestä olisi alkujaankin kiinnostanut, hän ei olisi lähtenyt sieltä baarista etenemään tai jos olisi, olisi ottanut NAISEN NUMERON. Minä olisin jättänyt koko jutun jo siihen, jos mies ei kysyisi mun numeroa, vaikka teen itseäni tykö, ei hän ole kiinnostunut jos heittää vaan numeronsa ja häipyy. Ja VAIKKA olisi kiinnostunut niin viimeistään sitten pitäisi antaa olla, jos joutuu odottamaan päiväkausia vastausta. 

Niin se vaan menee mutta naiset eivät tätä halua tajuta.

Vierailija
20/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sä et ole missään vaiheessa ollut hänelle kaveri, kun kerran pohtinut mahdollista suhdetta ja toiveita telttareissun sisällöstä.. Sä mogasit.

Ehkä hän on huomannut sun kiherryksen ja pelästynyt.

Sitten tuli mieleen, että mä olen helpostikin seurustellut useamman kuukauden ennen kuin ole yhdellekään kaverille kertonut. En halua epämääräisiä juttuja kertoa eteenpäin. Sitten vasta kun tiedän, että olemme yhdessä.

En mä ole kylläkään mitään kihertäjätyyppiä ja tuo telttailukin olisi liittynyt siihen että mennään yhteisen lempibändin keikalle. Eli ehdotukseni eivät olleet sellaista romanttista hömpötystä mutta sellaiseksi väljästi tulkittavia jos itseäkin kiinnostaa. Tämä oli ihan tarkoituksellinen linja. Olisin minä suoraan voinut ihan treffejäkin ehdottaa mutta sitä en tehnyt koska halusin itsekin ensisijaisesti kaveruutta. Ja ollaan siis tapailtukin useaan otteeseen kummankin aloitteesta ihan kaverillisissa merkeissä ennenkin, siinä ei olisi sinänsä ollut mitään uutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi