Mietin, jos tammikuussa hommaisi oman kodin
En vaan jaksa ilkeilyä, tiuskimista yms mitä mies tekee jatkuvasti. Raha-asiat pelottaa kamalasti, kun tällainen monisairas olen.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti onnistuu, tsemppiä mietintään!
Kiitos. Kovasti joutuu noiden raha-asioiden takia miettimään.
Samoissa mietteissä olemme siis. Koitan nyt varpaillani elää tämän joulun ja toivoa, etteivät seinät kaatuisi päälle.
Höpö höpö. Olet tätä suunnitellut jo vuosia. Siihen se sitten jääkin, suunnittelun asteelle.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Olet tätä suunnitellut jo vuosia. Siihen se sitten jääkin, suunnittelun asteelle.
Niin olen mutta mies on alkanut nykyään tosi ilkeäksi. Toivon todella että saan raha-asiat kuntoon.
Jo on aikakin. Montako vuotta olet jo palstalla valittanut pistämättä tikkua ristiin asioidesi korjaamiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olen mutta mies on alkanut nykyään tosi ilkeäksi. Toivon todella että saan raha-asiat kuntoon.
Hae asumistukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae asumistukea.
Tottakai haen. Mulla ei vaan nyt ole yhtään rahaa eikä omia, miehestä riippumattomia tuloja.
Ei helv! Ammattivalittaja, olet harkinnut jo liian kauan, etkä enää uskall tehdä sitä mitä pitäisi. Sinulle on myös rautalangasta väännetty miten taloudellisesti tulet toimeen. Minäkin tämän olen kaksi kertaa erehtynyt tekemään ja kadun sitä, koska se oli turhaakin turhempaa. Lopeta tämä valittaminen.
Etkös sä jo kerran muuttanut muualle? Vai oliko vaan sun (vai mun?) päiväunta?
Tsemppiä, pääset kyllä jaloillesi!
Vierailija kirjoitti:
Etkös sä jo kerran muuttanut muualle? Vai oliko vaan sun (vai mun?) päiväunta?
Taisi siitäkin valehdella. Kuten kaikesta muustakin.
Ei kannata tammikuussa, sataa räntää tai kova pakkanen, ei oo kiva kannella tavaroita ulkona
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tammikuussa, sataa räntää tai kova pakkanen, ei oo kiva kannella tavaroita ulkona
Ja kesällä myös tympiä kanniskella hikisenä tavaroita.
Se sun eksä kuolee nälkään sitten.
Mä oon hautonu eroa aina jonkin aikaa, kun oon ollu suhteessa. Toki olen niistä asioista puhunu suoraan kumppanille, jotka hiertää. Muutosta, kun ei ole tullu. Sit olen tehnyt hyvin nopeita ratkasuja.
Toivottavasti onnistuu, tsemppiä mietintään!