Miehelle seksiyllätys!
Mitä mieltä olette?
Ajattelin yllättää mieheni, ja laittautua oikein seksikkääksi alusasua myöten häntä varten. Pitäisikö tehdä tämä yllätys yöllä kun hän tulee yövuorosta kotiin vai aamulla ja herättää hänet kyseisellä tavalla?
Olen siis aiemminkin yllättänyt häntä näin sekä aamulla että yöllä. Kysyisinkin mielipidettä että kumpi teidän mielestänne on mukavampi tapa tulla yllätetyksi työpäivän jälkeen vai aamulla/päivällä herätessä?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Aamulla. Töiden jälkeen haluaa olla rauhassa.
Kiitos vastauksesta! :)
Ap
Minä en ainakaan saa unta pariin-kolmeen tuntiin töiden jälkeen niin sopisi silloinkin. Kait sä itse tiedät meneekö miehesi heti nukkumaan kun tulee yövuorosta. Ravintola kun meni kiinni niin vähän lopputöistä riippuen olin kahden jälkeen kotona ja 4-5 aikaan aamulla oli mahdollista nukahtaa.
Ja tätä pitää kysyä av:lta? Jos spontaanius seksiin liittyen on noin päälleliimattua, oon varma että ukkos hakee seksinsä muualta. Veikkaan että näin on jo käynyt ja yrität paikkailla jotain puuttuvaa noilla alusvaatekikoilla.
Ehkä se silakan haju sopii paremmin aamiaispöytään.
Miten yöllä voi tulla yövuorosta kotiin? Taitaa miehes käydä jonku toisen naisen luona "yöhommissa".
Vierailija kirjoitti:
Ja tätä pitää kysyä av:lta? Jos spontaanius seksiin liittyen on noin päälleliimattua, oon varma että ukkos hakee seksinsä muualta. Veikkaan että näin on jo käynyt ja yrität paikkailla jotain puuttuvaa noilla alusvaatekikoilla.
Älä dissaa mun mielestä on hienoa että nainen viitsii panostaa seksiin hepeneiden kanssa. Kyllä mulle kelpaa alasti ilman meikkiä mutta vaihtelu on todella jees.
Vierailija kirjoitti:
Miten yöllä voi tulla yövuorosta kotiin? Taitaa miehes käydä jonku toisen naisen luona "yöhommissa".
Esimerkiksi jotkut baarit menee kiinni kahden aikoihin yöllä.
Oispa mullakin tuollainen nainen :/
M37
Jos seuraavana päivänä saa nukkua rauhassa, niin mikäs siinä yössä on vikana. Itse en kyllä edes saa unta heti. Normaalisti syön ja käyn suihkussa ja sitten vasta nukkumaan.
Ajatelkaas, jos mies päättäisi antaa naiselle lahjaksi seksiä. Moniko edes tasa-arvon airueeksi itseään kutsuva feministi innostuisi? Vieläkö väitätte, että miehet ja naiset ovat samanlaisia?
Seksi vs. raha kirjoitti:
Ajatelkaas, jos mies päättäisi antaa naiselle lahjaksi seksiä. Moniko edes tasa-arvon airueeksi itseään kutsuva feministi innostuisi? Vieläkö väitätte, että miehet ja naiset ovat samanlaisia?
Kyllä minulle ainakin kelpaa seksiyllätykset oletuksella, että mieskin on innoissaan lahjan antamisesta ja seksi on sellaista mistä molemmat pitävät. Av-mammat ja av-kiukkupersevelat eivät ole "kaikki naiset".
Vierailija kirjoitti:
:D Ehkä yllätys sinunlaisellesi henkilölle, mutta joillakin on vielä intoa ja halua ajatella rakastaan ja panostaa prisuhteen seksielämään vaikka se olisikin jo täydellistä;) Ei se tarkoita että joskus haluaa yllättää miestään tai naistaan panostamalla seksiin, että kyse olisi jostain paikkailusta. Ehkä kyse voi myös olla silkasta toisen ajattelusta ja omasta halusta panostaa nautintoon! Sitäpaitsi rakastan alusasuja ja on ihana välillä laittautua oikein viimisen päälle! Että älä huoli, kyllä meillä sitä spontaaniakin seksiä on varmasti enemmän kun sinulla kun pitää täällä katkerana huutaa :)
Ap
Ihmeen katkeraa porukkaa täällä!:D Kyllä minä olisin enemmän kun onneissani naisesta joka jaksaa panostaa seksielämään!
Varmasti kumpi vain niin kelpaa! Ihanaa että on naisia vielä jotka ovat noin ajattelevaisia ja innokkaita olemaan joskus miehensä mieliksi! Varmasti on miehesi onnenpekka!!
Joo samaa mietin tästä kommentoinnista! Varmaan vanhoja katkeria ukkoja täynnä.
Eikai kukaan mies vastuta naista joka panostaa seksielämään suhteessa. Urpoa väkeä täällä...
Vierailija kirjoitti:
Oispa mullakin tuollainen nainen :/
M37
aivan. kateeksi käy. ja vielä korkeemmat hatunnostot jos parilla on lapsia pieniä että vaimo jaksaa
Vastaan ensin kysymykseesi: minulle kävisi aivan hyvin yöllä tai aamulla... jos olisit noin panostanut miehesi tyydyttämiseen ja seksuaaliseen aktivointiin. Jos yllätystä haetaan, niin aktiivinen nainen heti aamulla, olisi varmasti suurempi yllätys.
En varmaan saisi yleistää, mutta minun kokemus on ainakin se, että harvemmassa on seksuaalisesti aktiivit naiset aamulla. Miehet yleensä herää valmiiksi muna pystyssä ja jos edellisestä laukeamisesta onkin päiviä, niin vähäpuheinen rouva siinä vieressä himottaisi aivan sikana. No, jos haluaa lähes pomminvarmat pakit, niin menee muna pystyssä herättämään rakastaan, joka nauttii erittäin ansaittuja aamu-uniaan. ;)
Olen positiivisesti kateellinen miehellesi, joka ei välttämättä edes tajua, millaisen ”herkun” on itselleen saanut. Koeta jatkaa samaan malliin, vaikka täällä aina arvostelijoitakin löytyy. Ne nillittää kateuttaan, kun eivät voi olla iloisia puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Ehkä yllätys sinunlaisellesi henkilölle, mutta joillakin on vielä intoa ja halua ajatella rakastaan ja panostaa prisuhteen seksielämään vaikka se olisikin jo täydellistä;) Ei se tarkoita että joskus haluaa yllättää miestään tai naistaan panostamalla seksiin, että kyse olisi jostain paikkailusta. Ehkä kyse voi myös olla silkasta toisen ajattelusta ja omasta halusta panostaa nautintoon! Sitäpaitsi rakastan alusasuja ja on ihana välillä laittautua oikein viimisen päälle! Että älä huoli, kyllä meillä sitä spontaaniakin seksiä on varmasti enemmän kun sinulla kun pitää täällä katkerana huutaa :)
Ap
Millaisilla alusasuilla olet tähän asti yllättänyt hänet? Kaipaatko lisää vinkkejä tähän?
Aamulla. Töiden jälkeen haluaa olla rauhassa.