Mikä tuo iloa elämääsi juuri nyt?
Kommentit (23)
Joulu, jolloin on aikaa lukea kirjoja:)
Siivottiin tämä päivä. Ihana tunne, kun on saanut aikaiseksi.
2 kk:n ikäinen ensimmäinen lapsenlapsi.
Syntyi keskosena ja oli elämänsä ensimmäiset 2 viikkoa sairaalassa. Vaikea oli pienen ihmisen elämän alkutaival.
Nyt kaikki hyvin. Hänestä olen onnellinen ja kiitollinen.
Sairauteni paraneminen ja läheiseni noin päällimmäisenä. Lisäksi paljon pieniä arkisia ilonaiheita
Pääsen huomisaamuna matkustamaan kotiin ja saan koko joulun vapaata muistisairaasta äidistäni, kun veljeni ottaa hänet kotiinsa jouluksi. En ehkä käyttäisi sanaa iloinen, mutta helpottunut ainakin olen. Mieheni kanssa sovittiin jo, ettei tarvitse viettää joulua, levätään vain.
Täysi 3 litran viinitonkka ja loma.
Kipulääkkeet ja rauhottavat, pääsin eroon viinasta niillä
Ihana uusi kotimme, johon muutimme eilen. Ja tietysti perheeni ja muut läheiseni.
Se kun vauva potkii mahassa. Tuntuu välillä kieltämättä epämiellyttävältä, mutta on ehdottomasti kaiken epämukavuuden arvoista. Kuukauden päästä toivottavasti potkii jo mahan ulkopuolella.
Lapset, mies, koti, koira, liikunta, oma yritys ja tällä hetkellä viikon loma siitä, joulu, hyvä ruoka, omien vanhempien vielä hyvä terveys.
Se, että saan olla ensimmäistä kertaa kahteen vuoteen kaksi viikkoa lomalla töistä ja opiskeluista.
Selvisin hengissä tämänpäiväisestä krapulasta.
Tytär ja vävy hankkivat koiranpennun ja voi että! En ole koskaan ollut mikään koiraihminen, koen etten tajua niitä enkä halua että kukaan tulee nuolemaan naamaa tai haistelemaan jalkoväliä. Mutta voi miten suloinen pieni pehmeä pallero! Olen ihan höpsähtänyt ja katselen välillä pennun kuvaa ja porraskiipeilyvideota tohkeissani. Maanantaina pentu tulee kylään! Tai no tytär ja vävykin, mutta pentu <3 <3 <3
Vahingoittunut koirani tervehtyy, 2vko influenssaa sairastanut mies tervehtyy, ja kohta on jouluruokien aika. Olen kiitollinen.
Cheyennen Fitline-paljastuksesta. :)