Aloin himoita yhtä miestä mutta onkohan tunne molemminpuoleinen?
Tiesin miehen ennästään ja on ihan komea mutta ajattelin että saattaa olla vähän narsistinenkin enkä jäänyt miettimään sen enempää häntä. Kun sitten näin häntä taas, tunnenkin himoa.
Kommentit (81)
tavataan huomenna töissä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin tämän himon katseessasi työpaikalla tänään. Tule vain rohkeasti ehdottamaan, sillä annan mielelläni kaluni suuhusi.
Minulle on epätavallista haaveilla suuseksin antamisesta mutta joo, tuo mies saa aikaan senkin.
Ap
Asia on sitten sovittu, jos nielet.
Ihanaa!
Miksi laihduta-kommenttia on peukutettu? Saatteko minusta ylipaino-vibat?
Ap
Vain totaalinen lumppu haaveilee varatusta miehestä. Onko sulla joku toinen nainen -kompleksi? Etkö saa miestä muuta kun seksiin? Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä uhraat sekuntiakaan elämästäsi vsrattuun mieheen?
ihastuin millainen hän on minua kohtaan
Ap
Anteeksi, mutta kuulostat kyllä melko epätoivoiselta ja säälittävältä.
Joku on sinua kohtaan kiva ja antaa huomiota, niin ihastut heti epätoivoisesti - varattuun?
Oletko ollut pitkään sinkku?
Hienoa, tosi sekava ketju. Kaikki ovat heti kuvittelemassa, että kyse on MINUSTA. Minun täytyy olen se unelmien kohde 😆
Huomenna sitten niellään monessa paikassa 😂
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin tämän himon katseessasi työpaikalla tänään. Tule vain rohkeasti ehdottamaan, sillä annan mielelläni kaluni suuhusi.
Ap kyllä tuijotti minua ruokalassa aika julkeasti kiimaisilla silmillä.
Bemmin takapenkillä olisi selvästi halunnut jumpata.Miksi et vienyt asiaa pidemmälle?
Normi meininki, kaikki menee aina päin vit*ua paitsi mu*a.
Lähdin jatkamaan töitä.
Vierailija kirjoitti:
Missä näet miestä
Mikset vastaa näihin? Onko kyseessä joku julkisuuden henkilö jonka keikalla kävit, työkaveri, kaupan kassa, kaveri, tuttu vai tuntematon, tunnetteko vai oletteko tavanneet vain muutaman kerran etäisesti? Sillä on aika oleellinen merkitys tähän analysointiin. Vai mitä haet tällä aloituksella? Huomiota?
Voi kauhia. Muistutat ihan minua kun olin pakkomielteisesti ihastunut työkaveriin. Ei meistä tullut mitään ja nyt mietin mitä vtua mä hänessä näin.
Todennäköisesti mies nauttii vain huomiostasi eikä oikeasti tunne sinua kohtaan mitään.
Kyllä sinäkin vielä jollekin kelpaat, älä hakeutumalla hakeudu säälittäväksi toiseksi naiseksi tyrkyttämällä itseäsi varatuille.
Ap, tunteesi ei kerro mistään muusta kuin siitä että olet puutteessa 😄
Vierailija kirjoitti:
up
No mitäs tähän enää sanomaan, ap sai mieheltä huomiota ja ihastui häneen, nyt haluaa seksiä häneltä. Mies on varattu ja todennäköisesti ei halua seksiä ap:lta, nauttii vain Ap:n huomiosta.
Ap ei kommentoi eikä vastaa mihinkään mitään, haluaisi varmaan vain kuulla että mieskin haluaa häntä vaikka todennäköisesti näin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
up
No mitäs tähän enää sanomaan, ap sai mieheltä huomiota ja ihastui häneen, nyt haluaa seksiä häneltä. Mies on varattu ja todennäköisesti ei halua seksiä ap:lta, nauttii vain Ap:n huomiosta.
Ap ei kommentoi eikä vastaa mihinkään mitään, haluaisi varmaan vain kuulla että mieskin haluaa häntä vaikka todennäköisesti näin ei ole.
Niin haluaisinkin. Minusta mies aloitti, hän ensin antoi minulle huomiota, tavallaan torjuin sen koska ajattelin juuri noin mutta kun huomiota tuli lisää, en voi imarrellulle ololle mikään, mikä on laukaissut himot. Joku sanoi että kuulostan säälittävältä. En varmana ole näyttänyt näitä tuntemuksiani hänelle alkaen roikkua hänessä. Tätä ennen sinkkuna olo ei häirinnytkään. Joku varmaan ajattelee että päivystän palstallakin (no totuuden nimissä olenkin ahkera palstailija) huomasin äsken tämän keskustelun nousseen.
Ap
ja en halua paljastaa tapaamistilanteista ja ihmisestä enempää vaikka tajuan että haluaisitte tietää kontekstin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
up
Niin haluaisinkin. Minusta mies aloitti, hän ensin antoi minulle huomiota, tavallaan torjuin sen koska ajattelin juuri noin mutta kun huomiota tuli lisää, en voi imarrellulle ololle mikään, mikä on laukaissut himot. Joku sanoi että kuulostan säälittävältä. En varmana ole näyttänyt näitä tuntemuksiani hänelle alkaen roikkua hänessä. Tätä ennen sinkkuna olo ei häirinnytkään. Joku varmaan ajattelee että päivystän palstallakin (no totuuden nimissä olenkin ahkera palstailija) huomasin äsken tämän keskustelun nousseen.
Ap
Mutta kai ymmärrät, että jotkut ihmiset ovat sen tyyppisiä, että imartelevat ja antavat huomiota kaikille tarkoittamatta sillä mitään sen kummempaa. Se on vain heidän tapa käyttäytyä. Tiedän itse monta tällaista ihmistä. Ei se tarkoita heidän puolelta kiinnostusta tai seksihalukkuutta. Varsinkin jos alkoholilla on osuutta asiaan, tuo piirre korostuu, niissäkin jotka ei normaalisti sellaisia edes ole.
Mutta voithan kysyä mieheltä, jos haluat tietää vastauksen? Kysy, mitä hän ajattelee sinusta. Onko hän työkaverisi vai millaisissa tilanteissa tapaat häntä?
Vierailija kirjoitti:
ja en halua paljastaa tapaamistilanteista ja ihmisestä enempää vaikka tajuan että haluaisitte tietää kontekstin.
Ap
Miksi? Ei nyt tarkkoja speksejä tarvi antaa, mutta jotain. Miksi tulla keskustelemaan jostain, jos ei itse suostu keskustelemaan?
Tämä on minulle eräänlainen kanava purkaa tuntemuksia koska asia ja henkilöstö pyörii mielessä enkä voi tästä oikein kenellekään puhua. Tapahtuma vavahdutti sisäistä elämääni :D
Ap
Hän on varmaan yhtä ihana vaimoaan kohtaan ja paraikaa tuntee kiihkoa häntä kohtaan ja myös toteuttaa sen käytännössä.
Varmasti sinun ihastumisesi imartelee häntä ja senkin takia on kiva sinulle, kukapa ei huomiosta tykkäisi. Eri asia ketä hän haluaa ja kenen kanssa haluaa olla. Ota huomioon, että voit vain olla ohimenevä arjen piristys hänelle, ilman todellisia tunteita tai edes halua.