Aloin himoita yhtä miestä mutta onkohan tunne molemminpuoleinen?
Tiesin miehen ennästään ja on ihan komea mutta ajattelin että saattaa olla vähän narsistinenkin enkä jäänyt miettimään sen enempää häntä. Kun sitten näin häntä taas, tunnenkin himoa.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
up
No mitäs tähän enää sanomaan, ap sai mieheltä huomiota ja ihastui häneen, nyt haluaa seksiä häneltä. Mies on varattu ja todennäköisesti ei halua seksiä ap:lta, nauttii vain Ap:n huomiosta.
Ap ei kommentoi eikä vastaa mihinkään mitään, haluaisi varmaan vain kuulla että mieskin haluaa häntä vaikka todennäköisesti näin ei ole.
Niin haluaisinkin. Minusta mies aloitti, hän ensin antoi minulle huomiota, tavallaan torjuin sen koska ajattelin juuri noin mutta kun huomiota tuli lisää, en voi imarrellulle ololle mikään, mikä on laukaissut himot. Joku sanoi että kuulostan säälittävältä. En varmana ole näyttänyt näitä tuntemuksiani hänelle alkaen roikkua hänessä. Tätä ennen sinkkuna olo ei häirinnytkään. Joku varmaan ajattelee että päivystän palstallakin (no totuuden nimissä olenkin ahkera palstailija) huomasin äsken tämän keskustelun nousseen.
Ap
Mutta kai ymmärrät, että jotkut ihmiset ovat sen tyyppisiä, että imartelevat ja antavat huomiota kaikille tarkoittamatta sillä mitään sen kummempaa. Se on vain heidän tapa käyttäytyä. Tiedän itse monta tällaista ihmistä. Ei se tarkoita heidän puolelta kiinnostusta tai seksihalukkuutta. Varsinkin jos alkoholilla on osuutta asiaan, tuo piirre korostuu, niissäkin jotka ei normaalisti sellaisia edes ole.
Mutta voithan kysyä mieheltä, jos haluat tietää vastauksen? Kysy, mitä hän ajattelee sinusta. Onko hän työkaverisi vai millaisissa tilanteissa tapaat häntä?
Ymmärrän, ja se on minulle oikeastaan turn-off-piirre ihmisessä. Laitoin tuon miehen heti alkuun siihen kastiin mielessäni mutta hänen käytös tuntui muuttuvan siihen suuntaan, että epäilen onko hän kuitenkaan sellainen. Tai jos on, niin on erittäin taitava enkä tiedä uskonko siihenkään.
Ap
Harvempi kuitenkaan "tuhlaa" huomiotaan sellaiseen henkilöön, keneen ei olisi yhtään ihastunut oikeasti. Eli siis on se mies varmastikin sinusta kiinnostunut naisena.
Miten haluaisit edetä asiassa? Mitä toivoisit mieheltä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on minulle eräänlainen kanava purkaa tuntemuksia koska asia ja henkilöstö pyörii mielessä enkä voi tästä oikein kenellekään puhua. Tapahtuma vavahdutti sisäistä elämääni :D
Ap
Mikä tapahtuma?
Et voi silti anonyyminä anonyymeille ihmisille kertoa enempää, mikä idea koko ketjussa sitten?
Eikö tarkoitus ole yleensä saada puolueettomia mielipiteitä asiaan?
Nyt ainoa mitä paljastat on, että tunnet himoa jotain tyyppiä kohtaan. Jännää, tuota tapahtuu koko ajan ja kaikkialla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
up
No mitäs tähän enää sanomaan, ap sai mieheltä huomiota ja ihastui häneen, nyt haluaa seksiä häneltä. Mies on varattu ja todennäköisesti ei halua seksiä ap:lta, nauttii vain Ap:n huomiosta.
Ap ei kommentoi eikä vastaa mihinkään mitään, haluaisi varmaan vain kuulla että mieskin haluaa häntä vaikka todennäköisesti näin ei ole.
Faktaa kehiin: naiselle erityistä huomiota antava mies on takuuvarmasti kiinnostunut myös seksistä kyseisen naisen kanssa. Välinpitämätön tai tiukan muodollinen mies ei ole kiinnostunut seksistä. Sama pätee pitkälti naisiinkin tosin.
Vierailija kirjoitti:
Harvempi kuitenkaan "tuhlaa" huomiotaan sellaiseen henkilöön, keneen ei olisi yhtään ihastunut oikeasti. Eli siis on se mies varmastikin sinusta kiinnostunut naisena.
Vähän riippuu, onko kyseessä työkaveri, ystävä, sukulainen, tuttu, lasten harrastuspiirin ihminen vai mikä.
Kavereille on luonnollista antaa huomiota, jossain harrastuspiireissä voi olla vilpitön halu tutustua ja tykästyminen ihan vain ihmisenä.
Ei se huomio seksuaalista ihastumista tarkoita.
Itse annan paljon huomiota esimerkiksi ystävilleni, niin mies- kuin naispuolisille. Aika järkyttävää, jos he kaikki alkaisivat ajatella, että olen ihastunut heihin. Olen vain kiinnostunut heistä ihmisinä, minulle ystävät ovat tärkeitä.
Ja sitten on taas huomionhakijat. Antavat huomiota, jotta saa se huomiota. Ovat ihastuneita huomioon, sillä kohteella ei olekaan sitten niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
up
Faktaa kehiin: naiselle erityistä huomiota antava mies on takuuvarmasti kiinnostunut myös seksistä kyseisen naisen kanssa. Välinpitämätön tai tiukan muodollinen mies ei ole kiinnostunut seksistä. Sama pätee pitkälti naisiinkin tosin.
No ei todellakaan pidä paikkaansa! Minulla on monta miespuolista ystävää, joiden kanssa puolin ja toisin annetaan huomiota, mutta välit eivät ole sillä tavalla seksuaaliset. Seksuaaliset haluni toteutan puolisoni kanssa, kavereiden kanssa kyllä voi olla huumorimielessä epämääräistä juttua, mutta ei muuta. Ne ovat vain juttua, seksi on vain ja ainoastaan puolison kanssa. Myös halu siihen. Huomio ja jutut ovat kaukana siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
up
Olipas erikoinen kommentti ja näkökulma. Varmasti pätee tietynlaisen luonteen omaavissa miehissä, mutta on miehiä jotka eivät ole koskaan välinpitämättömiä tai tiukan muodollisia. Sellaiset sosiaaliset, ulospäinsuuntautuneet läpänheittäjät ovat sellaisia ihan kaikkien kanssa. Ei heistä yhtäkkiä tule vastakkaisen sukupuolen seurassa välinpitämättömiä ja tiukan muodollisia eikä se sosiaalinen kommunikointi ja läpänheitto kerro kiinnostuksesta, vaan ihminen on sellainen luonteeltaan. Heiltä saa huomiota ja hauskoja juttuja, itse pidän sen tyylisistä ihmisistä, mutta en koskaan ole kyllä sen perusteella tehnyt päätelmiä että he olisivat minuun ihastuneita vaikka huomiota saakin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
up
No ei todellakaan pidä paikkaansa! Minulla on monta miespuolista ystävää, joiden kanssa puolin ja toisin annetaan huomiota, mutta välit eivät ole sillä tavalla seksuaaliset. Seksuaaliset haluni toteutan puolisoni kanssa, kavereiden kanssa kyllä voi olla huumorimielessä epämääräistä juttua, mutta ei muuta. Ne ovat vain juttua, seksi on vain ja ainoastaan puolison kanssa. Myös halu siihen. Huomio ja jutut ovat kaukana siitä.
Mutta jos olisitkin sinkku, ne samat "kaverimiehet" haluaisivat sinut muutenkin. Jos joku mies ei ole lainkaan kiinnostunut naisesta seksuaalisessa mielessä, eivät he käytännössä koskaan pyri edes ko. naisen kavereiksi. Moni nainen ei vain sitä itse tiedä.
Mies varmaan ottaa yhteyttä jos haluaa kanssasi jotain enemmän, ap.
Täällä taas joku epätoivoinen sinkku haluaa seksisuhteen varatun miehen kanssa.
Olet moraaliton ja itsekäs, senhän varmaan tiesitkin jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän riippuu, onko kyseessä työkaveri, ystävä, sukulainen, tuttu, lasten harrastuspiirin ihminen vai mikä.
Kavereille on luonnollista antaa huomiota, jossain harrastuspiireissä voi olla vilpitön halu tutustua ja tykästyminen ihan vain ihmisenä.
Itse annan paljon huomiota esimerkiksi ystävilleni, niin mies- kuin naispuolisille. Aika järkyttävää, jos he kaikki alkaisivat ajatella, että olen ihastunut heihin. Olen vain kiinnostunut heistä ihmisinä, minulle ystävät ovat tärkeitä.Ja sitten on taas huomionhakijat. Antavat huomiota, jotta saa se huomiota. Ovat ihastuneita huomioon, sillä kohteella ei olekaan sitten niin väliä.
Kiitos kommentista! Konteksti on juuri sellainen että huomiovoi periaatteessa olla ihan tavallista, luonnollista huomiota mutta samaan aikaan on olo että pinnan alla kuplii. En tiedä haluanko edes tehdä mitään (en oikeastaan) saati hän
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
up
Olipas erikoinen kommentti ja näkökulma. Varmasti pätee tietynlaisen luonteen omaavissa miehissä, mutta on miehiä jotka eivät ole koskaan välinpitämättömiä tai tiukan muodollisia. Sellaiset sosiaaliset, ulospäinsuuntautuneet läpänheittäjät ovat sellaisia ihan kaikkien kanssa. Ei heistä yhtäkkiä tule vastakkaisen sukupuolen seurassa välinpitämättömiä ja tiukan muodollisia eikä se sosiaalinen kommunikointi ja läpänheitto kerro kiinnostuksesta, vaan ihminen on sellainen luonteeltaan. Heiltä saa huomiota ja hauskoja juttuja, itse pidän sen tyylisistä ihmisistä, mutta en koskaan ole kyllä sen perusteella tehnyt päätelmiä että he olisivat minuun ihastuneita vaikka huomiota saakin paljon.
Itse asiassa miehet ovat aika laajaltikin kiinnostuneita naisista. Itse sellaisena vähän "rumempana" naisena tiedän kokemuksesta, että edes ne rennot läpänheittäjät eivät kaveeraa kanssani, kuulun niihin naisiin, jotka eivät kiinnosta pätkääkään seksuaalisessa mielessä. He kaveeraavat niiden kivojen naapurintyttöjen, tavisnaisten, kaunottarien ym. kanssa, mutta eivät meidän harvojen seksuaalisesti täysin epäkiinnostavien kanssa.
Mun kanssani hyvin harva mies kaveeraa edes töissä juuri siksi, kun olen hoitamaton, rasvatukkainen, karvasäärinen, en pukeudu naisellisesti jne., vaikka hoikka ja kaapumaisten vaatteiden alla sopusuhtainen olenkin. Olen siis kuitenkin hyvä töissäni ja asiallinen ja puhun mukavasti niille miehillekin, mutta en ole seksuaalisesti haluttava, joten ne miehet eivät mulle mitään kivaa läppää heittele. :) Kauniimmilla on ihan eri kokemus asioista kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse annan paljon huomiota esimerkiksi ystävilleni, niin mies- kuin naispuolisille. Aika järkyttävää, jos he kaikki alkaisivat ajatella, että olen ihastunut heihin. Olen vain kiinnostunut heistä ihmisinä, minulle ystävät ovat tärkeitä.Ja sitten on taas huomionhakijat. Antavat huomiota, jotta saa se huomiota. Ovat ihastuneita huomioon, sillä kohteella ei olekaan sitten niin väliä.
Kiitos kommentista! Konteksti on juuri sellainen että huomiovoi periaatteessa olla ihan tavallista, luonnollista huomiota mutta samaan aikaan on olo että pinnan alla kuplii. En tiedä haluanko edes tehdä mitään (en oikeastaan) saati hän
Ap
Eli et edes tekisi hänen kanssaan mitään vaikka mahdollisuus olisi?
Jos sinulla pinnan alla kuplii, hänelle voit silti olla ihan yhdentekevä. Valitettavan paljon tiedän näitä toinen nainen -tapauksia, jossa on jo edetty toimiin asti, mutta kun pitää valinta tehdä, miehellä ei toinen nainen kiinnosta pätkääkään, ihan yhdentekevää mitä hänelle tapahtuu. On nautittu huomista hetken aikaa ja sitten heitetään romukoppaan.
Tosin sinun tapauksessasi on ilmeisesti kyse pelkästä huomiosta, jolloin tuskin olisi edes seksiin asti mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli et edes tekisi hänen kanssaan mitään vaikka mahdollisuus olisi?
Jos sinulla pinnan alla kuplii, hänelle voit silti olla ihan yhdentekevä. Valitettavan paljon tiedän näitä toinen nainen -tapauksia, jossa on jo edetty toimiin asti, mutta kun pitää valinta tehdä, miehellä ei toinen nainen kiinnosta pätkääkään, ihan yhdentekevää mitä hänelle tapahtuu. On nautittu huomista hetken aikaa ja sitten heitetään romukoppaan.
Tosin sinun tapauksessasi on ilmeisesti kyse pelkästä huomiosta, jolloin tuskin olisi edes seksiin asti mennyt.
Huomista = huomiota
Jos olet miehelle merkityksellinen, hän 100% varmasti ottaa yhteyttä.
Itse en ottaisi varattuun mieheen yhteyttä.
Vai oletteko jo yhteydessä?
Minua ihmetyttää ihmiset, jotka arvostelee ap:ta siitä, että hän ihastuu ihmiseen joka on hänelle mukava ja antaa huomiota. Miten teidän suhteet on lähteneet käyntiin, jos näillä asioilla ei ole mitään merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää ihmiset, jotka arvostelee ap:ta siitä, että hän ihastuu ihmiseen joka on hänelle mukava ja antaa huomiota. Miten teidän suhteet on lähteneet käyntiin, jos näillä asioilla ei ole mitään merkitystä?
Kyseessä on varattu mies, jolta hän odottaa vastakaikua. Ilmeisesti hyvinkin tuttu, kun ei uskalla kertoa missä yhteyksissä häntä tapaa.
Taitaa tuntea puolisonkin salaperäisyydestä päätellen. Säälittävää.
Sinustako on ok yrittää rikkoa toisten parisuhteita vain koska sattuu ihastumaan varattuun?
Vierailija kirjoitti:
Itseäni eniten ärsyttää nämä sinkkunaiset, jotka huomionkipeydessään kuvittelevat kaiken huomion olevan jotain suurta ja ihmeellistä, vaikka kyse olisi normaalista kanssakäymisestä. Kuvittelevat olevansa kaiken yläpuolella, ja että juuri heidän henkinen yhteytensä olisi jotain tähtiin kirjoitettua, ihmeellisiä suureellisuuskuvitelmia itsestä. Siinä ei paljon puolisot tai lapset tai muut paina kun sinkkunaisia nyt sattuu himottamaan!
En tajua mitä näiden ihmisten moraalin kehityksessä on jäänyt väliin ja normaalin itsetunnon kehittymisessä mennyt kieroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tätä juuri tarkoitin. Jos sinulla pinnan alla kuplii, hakemalla haet hänestä kiinnostuksen merkkejä. Ihminen on mainio tekemään johtopäätöksiä omien tunteiden pohjalta. Jos et tuntisi häneen vetoa itse, todennäköisesti kuittaisit hänen huomionsa vain kaveruudeksi, kohteliaisuudella tai ulospäin suuntautuneella luonteella.
Nyt kun kuitenkin tunnet himoa häntä kohtaan itse, tulkitset hänen toimiaan siitä näkökulmasta. Ihmiset tekee sitä koko ajan kaikkialla, ja se että pystyisi tarkastelemaan asiaa ilman omien tunteiden vaikutusta on aikalailla mahdotonta. Nythän siis haluat nähdä kaiken hänen käytöksensä kiinnostuksen merkkeinä ja tulkitset sitä siten. Menet lankaan omien ajatustesi takia. Harva muistaa ottaa tätä seikkaa huomioon ja sitten jälkeenpäin ihmettelee omaa toimintaa, toisten toimintaa jne.
Ei se säälittävyys katso sitä, oletko alkanut roikkua hänessä. Tuo asenteesi kertoo säälittävyydestä. Saat huomiota varatulta mieheltä (mikä ei todellakaan ole harvinaista) ja olet heti kuvittelemassa että hän haluaa suhteen kanssasi. Pelkän huomion takia.
Sanohan vielä, että olette ystäviä (joka olisi luonnollinen selitys huomion antamiselle)?