Aloin himoita yhtä miestä mutta onkohan tunne molemminpuoleinen?
Tiesin miehen ennästään ja on ihan komea mutta ajattelin että saattaa olla vähän narsistinenkin enkä jäänyt miettimään sen enempää häntä. Kun sitten näin häntä taas, tunnenkin himoa.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Varattuihin ei kosketa
Kentällä saa pelata jos nurmi kasvaa.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin tämän himon katseessasi työpaikalla tänään. Tule vain rohkeasti ehdottamaan, sillä annan mielelläni kaluni suuhusi.
Ap kyllä tuijotti minua ruokalassa aika julkeasti kiimaisilla silmillä.
Bemmin takapenkillä olisi selvästi halunnut jumpata.
Miksi et vienyt asiaa pidemmälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattuihin ei kosketa
Häh?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattuihin ei kosketa
Kentällä voi saada myös pallon lujaa päin turpaansa.
On. Jos ajattelee jotain toista paljon, niin yleensä myös tämä toinen ajattelee. Eilisen miljardööriketjun innoittamana jaoin kokemukseni asiasta. Nyt olen lakkaamatta miettinyt häntä ja tiedän, että hän miettii minua myös. Jostain tosi hämärästä syystä. Ehkä hän on Suomessa?
Ajattelen kyllä yhtä toistakin, joka on täällä av:llä, mutta hän on saavuttamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattuihin ei kosketa
Mistä arvasit että on varattu?
Ap
Jaahas, taas joku epätoivoinen sinkku kuvittelee varatusta liikoja. Varatut ovat yleensä itsevarmempia ja uteliaampia ja sitä kautta viehättävämpiä nimenomaan juuri sen takia etteivät yritä iskeä, vaan ovat vilpittömästi ystävällisiä ilman taka-ajatuksia tai pelkoa että antavat kuvan iskemisestä.
Todennäköisesti ajatukset ovat vain pääsi sisällä. Jatka elämää, älä ole säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
On. Jos ajattelee jotain toista paljon, niin yleensä myös tämä toinen ajattelee. Eilisen miljardööriketjun innoittamana jaoin kokemukseni asiasta. Nyt olen lakkaamatta miettinyt häntä ja tiedän, että hän miettii minua myös. Jostain tosi hämärästä syystä. Ehkä hän on Suomessa?
Ajattelen kyllä yhtä toistakin, joka on täällä av:llä, mutta hän on saavuttamaton.
Aihe vapaallä? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Käytkö ihan täysillä?
Luultavasti on. Ei voi ajatella toista lakkaamatta ja harrastaa seksiä mielikuvissa niin, etteikö toinen aavistaisi. Täytyy olla täysin epäintuitiivinen ihminen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen kyllä yhtä toistakin, joka on täällä av:llä, mutta hän on saavuttamaton.Käytkö ihan täysillä?
Sitä voit pohtia. Tarkoitatko, että minulla ei olisi mahdollisuuksia av-mieheen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap vähän tarkemmin mikä äijä tuollaista saa aikaan?
T. Mies joka ei saa naista ikinä.
No ensimmäinen sana mikä tulee mieleen hänen käytöksestä on huomioiva. Harvoin tuntuu että saa jonkun 110% huomion. Ei tee sitä myöskään creepyllä tavalla vaan melkein kuin "opiskellen" minua.. tiedän että hän on älykäs, silti sellainen nöyryys minua kohtaan :D tekee vaikutuksen.
Ap
AP: MIssä yhteyksissä te siis tapaatte/mistä tunnette? Ja ikänne?
Tämän minäkin haluaisin tietää, niin olisi helpompi sijoittaa tapahtumat tai tietty käyttäytyminen jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen kyllä yhtä toistakin, joka on täällä av:llä, mutta hän on saavuttamaton.Käytkö ihan täysillä?
Sitä voit pohtia. Tarkoitatko, että minulla ei olisi mahdollisuuksia av-mieheen?
😂
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti on. Ei voi ajatella toista lakkaamatta ja harrastaa seksiä mielikuvissa niin, etteikö toinen aavistaisi. Täytyy olla täysin epäintuitiivinen ihminen sitten.
Onkohan noin? Pitkiä katseita meillä kyllä on.
Ap
Miksi sä uhraat sekuntiakaan elämästäsi vsrattuun mieheen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä uhraat sekuntiakaan elämästäsi vsrattuun mieheen?
ihastuin millainen hän on minua kohtaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olisin jo panohommissa.
Pakottaisit siis sen toisen, vaikkei hän haluaisi sinua?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos toinen on vieressä, mutta fyysisesti eri paikoissa vaatisi jo taikuutta.
Usein ihmiset myös tulkitsevat toisia omien ajatusten ja mielihalujensa mukaan, joten pitää olla melkoinen optimisti, että ajattelee olevansa kaikkien ihmisten kanssa samalla viivalla, samalla aaltopituudella ja pystyvänsä tulkitsemaan toisiaan intuitiivisesti.
Tuolla ajattelutavalla ei olisi yksipuolista rakkautta, himoa, jne vaikka tällä palstalla ei juuri muuta olekaan.
tavataan huomenna töissä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin tämän himon katseessasi työpaikalla tänään. Tule vain rohkeasti ehdottamaan, sillä annan mielelläni kaluni suuhusi.
Minulle on epätavallista haaveilla suuseksin antamisesta mutta joo, tuo mies saa aikaan senkin.
Ap
Asia on sitten sovittu, jos nielet.
Kiinni veti!
Kalju ja lihaksikas noin 50v, eikö?