Kysy mitä vain naiselta jonka aviomies otti minun sukunimeni
Täällä tuntuu kaikkia ärsyttävän että aina pitäisi ottaa miehen nimi, mutta missä teitä niin käsketään tehdä :D pitäkää omanne tai antakaa miehen ottaa teidän nimi, haloo.
Kommentit (20)
Minä otin mieheni nimen koska oli kauniimpi kuin omani. Ei kaduta.
Kysyn sen kysymyksen joka kaikkien mielessä on, eli miksi koit tarpeelliseksi tehdä tällaisen topiikin?
Vierailija kirjoitti:
Kysyn sen kysymyksen joka kaikkien mielessä on, eli miksi koit tarpeelliseksi tehdä tällaisen topiikin?
Täällä on tänään ollut kymmeniä topiikkeja siitä miten ärsyttää ottaa miehen nimi, enkä ymmärrä mikä siinä ärsyttää kun se ei ole pakollista.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Pidän nimestäni.
Onko siellä Sari Paanala joka haluaa että häneltä jotain kysytään? Voihan video sentään!?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tänään ollut kymmeniä topiikkeja siitä miten ärsyttää ottaa miehen nimi, enkä ymmärrä mikä siinä ärsyttää kun se ei ole pakollista.
-ap
Sukunimihullu ollut ilmeisesti vauhdissa taas. Ei ole kysyttävää, minäkin otin vaimoni nimen.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä Sari Paanala joka haluaa että häneltä jotain kysytään? Voihan video sentään!?!
En tiedä kuka kyseinen henkilö on :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Pidän nimestäni.
Eli koska sinä pidät nimestäsi mies otti sinun nimesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka kyseinen henkilö on :D
-ap
Vähän epäilen että sinä se olet. Ketään muuta ei muiden sukunimet kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Pidän nimestäni.
Ei, vaan mieheni tiesi että pidän omasta nimestäni ja hän itse oli sitä mieltä että käytetään sitä joka tuntuu oikealta. Ihan normaalia.
-ap
Miltä tuntuu olla edelläkävijän vaimo? Entä osoittaako miehesi edelläkävijyyttä myös muilla elämänalueilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Pidän nimestäni.
Ei, vaan mieheni tiesi että pidän omasta nimestäni ja hän itse oli sitä mieltä että käytetään sitä joka tuntuu oikealta. Ihan normaalia.
-ap
Ihan normaalia että ihmiset tekevät omat valintansa nimen suhteen. Niin minäkin olen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla edelläkävijän vaimo? Entä osoittaako miehesi edelläkävijyyttä myös muilla elämänalueilla?
Ihan hyvältä. Ja tuntuu kyllä että on, kun vertaa muiden palstalaisten miehiin :D
-ap
En minä ole nähnyt yhtään ainoaa aihetta jossa harmiteltaisiin kun joutuu ottamaan miehen sukunimen. Itse otin ja olen ihan tyytyväinen. Mahdollisuus oli kuitenkin tehdä se toisinkin, mutta ihan itse valitsin näin.
Näettekö, miten miehen nimenvaihto on heti maailman harvinaisuus, josta järjestetään oikein kyselyhetkiä. Aina kun mies vaihtaa nimen myönnetään miten se on alistavaa. Nimeä jatkavaa naista haukutaan pirttihirmuksi, ja tätä tekee myös naiset. Miehillä on kaikessa ylivalta.
Se on jännä miten ketään ei kiinnosta miehinen vallankäyttö suhteessa. Jos naiset kiristää, on Sexpot ja Väestöliitot suojelemassa miehen etua. Ketään ei kiinnosta naisen edun suojelu millään lailla.
Mahtaa hävettää naisia kun ette saa lähes ikinä miehiä tekemään tätä tapaa eteenne. Mitäs vapautta se on, jos mies ei sitä voi käyttää? Onko kaikkea pakko sukupuolittaa?
Miehen suvulla on aina oikeus vastustaa miehen nimenvaihtoa. Naisia vain raahataan alemmas. Hauskinta on, että teitä inhoaa eniten nimenvaihdon takia MIEHET. Siis ne miehet, joiden takia alunperinkin vaihdatte nimenne.
Miksi?