Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vain naiselta jonka aviomies otti minun sukunimeni

Vierailija
21.12.2019 |

Täällä tuntuu kaikkia ärsyttävän että aina pitäisi ottaa miehen nimi, mutta missä teitä niin käsketään tehdä :D pitäkää omanne tai antakaa miehen ottaa teidän nimi, haloo.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
2/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin mieheni nimen koska oli kauniimpi kuin omani. Ei kaduta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn sen kysymyksen joka kaikkien mielessä on, eli miksi koit tarpeelliseksi tehdä tällaisen topiikin?

Vierailija
4/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn sen kysymyksen joka kaikkien mielessä on, eli miksi koit tarpeelliseksi tehdä tällaisen topiikin?

Täällä on tänään ollut kymmeniä topiikkeja siitä miten ärsyttää ottaa miehen nimi, enkä ymmärrä mikä siinä ärsyttää kun se ei ole pakollista.

-ap

Vierailija
5/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Pidän nimestäni.

Vierailija
6/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä Sari Paanala joka haluaa että häneltä jotain kysytään? Voihan video sentään!?!

Vierailija
7/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on tänään ollut kymmeniä topiikkeja siitä miten ärsyttää ottaa miehen nimi, enkä ymmärrä mikä siinä ärsyttää kun se ei ole pakollista.

-ap

Sukunimihullu ollut ilmeisesti vauhdissa taas. Ei ole kysyttävää, minäkin otin vaimoni nimen.

Ohis

Vierailija
8/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä Sari Paanala joka haluaa että häneltä jotain kysytään? Voihan video sentään!?!

En tiedä kuka kyseinen henkilö on :D

-ap

Vierailija
9/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Pidän nimestäni.

Eli koska sinä pidät nimestäsi mies otti sinun nimesi?

Vierailija
10/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuka kyseinen henkilö on :D

-ap

Vähän epäilen että sinä se olet. Ketään muuta ei muiden sukunimet kiinnosta.

Vierailija
11/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeetä

Vierailija
12/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Pidän nimestäni.

Ei, vaan mieheni tiesi että pidän omasta nimestäni ja hän itse oli sitä mieltä että käytetään sitä joka tuntuu oikealta. Ihan normaalia.

-ap

Vierailija
13/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko kakkoseen?

Vierailija
14/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon pilden ph nyt?

Vierailija
15/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu olla edelläkävijän vaimo? Entä osoittaako miehesi edelläkävijyyttä myös muilla elämänalueilla?

Vierailija
16/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Pidän nimestäni.

Ei, vaan mieheni tiesi että pidän omasta nimestäni ja hän itse oli sitä mieltä että käytetään sitä joka tuntuu oikealta. Ihan normaalia.

-ap

Ihan normaalia että ihmiset tekevät omat valintansa nimen suhteen. Niin minäkin olen tehnyt.

Vierailija
17/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla edelläkävijän vaimo? Entä osoittaako miehesi edelläkävijyyttä myös muilla elämänalueilla?

Ihan hyvältä. Ja tuntuu kyllä että on, kun vertaa muiden palstalaisten miehiin :D

-ap

Vierailija
18/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole nähnyt yhtään ainoaa aihetta jossa harmiteltaisiin kun joutuu ottamaan miehen sukunimen. Itse otin ja olen ihan tyytyväinen. Mahdollisuus oli kuitenkin tehdä se toisinkin, mutta ihan itse valitsin näin.

Vierailija
19/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on kinkku sulamassa?

Vierailija
20/20 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näettekö, miten miehen nimenvaihto on heti maailman harvinaisuus, josta järjestetään oikein kyselyhetkiä. Aina kun mies vaihtaa nimen myönnetään miten se on alistavaa. Nimeä jatkavaa naista haukutaan pirttihirmuksi, ja tätä tekee myös naiset. Miehillä on kaikessa ylivalta.

Se on jännä miten ketään ei kiinnosta miehinen vallankäyttö suhteessa. Jos naiset kiristää, on Sexpot ja Väestöliitot suojelemassa miehen etua. Ketään ei kiinnosta naisen edun suojelu millään lailla.

Mahtaa hävettää naisia kun ette saa lähes ikinä miehiä tekemään tätä tapaa eteenne. Mitäs vapautta se on, jos mies ei sitä voi käyttää? Onko kaikkea pakko sukupuolittaa?

Miehen suvulla on aina oikeus vastustaa miehen nimenvaihtoa. Naisia vain raahataan alemmas. Hauskinta on, että teitä inhoaa eniten nimenvaihdon takia MIEHET. Siis ne miehet, joiden takia alunperinkin vaihdatte nimenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä