Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on työnarkomaani

Vierailija
21.12.2019 |

Pakko avautua tänne, tuli taas pettymys. Olen ollut sairaana jo pitkän aikaa ja sain vihdoin varattua ajan päivystävälle lääkärille.

Mies lupautui aiemmin tulemaan mukaani ja koin sen tärkeänä, myös henkinen tuki on mielestäni merkityksellistä. Mies on todella työnarkomaani, jokaisen vapaan haalii itselleen ylitöitä ja sitä myöten on myös entistä väsyneempi. Ymmärtäisin paremmin, jos raha säästettäisiin esim. johonkin yhteiseen. Mies kerryttää ylitöitä tekemällä kuitenkin omaa varallisuuttaan, usein tuntuu että parisuhde ja minä olemme vain pakollinen paha työarjen keskellä.

Nyt mies sitten ilmoitti, että lähtee taas töihin illaksi. Hyvä, etten itkuun purskahtanut. Kun asiasta puhuu, mies vetoaa siihen, että nyt saa hyvät rahat ja hyviä tunteja.

Voiko työnarkomaaniudesta parantua? Onko tämä tällaista aina? Monet kerrat ollaan aiheesta puhuttu ja mies myöntää, että omistaa sellaisia piirteitä. Ei kuitenkaan ole valmis muuttamaan asioita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvästi teille on eri asiat tärkeitä. Tuliko yllätyksenä vai miksi olet miehesi kanssa ylipäätään ?

Vierailija
2/5 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, että mies on kunnianhimoinen ja tekee kovasti töitä. Tilanne on kyllä muuttunut viimeisen vuoden aikana siihen, että tekee kolmea työtä yhtä aikaa. Kyse ei ole siitä, että olisi esimerkiksi velkoja tai muuta akuuttia. Olen yrittänyt kysyä, että pakoileeko jotain töihin vai mistä tällainen johtuu. Selittää vain sillä, että helppo raha kiinnostaa. Haluaisi perustaa perheen, mutta en halua rakentaa arkea ihmisen kanssa, jolla ei ole edes aikaa minulle. En tiedä miten tästä pitäisi jaksaa jatkaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä miehestä mahdollisesti kirjoitat?

Opetelkaa se possessiivisuffiksi !

Vierailija
4/5 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt ihan oikeasti haluatko tosiaan lisääntyä ihmisen kanssa joka ei ole koskaan kotona ? Siitä ei sulle seuraa kuin lisää pahaa mieltä. Toista ihmistä EI voi muuttaa vaikka kuinka haluaisi.

Sinä valitset sen, että kestätkö asian ja kykenetkö olemaan onnellinen. Jos vastaus on ei niin tiedät tasan tarkkaan mitä tehdä.

Vierailija
5/5 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnarkomania on addiktio siinä kuin moni muukin addktio. Ainoa eroa on että sellaista pidetään usein sosiaalisesti hyväksyttynä tai jopa ihailtuna addiktiona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme