Surkeat asiakaspalvelijat
Suomessa on ehkä maailman huonoimmat asiakaspalvelijat. Aikakin, että tähän puututaan, ja nuo luuserit heitetään pihalle. Meitä oikealla asentella varustettuja asiakaspalvelijoita on työttömän pilvin pimein. Hyvä Pasi, hyvä Instru! Tuntekoot piston sydämessään jokainen kännykkää takahuoneessa räpläävä työläinen. Sama koskee alaa, kuin alaa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
pösilö
Sen lehmän kalikka ojassa kalahtaa, joka itselleen oksaa kaivaa.
Suomessa , Ruotsissa ja Norjassa asiakaspalvelijoita kiinnostaa edes vähän mitä asiakas haluaa. Muualla on kiinni ihan siitä millä tuulella myyjä heräsi , että suostuuko rahastamaan sinua vai lakkaako kynsiään ensin 10 minuuttia. No japani ja korea on myös Suomen tasolla
Vierailija kirjoitti:
Suomessa , Ruotsissa ja Norjassa asiakaspalvelijoita kiinnostaa edes vähän mitä asiakas haluaa. Muualla on kiinni ihan siitä millä tuulella myyjä heräsi , että suostuuko rahastamaan sinua vai lakkaako kynsiään ensin 10 minuuttia. No japani ja korea on myös Suomen tasolla
Höpöhöpö. Et ole tainnut paljoa matkustella. Olet kyllä oikeassa, että Suomessa asiakaspalvelijoita kiinnostaa vähän.
Hyvä Instru! Pääseekö teille töihin. Paljonko on palkka?
Ap, sinä et taida tietää maailman asiakaspalveluista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinä et taida tietää maailman asiakaspalveluista mitään.
Taidanpa kuitenkin.
Surka asiakaspalvelija on yksinkertaisesti sellainen joka ei ensinnäkään tiedä mitä myy. EI ota vastuuta siitä kysynnän pitäisi vastata tarjontaa. Ei osaa suositella tuotteita. EI osaa markkinoida uutta tuotetta tuotteitaan silmäätekevästi (markkinoinnissa toki tämä kaksiteräisyys: liika markkinointi alkaa haista). EI tunne asiakaskuntaansa. Ei kykene viihdyttämään asiakasta. Yleensäkin se ettei ole mitään syytä tulla uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Surka asiakaspalvelija on yksinkertaisesti sellainen joka ei ensinnäkään tiedä mitä myy. EI ota vastuuta siitä kysynnän pitäisi vastata tarjontaa. Ei osaa suositella tuotteita. EI osaa markkinoida uutta tuotetta tuotteitaan silmäätekevästi (markkinoinnissa toki tämä kaksiteräisyys: liika markkinointi alkaa haista). EI tunne asiakaskuntaansa. Ei kykene viihdyttämään asiakasta. Yleensäkin se ettei ole mitään syytä tulla uudestaan.
Täsmälleen. Ja näitä on harvassa. Ei se hyvää päivänjatkoa -repliikki auta, jos sitä ei tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Surka asiakaspalvelija on yksinkertaisesti sellainen joka ei ensinnäkään tiedä mitä myy. EI ota vastuuta siitä kysynnän pitäisi vastata tarjontaa. Ei osaa suositella tuotteita. EI osaa markkinoida uutta tuotetta tuotteitaan silmäätekevästi (markkinoinnissa toki tämä kaksiteräisyys: liika markkinointi alkaa haista). EI tunne asiakaskuntaansa. Ei kykene viihdyttämään asiakasta. Yleensäkin se ettei ole mitään syytä tulla uudestaan.
Menestys perustuu pitkälle siihen että on edelläkävijä (kuten esim lidl nyt tekee: haastaa hintoja ja tarjoaa nopeaa ruokaa). EIkää kerro kaikkea mitä tietää.
Ap ei ilmeisesti ole matkustanut ikinä, ei edes Viron risteilyllä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ilmeisesti ole matkustanut ikinä, ei edes Viron risteilyllä käynyt.
Useassa kymmenessä maassa. Ja huonointa palvelua olen saanut Suomessa. Parasta ehkä, hmm, Laosissa tai Usassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surka asiakaspalvelija on yksinkertaisesti sellainen joka ei ensinnäkään tiedä mitä myy. EI ota vastuuta siitä kysynnän pitäisi vastata tarjontaa. Ei osaa suositella tuotteita. EI osaa markkinoida uutta tuotetta tuotteitaan silmäätekevästi (markkinoinnissa toki tämä kaksiteräisyys: liika markkinointi alkaa haista). EI tunne asiakaskuntaansa. Ei kykene viihdyttämään asiakasta. Yleensäkin se ettei ole mitään syytä tulla uudestaan.
Menestys perustuu pitkälle siihen että on edelläkävijä (kuten esim lidl nyt tekee: haastaa hintoja ja tarjoaa nopeaa ruokaa). EIkää kerro kaikkea mitä tietää.
Esiim tekniikassa on nykyään niin paljon kaikkea nippelia ja nappelia että ei se ainakaan ole oikea tapa lähteä luetteloimaan kaikkea mikä pitäiisi löytyä tämän päivän tuotteesta. Ytimekkäät avainsanat jotka kertovaat sekä tuotteen ominaisuuksista, hinta/laadusta ja miksi juuri tämä. Varmaan kun kluttaja avaa suunsa niin mahdollisimman nopeasti pyrkiä tarttumaan lennosta niihin sanoihin mitä on lähtöökohtaisesti hakemassa ja pyrkiää täyttämään ne toiveet sen mukaisesti mahdollisimman hyvin. Moneet tuotteeet alkavat edustaa jo omaa instituuotiotaan ja sieltäähän sitä on helppo poimia ytimekkäitä iskulauseita kuten tehokas, kestäävä, sopuhintainen, suosittu, käyyttäjäystävällinen, helpo käyttää, monipuoolinen. Se on usein tuoo "laatu" sanakin vähän sellainen että pskaa on säkissä helppo myydä joillekin mutta ei se yleisesti sana "laatu" itsessään puhuttele millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surka asiakaspalvelija on yksinkertaisesti sellainen joka ei ensinnäkään tiedä mitä myy. EI ota vastuuta siitä kysynnän pitäisi vastata tarjontaa. Ei osaa suositella tuotteita. EI osaa markkinoida uutta tuotetta tuotteitaan silmäätekevästi (markkinoinnissa toki tämä kaksiteräisyys: liika markkinointi alkaa haista). EI tunne asiakaskuntaansa. Ei kykene viihdyttämään asiakasta. Yleensäkin se ettei ole mitään syytä tulla uudestaan.
Menestys perustuu pitkälle siihen että on edelläkävijä (kuten esim lidl nyt tekee: haastaa hintoja ja tarjoaa nopeaa ruokaa). EIkää kerro kaikkea mitä tietää.
Esiim tekniikassa on nykyään niin paljon kaikkea nippelia ja nappelia että ei se ainakaan ole oikea tapa lähteä luetteloimaan kaikkea mikä pitäiisi löytyä tämän päivän tuotteesta. Ytimekkäät avainsanat jotka kertovaat sekä tuotteen ominaisuuksista, hinta/laadusta ja miksi juuri tämä. Varmaan kun kluttaja avaa suunsa niin mahdollisimman nopeasti pyrkiä tarttumaan lennosta niihin sanoihin mitä on lähtöökohtaisesti hakemassa ja pyrkiää täyttämään ne toiveet sen mukaisesti mahdollisimman hyvin. Moneet tuotteeet alkavat edustaa jo omaa instituuotiotaan ja sieltäähän sitä on helppo poimia ytimekkäitä iskulauseita kuten tehokas, kestäävä, sopuhintainen, suosittu, käyyttäjäystävällinen, helpo käyttää, monipuoolinen. Se on usein tuoo "laatu" sanakin vähän sellainen että pskaa on säkissä helppo myydä joillekin mutta ei se yleisesti sana "laatu" itsessään puhuttele millään tavalla.
Täydellinen esimerkki asiakaspalvelusta mitään ymmärtämättömästä ihmisestä.
Onneksi nykyään voi tehdä ostoksensa netissä. Harvassa kaupassa asiakaspalvelijat ymmärtävät hölökäsen pöläystä myymistänsä tuotteista. Aivan turhia nuo kaupoissa pyörivät tyypit. Hyllyttää ja tuotteita tilata nyt osaa kehitysvammainenkin.
Tottakai ihmiset luokitellaan kykyjensä mukaan. Paskat asiakaspalvelijat ulos ja paremmat tilalle. Tämä on markkinataloutta. Mitä siitäkin tulisi, jos jokaisella olisi muka joku työ, asunto ja terveydenhuolto, vain oleilemalla paikalla, niinkuin jossain Jugoslaviassa, Itä-Saksassa tai Neuvostoliitossa. Hyi, kommunismia tuollainen lusmuilu.
Jos siitä hyvästä asiakaspalvelusta saisi jotain kiitosta ja vaikka bonuksia, niin voisin vaikka kokeillakin. Muuten ei kiinnosta yrittää, kun ei siitä ole mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Jos siitä hyvästä asiakaspalvelusta saisi jotain kiitosta ja vaikka bonuksia, niin voisin vaikka kokeillakin. Muuten ei kiinnosta yrittää, kun ei siitä ole mitään hyötyä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3625711/asiakkaat-oudoin-asia-jonka-ole…
Vierailija kirjoitti:
Jos siitä hyvästä asiakaspalvelusta saisi jotain kiitosta ja vaikka bonuksia, niin voisin vaikka kokeillakin. Muuten ei kiinnosta yrittää, kun ei siitä ole mitään hyötyä.
Olet työssä asiakaspalvelussa, johon olet saanut koulutuksen ja josta saat palkkaa.
pösilö