Instrumentariumin työntekijöiden värikooditus
Jospa tämä ketju säilyisi, vaikka keskustelu oli aivan asiallista poistetuissakin aihetta käsitelleissä ketjuissa. Pelolla johtamisen kulttuuriin pitää puuttua.
Eli keskustellaan siitä, mitä Instrussa tapahtuu, miksi se ei ole hyväksyttävää ja mitä voimme tehdä, jotta kukaan ei joutuisi työpaikallaan johdon toimesta kiusatuksi ja nöyryytetyksi:
Kommentit (18)
Ihmettelen myös sitä, että keskustelu on poistettu. Taitaa olla Sanoman linja, IS sama juttu. No nyt Anttila pyytelee anteeksi, sen verran palaute on kait ehtinyt kirpaista.
Vaan pitäisi tulla tasolla miettiä ensin, tuo anteeksipyyntö ei tullut sydämestä.
Eiköhän Instrulla ole jo ymmärretty, että toimitusjohtaja on vapautettava tehtävistään.
Suomessa on ehkä maailman huonoimmat asiakaspalvelijat. Aikakin, että tähän puututaan, ja nuo luuserit heitetään pihalle. Meitä oikealla asentella varustettuja asiakaspalvelijoita on työttömänä pilvin pimein. Hyvä Pasi, hyvä Instru! Tuntekoot piston sydämessään jokainen kännykkää takahuoneessa räpläävä työläinen. Sama koskee alaa, kuin alaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on ehkä maailman huonoimmat asiakaspalvelijat. Aikakin, että tähän puututaan, ja nuo luuserit heitetään pihalle. Meitä oikealla asentella varustettuja asiakaspalvelijoita on työttömänä pilvin pimein. Hyvä Pasi, hyvä Instru! Tuntekoot piston sydämessään jokainen kännykkää takahuoneessa räpläävä työläinen. Sama koskee alaa, kuin alaa.
Äläpä yleistä. Käy pyörähtämässä vaikka Berliinissä niin näet mitä on oikeasti huono asiakaspalvelu. :D
Specsaversin työntekijänä tunnen myötätuntoa Instrun työntekijöitä kohtaan. Meillä on ainakin toistaiseksi hyvä meininki, minkä varmasti asiakkaatkin huomaavat. Toivon, että kohun johdosta Instrussa aletaan pitää huolta työntekijöiden hyvinvoinnista, vaikka se todennäköisesti parantaisi heidän kilpailukykyään ja tulostaan. Työ ja raha ei ole elämässä tärkeintä, suurin merkitys ja "menestys" tulee aivan muista asioista. Toisaalta mikäli yrityksen arvot ovat kohdillaan ja työntekijät voivat hyvin, he jaksavat levittää hyvää mieltä asiakkaille ja myös taloudellista menestystä tulee kuin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on ehkä maailman huonoimmat asiakaspalvelijat. Aikakin, että tähän puututaan, ja nuo luuserit heitetään pihalle. Meitä oikealla asentella varustettuja asiakaspalvelijoita on työttömänä pilvin pimein. Hyvä Pasi, hyvä Instru! Tuntekoot piston sydämessään jokainen kännykkää takahuoneessa räpläävä työläinen. Sama koskee alaa, kuin alaa.
Paskat. Matkailu avartaa, ja erityisesti muuallakin asuminen. Suomessa on hel vet in hyvä asiakaspalvelu moneen maahan verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on ehkä maailman huonoimmat asiakaspalvelijat. Aikakin, että tähän puututaan, ja nuo luuserit heitetään pihalle. Meitä oikealla asentella varustettuja asiakaspalvelijoita on työttömänä pilvin pimein. Hyvä Pasi, hyvä Instru! Tuntekoot piston sydämessään jokainen kännykkää takahuoneessa räpläävä työläinen. Sama koskee alaa, kuin alaa.
Hmm.. miksi oletkaan työttömänä...
No tietysti poistui ketju, kun kerrottiin, kuinka tavallista on tuollainen pomottelu. Meilläkin hoitoalalla pomo karjuu, tönii, pilkkaa ja kohtelee eriarvoisesti työntekijöitä, mutta niin vaan poseraa mediassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on ehkä maailman huonoimmat asiakaspalvelijat. Aikakin, että tähän puututaan, ja nuo luuserit heitetään pihalle. Meitä oikealla asentella varustettuja asiakaspalvelijoita on työttömänä pilvin pimein. Hyvä Pasi, hyvä Instru! Tuntekoot piston sydämessään jokainen kännykkää takahuoneessa räpläävä työläinen. Sama koskee alaa, kuin alaa.
Hmm.. miksi oletkaan työttömänä...
En tarvitse töitä. Rahaa on jo ihan tarpeeksi.
Sosialismissa on ihan ok olla ilkeä asiakkaille. Ainoa on vaan se, että ilkeilyllä asiakkaille kaikki menettävät työpaikkansa. Ihan oikein, kun instru patisti punikkeja.
Ei tolla instrun pomolla ole enää muita vaihtoehtoja kuin lopettaa noissa hommissa, joko on vapaaehtoisesti tai niskaperseotteella.
Vierailija kirjoitti:
Ei tolla instrun pomolla ole enää muita vaihtoehtoja kuin lopettaa noissa hommissa, joko on vapaaehtoisesti tai niskaperseotteella.
Käy kuten taaperolle. Saa uuden vastaavan homman.
KOKPERSUEKn mediavalvonta poistattaa näitä ketjuja koska Instrumentariumin toimitusjohtajan Pasi Anttilan ”normienpirkutalkoot” saivat odotettua laajempaa huomiota.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on ehkä maailman huonoimmat asiakaspalvelijat. Aikakin, että tähän puututaan, ja nuo luuserit heitetään pihalle. Meitä oikealla asentella varustettuja asiakaspalvelijoita on työttömänä pilvin pimein. Hyvä Pasi, hyvä Instru! Tuntekoot piston sydämessään jokainen kännykkää takahuoneessa räpläävä työläinen. Sama koskee alaa, kuin alaa.
Hmm.. miksi oletkaan työttömänä...
En tarvitse töitä. Rahaa on jo ihan tarpeeksi.
Juu ihan varmaan. Asiakaspalvelussahan sitä saa rutkasti.
Instrumentariumin toimitusjohtaja Pasi Anttila siirsi itsensä punaiseen joukkueeseen.
No tämähän on kuin alakoulusta, siellä puhutaan "luottamuksenkehästä", jossa värit punainen, keltainen ja vihreä. Tämä "kehä" on luokan seinällä ja siinä sinitarralla oppilaiden nimet sillä luottamuksentasolla minkä on saavuttanut. Törppöilyllä tippuu punaiselle ja hyvillä teoilla pääsee ylöspäin. Kun on vihreällä, eli parhaalla alueella, saa kulkea itsenäisesti koulun käytävillä ja käydä esim. koulun kirjastossa, punaisella ei ole etuoikeuksia ja on valvovan silmän alla kaikissa tilanteissa.
On se hyvä, että nykylapsille tämä homman nimi opetetaan jo alle kymmenen vanhoina, niin ei tarvitse samaa käydä läpi aikuisena työelämässä. Tai jotain....
Mikä olisi sopiva hästäg aiheelle? #eienääpelkoa #arvotkuntoon #kyykytysseis #pasitpois ?
Hyvin mielenkiintoista on myös se, miksi täältä poistuu nämä keskustelut. Onko tällainen käytös Sanomille sitten jotenkin ok?