Miksi monesti vaikuttaa että huippukauniit muijat ovat aika yksinkertaisia?
Ainakin vaikuttaa siltä että he olisivat aika hellyttävän simppeleitä, ja loppujen lopuksi jopa aavistuksen tylsiä? Kun on kuullut heidän keskusteluaan miehensä kanssa niin väkisin tulee sellainen haukotusfiilis ja ihmettelee että olenkohan edes menettänyt mitään kun en ole kauniiseen naiseen haksahtanut. En siis sano että rumat naiset olisivat yhtään sen fiksumpia. M43
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Sillälailla.
Notta miten tuota?
Niin. No voihan osa ollakin. Tylsyydestä en tiedä.
Pätee varmaan siihen "kauneuteen", jossa kaikki on feikkiä.
Eihän se välttämättä kovin fiksua kuvaa anna, jos on piikitetty huulet törrölleen, ja irtokarvoja on silmissä ja päässä niin, että hyvä että silmät aukee.
Luonnonkauniit ovat asia erikseen.
Kauniit naiset ovat keskimäärin älykkäämpiä kuin rumat, joten ap:n havainto johtunee siitä, että hänestä itsestään tulee tyhjäpäinen typerys kauniiden naisten lähellä.
No vanhan kansan viisaus väittää, että huippukauniin (tai komean) ei tarvitse kehittää älyä tai luonnetta, koska he saavat (ainakin nuorina) haluamansa yleensä muutenkin. Varmaan joskus noinkin, mutta tiedän kyllä hyvännäköisiä ihmisiä (molempia sukupuolia), jotka ovat myös todella älykkäitä ja miellyttäviä ihmisiä. Juu, on epistä.
En kyllä usko että ulkonäöllä ja älyllä on mitään korrelaatiosuhdetta. Mutta se on tietty mahdollista, että jotkut kauniit ihmiset ehkä ovat tottuneet saamaan asiat helposti ja yrittämättä, eivätkö siksi ole kehittäneet itseään niin paljoa. Mutta mun kokemukseni ainakin on se, että osa kauniista ihmisistä on älykkäitä, osa vähän vähemmän älykkäitä :)
Monet naiset myös teeskentelevät tyhmempää kuin ovat onnistuakseen pariutumisessa. Monien miesten mielestä se on hellyyttävää eikä uhkaavaa niin kuin älykäs nainen.
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset myös teeskentelevät tyhmempää kuin ovat onnistuakseen pariutumisessa. Monien miesten mielestä se on hellyyttävää eikä uhkaavaa niin kuin älykäs nainen.
Tuossa saattaa olla perää. M43
Luultavasti aloittajan havainto johtuu siitä, että hänen käsityksensä kauneudesta on pitkät hiukset, meikkaaminen, seksikkäät vaatteet ja kaikenlaiset irtoripset ja kynnet. Näitä kun ei fiksut naiset harrasta.
Äly ja hyvä ulkonäkö tosiaan hieman korreloivat positiivisesti. Voi johtua minusta kyllä ihan siitäkin, että erityisen matala äly näkyy ulkonäössä usein myös poikkeavuutena. Normaaliälyisten kesken ulkonäössä ei ole niin suuria eroja.
Todella naisellinen nainen harvoin ymmärtää miesten tapaa ajatella. Ulkoiset piirteet korreloivat myös henkisellä puolella. Korkea älykkyys voi kompensoida eroa, mutta vain jos mieskin on älykäs ja kiinnostunut ymmärtämään naista.
Hyvin naisellinen nainen on vain miehille liian far out. Sen sijaan että koittaa selittää miehille omia ajatuksia ja tunteita, on vain parempi antaa miesten tehdä mitä parhaiten osaavat, koska naisen ymmärtäminen ei kuulu niihin asioihin.
En kyllä kauniina, nuorena, fiksuna ja elämämkouluakin käyneenä jaksa kiivastua näin surkeista provoista. Hohhoijaa... 4/5... säälistä.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti aloittajan havainto johtuu siitä, että hänen käsityksensä kauneudesta on pitkät hiukset, meikkaaminen, seksikkäät vaatteet ja kaikenlaiset irtoripset ja kynnet. Näitä kun ei fiksut naiset harrasta.
Äly ja hyvä ulkonäkö tosiaan hieman korreloivat positiivisesti. Voi johtua minusta kyllä ihan siitäkin, että erityisen matala äly näkyy ulkonäössä usein myös poikkeavuutena. Normaaliälyisten kesken ulkonäössä ei ole niin suuria eroja.
Myönnän että naismakuni saattaa olla hieman subjektiivinen. Omaa silmääni miellyttää freesi, vähän meikkiä käyttävä, pitkähiuksinen yliopistoa huokuva muija. Yllätyksekseni sellaisetkin monesti paljastuvat jotenkin todella tavallisiksi puheissaan. Aina sitä odottaisi kuitenkin jotakin syvällistä ja korkealentoistakin juttua. M43
Vierailija kirjoitti:
Todella naisellinen nainen harvoin ymmärtää miesten tapaa ajatella. Ulkoiset piirteet korreloivat myös henkisellä puolella. Korkea älykkyys voi kompensoida eroa, mutta vain jos mieskin on älykäs ja kiinnostunut ymmärtämään naista.
Hyvin naisellinen nainen on vain miehille liian far out. Sen sijaan että koittaa selittää miehille omia ajatuksia ja tunteita, on vain parempi antaa miesten tehdä mitä parhaiten osaavat, koska naisen ymmärtäminen ei kuulu niihin asioihin.
Lisäisin, että jos haluat arvioida supernaisellisen naisen älykkyyttä on parempi kuulla, millä tavalla hän juttelee ystäviensä kanssa kuin miehensä.
Sinä et ole kaunis, mutta yksinkertainen kyllä.
Ensin aloittaja väittää, että kauniit naiset ovat yksinkertaisia ja tylsiä ja seuraavaksi toteaa, että vähemmän kauniit eivät ole yhtään älykkäämpiä. Kukahan tässä tarinassa on loppujen lopuksi se yksinkertainen?
Minun on ainakin vaikea uskoa, että puolet ihmiskunnasta olisi merkittävästi tyhmempi kuin toinen puoli, pelkän sukupuolen perusteella. Se kuinka älykäs ihminen on yleensä lajina, onkin sitten aivan toinen keskustelunaihe.
Vierailija kirjoitti:
Tosin nuo miehet joille kannattaa esittää tyhmempää ovat itse niitä keskivertoa tyhmempiä miehiä, joten hyvää parisuhdetta siitä ei välttämättä saa. Mutta jos pelkkää munaa haluaa, niin hieman yksinkertaisempi mies on helppo huijata sänkyyn sillä että esittää vähän tyhmää ja mies sitten kuvittelee valloittaneensa naisen huippuälykkäällä toiminnallaan.
En minä ainakaan mitään syvällisiä ja korkealentoisia havaintoja ja pohdintoja puolituntemattomille ja tuntemattomille julkisilla paikoilla. Ihan jo siksi, ettei nuoria naisia oteta tosissaan ja nuorelle, älykkäälle naiselle on helpompaa esittää nöyrää ja vähän vähemmän hahmottavaa ja ymmärtävää kuin onkaan, jottei vaikuta sosiaalisesti liian haastavalta. Siksi sellainen vaikutelma kannattaa antaa ja muu yhteisö on tyytyväinen ja suhtautuu sinuun positiivisesti. Olen esimerkiksi tällä anonyymipalstalla saanut hyvin erilaista suhtautumista osakseni täysin riippuen siitä kuinka "pätevään" neuvonantajan rooliin eläydyn vs. paljastanko olevani nuori nainen. Yrittäkääpä itse social experiment -mielessä allekirjoittaa kommenttinne M42 tai N24, huomaatte eron suhtautumisessa. Nuoren naisen on hyvin vaikea olla uskottava ja varsinkaan karismaattinen vaikka olisikin älykäs ja viisas. Nopeasti N37 säntää paikalle pistämään N24:n ruotuun kun taas M42 saa kasan kiimaisten tätien peukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillälailla.
Notta miten tuota?
Notta Vöyriltä!
Vierailija kirjoitti:
Ensin aloittaja väittää, että kauniit naiset ovat yksinkertaisia ja tylsiä ja seuraavaksi toteaa, että vähemmän kauniit eivät ole yhtään älykkäämpiä. Kukahan tässä tarinassa on loppujen lopuksi se yksinkertainen?
Minun on ainakin vaikea uskoa, että puolet ihmiskunnasta olisi merkittävästi tyhmempi kuin toinen puoli, pelkän sukupuolen perusteella. Se kuinka älykäs ihminen on yleensä lajina, onkin sitten aivan toinen keskustelunaihe.
Niin, no lähinnä mietin itseäni ja vertaan siihen. Miesten älykkyys tai tyhmyys ei sinänsä minua kiinnosta, mutta jotenkin sitä on kai oppinut väärän psykologisen mallin, ja projisoi kauniisiin naisiin jotain sellaista jota ei pitäisi. Itse huippuälykkäänä en vain koe löytäväni yhtään mistään vertaistani, arvoistani kaunista naista. Sellaisen jonka minä todellakin ansaitsen. M43
Sillälailla.