Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saa tuota porkkalaan tarvittavaa savu-aromia Oulusta?

Vierailija
21.12.2019 |

Tuirassa asun, s-marketista en löytänyt!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole autoa lähteä kovin kauas. Ap

Vierailija
2/21 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin paikallisesta K-Citymarketista. Oulusta en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta ainakin löytyy.

Vierailija
4/21 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

CM Raksila, 2,95 €.

Vierailija
5/21 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CM Raksila, 2,95 €.

Ja on siis Poppamies liquid smoke savuaromi 60 ml.

Vierailija
6/21 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitää hankkia Oulusta, jos se on Porkkalaan menossa?

Vierailija
7/21 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkalaan?

Vierailija
8/21 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks porkkalaan pitäis saada savuaromia? Eiks sitä vois vaikka vähän grillata?

Vierailija
9/21 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole autoa lähteä kovin kauas. Ap

Olisiko Välivainion marketissa?

Vierailija
10/21 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä isommissa marketeissa ole, meillä jopa s-marketissa näkyi olevan.

Vierailija
11/21 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite käyttänyt savupaprikamaustetta, toimii aivan yhtä hyvin :) Sitä aromia kun ei tule käytettyä mihinkään muuhun, niin ihan turhaa ostaa sitä putelia.

Niin ja sitä suolakuorta kypsennyksen ajaksi ei kannata tehdä! Foliossa menee aivan yhtä hyvin.

Vierailija
12/21 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ite käyttänyt savupaprikamaustetta, toimii aivan yhtä hyvin :) Sitä aromia kun ei tule käytettyä mihinkään muuhun, niin ihan turhaa ostaa sitä putelia.

Niin ja sitä suolakuorta kypsennyksen ajaksi ei kannata tehdä! Foliossa menee aivan yhtä hyvin.

Omasta mielestä se aromi on myös liian vahvaa (vaikka laittaisi vain vähän), niin senkin takia jättänyt sen pois. Tuolla savupaprikalla saa sopivan vivahteen, ja antaa myös samalla lisää väriä!

Vierailija
13/21 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisko tuo savupaprika samalla tavalla... Itse kyllä käytän savuaromia siihen aitoonkin loheen, kuten ne ns. savustetut kalat kai kaupoissakin usein tehdään.

Nyt ajattelin kokeilla keittää sillä maustettua lihakeittoa, kun savuluut on niin kalliita.

Vierailija
14/21 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimisko tuo savupaprika samalla tavalla... Itse kyllä käytän savuaromia siihen aitoonkin loheen, kuten ne ns. savustetut kalat kai kaupoissakin usein tehdään.

Nyt ajattelin kokeilla keittää sillä maustettua lihakeittoa, kun savuluut on niin kalliita.

Riippuu varmasti siitä, että kuinka vahvan savuaromin haluat. Käytännössä sama asia kuitenkin (= savun aromi molemmissa), tuo savupaprika vaan miedompi.

Useampana vuonna tehnyt savupaprikalla porkkalan, ja savuaromin siihen sillä saanut.

Vierailija
15/21 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmasti siitä, että kuinka vahvan savuaromin haluat. Käytännössä sama asia kuitenkin (= savun aromi molemmissa), tuo savupaprika vaan miedompi.

Useampana vuonna tehnyt savupaprikalla porkkalan, ja savuaromin siihen sillä saanut.

Niin, saattahan makuaistini olla turmeltunut koska en pidä savuaromia vahvana, ja savupaprikan makua turhankin mietona.

Kai liian tottunut jo lapsuudessa vahvasti savustettuun kalaan.

Vierailija
16/21 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savustettu paprika todennäköisesti toimii yhtä hyvin. Sitä voi käyttää sitten jatkossa tofun, soijarouheen ja oikeastaan kaikkien kasviksien maustamiseen.

Vierailija
17/21 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää syödä tuollaisia ihmeellisiä ilmastoruokia? Söisit sinäkin oikeaa kinkkua ja keitinperunoita, niin et tarvitsisi tuollaisia myrkyllisiä kemikaaleja.

Vierailija
18/21 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön myös kinkkua ja kalaa, haluan kokeilla porkkalaa. Kiitos vinkeistä, ostankin sitä savupaprikaa enkä holvaa suolaa. Ap

Vierailija
19/21 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo savulitku sopii hyvin kasvisruokiin.

Vierailija
20/21 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkeasti vaan. Se savulitku sopii kyllä keittoihinkin hyvin, laitan myös savupaprikaa vaikka laitan savulitkua. Ruuassa pitää olla makua ja väriä.