Tuliko istuttua iltaa nuoruudessa Kesoilililla?
Kommentit (25)
Joo. Ja Kessan Jassoon tuli iskettyä 50 penninen poikineen.
Molemmissa tuli istuttua ja kesoililla olin myös töissäkin. Levyautomaatista kuunneltiin Sandran, Maria Magdalenaa ja Dingoa. Voi niitä aikoja:)
Kyllä kunnon miehet istuivat unkalla, shellillä sitten ne muut.
Minä istuin E-öljyllä joka myöhemmin oli Finnoil.
Kesoililla. Sen verran hyvin istuin, että sain sieltä myös kesätöitä.
Kruunalla kotiin, klaavalla Esson baariin. Kruuna - siis Esson baariin.
Kesoilla päivät, kun lintsattiin koulusta. Illat pyörittiin kartsalla.
Vierailija kirjoitti:
Kesoilla päivät, kun lintsattiin koulusta. Illat pyörittiin kartsalla.
Siis Kesoililla.
Koulun vieressä oli Esso, sinne mentii salaa ulkovälkällä.
Kyllä, paljon on vedetty kahvia ja röökiä Kessalla.
ABC llä vieläkin illat luuhaan.
M58
Minä asuin niin kaukana maalla, ettei sieltä voinut ajatellakaan lähteä mihinkään, mutta paras koulukaverini 70-luvun lopulla vietti paljon aikaansa "unkalla" tai "kooteekoolla" Hyrylän pohjoispuolella. Voisiko joku kertoa, mitä siellä oikein tehtiin?
Joskus, mutta enimmäkseen tepparilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä asuin niin kaukana maalla, ettei sieltä voinut ajatellakaan lähteä mihinkään, mutta paras koulukaverini 70-luvun lopulla vietti paljon aikaansa "unkalla" tai "kooteekoolla" Hyrylän pohjoispuolella. Voisiko joku kertoa, mitä siellä oikein tehtiin?
Juotiin kahvia ja vedettiin ketjussa röökiä.
Mihin tämä maailma joutuukaan kun tämä huoltoasemamiesten viimeinen sukupolvi kohta keikahtaa. Pensisparlamentti, demokratian viimeinen linnake.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juotiin kahvia ja vedettiin ketjussa röökiä.
Niin arvelinkin. Eikö huoltoaseman henkilökunnalla ollut sanomista mokomaan vetelehtimiseen?
Essolla