Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko katsoa Netflixin Witcher-sarjaa?

Vierailija
20.12.2019 |

Tänään ilmestynyt valikoimiin. Taidan kokeeksi katsoa ekan jakson.

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kirjoja lukenut tai pelejä pelannut, mutta voisihan sitä vilkaista että miltä näyttää.

Vierailija
2/138 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika utopiaa omaan makuuni jo pelkkä selostus sarjasta joten en katso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jo eilen koko sarjan, oli ihan hyvä, vaikka en ole lukenut kirjoja enkä pelannut sitä videopeliä. Tykkään fantasiagenrestä ja tämä oli viihdyttävä sarja. Ei mikään mestariteos, eikä edes toinen Game of Thrones, mutta sellainen kuitenkin, että piti kiinnostusta yllä eikä koko ajan tarvinnut irvistellä myötähäpeästä, näyttelijät oli ok, samoin juoni. Ainut mikä vähän häiritsi oli aikajaksoilla hyppiminen, eli varautukaa siihen että saman jakson sisällä jotkut kohtaukset tapahtuvat pitkälti menneisyydessä ja seuraava onkin taas nykyhetkessä. En heti itse älynnyt sitä, koska Geralt pysyy koko ajan samanikäisen näköisenä. Sarjassa oli mielestäni vähän tarpeettoman pitkiä kohtauksia, joissa naiset olivat yläosa paljaana, mutta sillä kai sitten houkutellaan pelaajia ja miesyleisöä muutenkin.

Vierailija
4/138 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen katsoin ekan jakson. Onhan The Witcher 3: Wild Hunt sentään yksi lempipeleistäni. Kirjat vielä lukematta, mutta olen ostanut ne veljelleni lahjaksi, joten lainaan sitten häneltä.

Oli ihan ok, pari pientä asiaa hieman häiritsi, mutta pääsen yli. Ensimmäinen oli Cirin näyttelijän piilolinssit. Jotenkin näyttivät feikimmiltä kuin Geraltin keltaiset silmät. Toinen oli, että sarjassa on yllättävän paljon tummaihoisia. Amerikka kiittää, mutta sarja kuitenkin sijoittuu keskiaikaiseen Eurooppaan, joten eivät oikein sovi joukkoon.

Olen sopivasti kipeä, joten jos vaikka hautautuisi peiton alle ja katsoisi putkeen koko kauden. Henryn ääni on muuten yllättävän rauhoittava.

Vierailija
5/138 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen ekan ja aion katsoa kaikki. Mahtava peli, pakko nähdä sarjakin. Vielä joskus luen myös kirjat.

Vierailija
6/138 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli aika utopiaa omaan makuuni jo pelkkä selostus sarjasta joten en katso.

no kyseessa on kuitenkin fantasiasarja...

Vierailija
7/138 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole kirjoja lukenut tai pelejä pelannut, mutta voisihan sitä vilkaista että miltä näyttää.

En minäkään ole gynekologiksi opiskellut mutta toisinaan on kyllä tullut kurkattua että miltä se tosiaan näyttää...

Vierailija
8/138 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole uusi GOT. Jo yksistään näyttelijävalinnat kertovat, ettei edes yritetä saada syvällisyyttä tapahtumiin, ja Cavill pääosassa on kuin kirsikka sieluttomuuden kakun päällä.

Rahaa on käytetty paljon, ja silti hirviöt ovat hassun näköisiä, joten kaikesta tulee sellainen tunne, ettei visuaalisuuteen ole kiinnitetty tarpeeksi huomiota. Vaatteet on koreat, samoin lavastus, joten jotain hyvääkin on.

Tämä saattaa kerätä faneja sellaisista jotka pitävät pelkästä toiminnasta, mutta en usko että ainakaan varttuneemmat innostuu samoin. GOT oli suosittu yli ikärajojen, tästä en usko samaa.

Vierailija
9/138 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen katsoin ekan jakson. Onhan The Witcher 3: Wild Hunt sentään yksi lempipeleistäni. Kirjat vielä lukematta, mutta olen ostanut ne veljelleni lahjaksi, joten lainaan sitten häneltä.

Oli ihan ok, pari pientä asiaa hieman häiritsi, mutta pääsen yli. Ensimmäinen oli Cirin näyttelijän piilolinssit. Jotenkin näyttivät feikimmiltä kuin Geraltin keltaiset silmät. Toinen oli, että sarjassa on yllättävän paljon tummaihoisia. Amerikka kiittää, mutta sarja kuitenkin sijoittuu keskiaikaiseen Eurooppaan, joten eivät oikein sovi joukkoon.

Olen sopivasti kipeä, joten jos vaikka hautautuisi peiton alle ja katsoisi putkeen koko kauden. Henryn ääni on muuten yllättävän rauhoittava.

Kuvitteelliseen maailmaanhan tuo sijoittuu?

Vierailija
10/138 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noiden tiettyjen tyyppien logiikka on vaan tuollaista. Lohikäärmeet, taikuus, haltiankorvat, kirkkaanliilat silmät jne. on ihan ok, mutta sitten jos mukaan tuodaan tummaihoisia ihmisiä, vedetään herne nenään.

Vierailija
11/138 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noiden tiettyjen tyyppien logiikka on vaan tuollaista. Lohikäärmeet, taikuus, haltiankorvat, kirkkaanliilat silmät jne. on ihan ok, mutta sitten jos mukaan tuodaan tummaihoisia ihmisiä, vedetään herne nenään.

Ei ole herneitä tai muitakaan kasviksia nenässä. Se sattui olemaan huomio maailmasta mihin tarina sijoittuu ja siitä, että sarjassa on mustat ihmiset todella harvassa. Mulla vaan ottaa herkästi silmään jos hahmot on eri näköisiä mihin on tottunut/kuvitellut. Luulen tämän olevan yleistä.

No ekassa pelissä on ainakin yksi musta, niin myös Hearts of Stonessa. Olioita, kuten Succubuksia en nyt laske näihin.

Tarina sijoittuu fantasiamaailmaan juu, itse asiassa puolalaiseen kansantarustoon ja kirjailija ei kirjoittanut sinne mustia. En ymmärrä miten tästä huomiosta voi vetää johtopäätelmiä suuttumukseni tasosta.

PS. tunnen naisen, jolla on luonnostaan kirkkaan violetit silmät. Huomio tämäkin vain.

t. 4

Vierailija
12/138 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat on kirjoitettu 90-luvulla. Tässä on tainnut käydä niin, että GoT on saanut Witcheristä paljon vaikutteita, sillä osa tapahtumista on samoja.

Ikävä juttu, että tullaan luulemaan tätä sarjaa GoT-kopioksi, vaikka asia on toisin päin.

GoT on sisällöltä parempi, mutta samoista aineksista tämäkin soppa on keitetty.

Vierailija
13/138 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ja puoli jaksoa meni eilen ennen kuin uni voitti. Tykkäsin siis. Hämmästyttävän samankuuloinen ääni Geraltilla kuin pelissäkin! Ap

Vierailija
14/138 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, Cirin näyttelijästä en tykännyt, mielestäni ei osaa kovin hyvin näytellä jotkut kohtaukset olivat aika jäykkiä hänen osaltaan ja rikkoivat tarinaan eläytymistä. Ap

Vierailija
15/138 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi plääh. Minusta oli tylsä. Jaksoin ekan jakson, mutta päähenkilö oli jotenkin niin aneeminen, että ei vaan kiinnostanut yhtään. Puhuikin kuin joku äänikirja, ilman mitään äänenpainoja. Krooh pyyh.

Vierailija
16/138 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henry Cavill on todella kaunis mies, mutta kieltämättä aika pökkelö näyttelijä.

Vierailija
17/138 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijoittuuko tuo tarina mielestäsi keskiaikaiseen Eurooppaan?

Vierailija
18/138 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolaan ja muuhun itä eurooppaan sijoittuu ns näennäis maailmassa. Witcher sisältää itä euroopan folk maailmaan monstereita ja tarinointia. Eli on juuret keski-itä eurooppaan. Sorry..

Vierailija
19/138 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurva Intensifying kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolaan ja muuhun itä eurooppaan sijoittuu ns näennäis maailmassa. Witcher sisältää itä euroopan folk maailmaan monstereita ja tarinointia. Eli on juuret keski-itä eurooppaan. Sorry..

Puhutaankon siinä siis Puolasta?

Vierailija
20/138 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin, mutta jäi kesken. Vaikutti surkealta tekeleeltä (naurettavaa dialogia, huonoa näyttelemistä, kökköjä efektejä jne.).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä