Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keski-ikäiset miehet on niin helppoja?

Vierailija
20.12.2019 |

Olin varma että työkaverini on maailman sitoutunein perheeseensä, mutta pian kun tunnustin olevani kiinnostunut, hän tunnusti myös omat tunteensa minua kohtaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tunnustaa tunteensa vain siksi kun luulee sen olevan avain seksiin, koska on naistenlehdistä lukenut niin.

Oikeesti se haluaa vaan panna ja näki nyt tilaisuuden tulleen.

Vierailija
2/26 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaiset miehet tunnustaa mitä vaan, jotta ne saa haluamansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt vaan kävi niin että mies tunnusti tunteensa, mutta sanoi, ettei hän harrasta syrjähyppyjä, joten asia jäi vain sille tasolle, että nyt tiedämme molempien tykkäävän toisistamme.

Ap

Vierailija
4/26 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korulauseita tyhjiä sanoja.

Vierailija
5/26 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt vaan kävi niin että mies tunnusti tunteensa, mutta sanoi, ettei hän harrasta syrjähyppyjä, joten asia jäi vain sille tasolle, että nyt tiedämme molempien tykkäävän toisistamme.

Ap

Kunnes toinen teistä tekee sen seuraavan ratkaisevan liikkeen 😉.

Vierailija
6/26 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden esimerkin perusteella ei voi vielä yleistää.

Vierailija
7/26 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galileikin tunnusti, ettei Maa pyöri Auringon ympäri. Kuulemma partaansa kuitenkin mutisi, että pyörii se sittenkin.

Vierailija
8/26 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Mies tunnustaa tunteensa vain siksi kun luulee sen olevan avain seksiin, koska on naistenlehdistä lukenut niin.

Entäs ne miehet, jotka tunnustaa tunteensa pannessa?

Vierailija
9/26 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli halusi kokeilla kepillä jäätä, olematta petturisika. Kunnon humblebraggailija.

Kyllä mä luulen että tää pelimies saa märkää reikää muuallakin kuin pilkillä ennen joulua...

Vierailija
10/26 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Se nyt on semmosta lepertelyä, että toinen luulee olevansa hyväkin pano.. minä en tuota tee, mutta esitän että jalat lähtee alta kun saan orkun.

Toiselle tulee sellainen fiilis et ”ooks mä OIKEESTI noin hyvä??!!”

Vierailija
11/26 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehillä ole varaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa

Vierailija
12/26 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ikäkriisissä, epätoivoisia ja nälkäisiä. Nuori friidu kun tulee eteen ni se on menoa.

Vierailija
13/26 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat keski-ikäiset äijät on säälittäviä, helppoja, tylsiä tai noloja. Ja sitten se pahin: Väkivaltaisia. Huono äitisuhde voi olla aika haastava tulevaisuuden kannalta.

Vierailija
14/26 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ole milloinkaan "helppo".

Nainen on "helppo" jos hän harrastaa irtosuhteita tai vaihtaa usein miestä ja viettää huonoa elämää.

Vierailija
15/26 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Galileikin tunnusti, ettei Maa pyöri Auringon ympäri. Kuulemma partaansa kuitenkin mutisi, että pyörii se sittenkin."

Halusi mieluummin elää kuin olla oikeassa. Jälkimmäisessä tapauksessa olisi poltettgu kerettiläisenä roviolla.

Mutta oikeassa Galilei oli! Totuus ei pala tulessakaan!

Vierailija
16/26 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että teillä lihavilla kölleröilläkin olisi jotain mahdollisuuksia.

Vierailija
17/26 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat keski-ikäiset äijät on säälittäviä, helppoja, tylsiä tai noloja. Ja sitten se pahin: Väkivaltaisia. Huono äitisuhde voi olla aika haastava tulevaisuuden kannalta.

Vain AV:lla USEIMMAT keski-ikäiset miehet ovat väkivaltaisia.

Huomaatteko te miesvihaajamammat ollenkaan omaa vihaanne?

Varmasti suurin osa palstan käyttäjistä on ihan järkiporukkaa, mutta alkaa kyllä kyllästyttää tällaiset väitteet. Ja ennen kuin kukaan ehtii sanoa, niin kyllä minua kyllästyttää myös ulimiesten naisia demonisoivat väitteet. Tämän palstan sukupuolisota on jotain aivan ihmeellistä, mitä en onneksi reaalielämässäni joudu näkemään.

Vierailija
18/26 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap, miksi kysyt tällaista kun työkaverisi ei edes anna sulle! Parempi olisi: ”miksi keski-ikäiset miehet pihtaa eikä anna edes työkavereille?”

Vierailija
19/26 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa on kun eräskin viittäkymppiä hipova mies joka himoitsee minua, muistaa aina mainita kuinka IKÄVÖI vaikka oikeasti tekee mieli vain PANNA hieman nuoremman naisen kanssa.

:D

Vierailija
20/26 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Se nyt on semmosta lepertelyä, että toinen luulee olevansa hyväkin pano.. minä en tuota tee, mutta esitän että jalat lähtee alta kun saan orkun.

Toiselle tulee sellainen fiilis et ”ooks mä OIKEESTI noin hyvä??!!”

Siitä tietää olevansa hyvä, kun mies joka fyysisen vamman vuoksi ejakuloi vain harvoin, ehkä kerran viidestä, onnistuu kanssani joka kerta ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi