Miksi keski-ikäiset miehet on niin helppoja?
Olin varma että työkaverini on maailman sitoutunein perheeseensä, mutta pian kun tunnustin olevani kiinnostunut, hän tunnusti myös omat tunteensa minua kohtaan.
Kommentit (26)
miksei sais olla helppo? se on helppoa!
Keski-ikäiset miehet ovat helppoja, olen huomannut. Tarvitsee vain tuijotella ja hymyillä heitä ihastuneena ja heti alkaa tulla vastakaikua ihan keneltä tahansa. Osa kiinnostuu jopa silloin, vaikkei hymyilisikään tai katselisikaan heitä.
Ukko37 kirjoitti:
Mies tunnustaa tunteensa vain siksi kun luulee sen olevan avain seksiin, koska on naistenlehdistä lukenut niin.
Oikeesti se haluaa vaan panna ja näki nyt tilaisuuden tulleen.
Miksi tunteiden tunnustus olis avain seksiin? Älytöntä. En ikinä makaisi varatun kanssa, oli tunteita tai ei. Yleensäkin tunteet ja seksi kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset miehet ovat helppoja, olen huomannut. Tarvitsee vain tuijotella ja hymyillä heitä ihastuneena ja heti alkaa tulla vastakaikua ihan keneltä tahansa. Osa kiinnostuu jopa silloin, vaikkei hymyilisikään tai katselisikaan heitä.
Jaa, ei mulle tullu vastakaikua, vaan tyly torjunta. Ei varatulta keski-ikäiseltä.
Keski-ikäisenä tietää elämästä jo aika paljon. Esimerkiksi sen, että paneminen on niitä harvoja elämän iloja, joita kannattaa harrastaa aina kun siihen on mahdollisuus. Ja jos siihen on mahdollisuus nuoremman naisen kanssa, niin mikäs sen parempaa.
Siis kuka tässä nyt on helppo?