Perheemme ostaa tänä vuonna tonnilla raketteja, papatteja, kiinalaisia ja tykäreitä. Mitäs teidän perhe?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Ostin tähtisädetikkuja.
Tähtis*detikkuja.
Vierailija kirjoitti:
Ostin tonnilla lapselle (12v. poika) pelitietokoneen. Rahaa on, osaan vai käyttää sitä teitä järkevämmin.
Konsoliperheet paukuttelee. Siksi ovatkin konsoliperheitä.
Vierailija kirjoitti:
Ostin tonnilla lapselle (12v. poika) pelitietokoneen. Rahaa on, osaan vai käyttää sitä teitä järkevämmin.
Jaa, ei sulla kyllä mitään rahaa ole jos sen järkevää käyttöä täytyy pohtia.
”Kyllä kunnon puutarhaan aina kolkyttonnia uppoaa.” (Jari Aarnio)
Hirveän junttimaista ostaa ja muka_juhlia uutta vuotta. Taloyhtiöiden pihoille tulevat roskat jäävät muiden kuin vastuuttomien tollojen itsensä siivottavaksi. Eläimet pelkäävät tuollaisia. Jos polttavat omat silmänsä, se on ok, mutta ovat muillekin vaaraksi.
Ilmastoteko olisi käyttää sitä rahaa puutarhaan eikä vittu saastuttamiseen mitä älykääpiöt nykyään tekee.
Vierailija kirjoitti:
En aio ostaa yhtäkään rakettia tms :)
Joten yhtäkään minun rahaani ei räjähdä taivaan tuuliin, eikä luonto, eivätkä eläimet minun tekojeni seurauksena kärsi yhtään enemää.
Henkilökohtaisesti en edes ymmärrä yksityisihmisten rakettien räjäyttelyä. Ei ne edes ole kovin kummoisen näköisiä. Joku kaupungin (tai jonkin ison yrityksen) iso ja suunniteltu rakettishow on aivan näppärä ja mielestäni olisi oikein riittävä kaikille jotka sellaista haluaa nähdä. Säästyttäisiin vammoiltakin.
Siinä on taas jonkun ns. "koiraämmän" kitinää kun koirattomilla on yksi ilta vuodessa huvittelua ilman canis lupus oxennus pascannusten pakkoseuraa ja kun edes yhtenä iltana ne haaskaelukat joutuvat kerrankin "väistämään" koirattomia.
Foi fittu mikä ajattelutapa näillä paskaelukoitten vähä-älyisillä omistajilla on.
Hienoa AP ja muut rakettien ostajat!
Paukutelkaa niin paljon että canislupukset heittävät lusikan nurkkaan ja näyttäkää niiden omistajille "närhen kikkelit".
Juopotkin ovat hyödyllisempiä kun he juovat ja maksavat veroja mutta mämä ilotulitteilla leikkijät ovat kamalimpia saastuttajia mitä maan päällä vain voi olla syytämällä ruokaan raskasmetalleja.
Para Bellum kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio ostaa yhtäkään rakettia tms :)
Joten yhtäkään minun rahaani ei räjähdä taivaan tuuliin, eikä luonto, eivätkä eläimet minun tekojeni seurauksena kärsi yhtään enemää.
Henkilökohtaisesti en edes ymmärrä yksityisihmisten rakettien räjäyttelyä. Ei ne edes ole kovin kummoisen näköisiä. Joku kaupungin (tai jonkin ison yrityksen) iso ja suunniteltu rakettishow on aivan näppärä ja mielestäni olisi oikein riittävä kaikille jotka sellaista haluaa nähdä. Säästyttäisiin vammoiltakin.
Siinä on taas jonkun ns. "koiraämmän" kitinää kun koirattomilla on yksi ilta vuodessa huvittelua ilman canis lupus oxennus pascannusten pakkoseuraa ja kun edes yhtenä iltana ne haaskaelukat joutuvat kerrankin "väistämään" koirattomia.
Foi fittu mikä ajattelutapa näillä paskaelukoitten vähä-älyisillä omistajilla on.
Sinä syöt ruuassa sen paskan mitä paukuttelet ilmaan niin älä valita allergioistasi ja syövästä mitä saat aikojen kuluessa.
Hienoa AP ja muut rakettien ostajat!
Paukutelkaa niin paljon että canislupukset heittävät lusikan nurkkaan ja näyttäkää niiden omistajille "närhen kikkelit".
Sen jälkeen, kun lapset lähtivät pesästä, ei ole tarvinnut raketteja ostaa.
Joillain naapureilla tuntuu tässäkin olevan jokin pätemisen tarve, tyyliin meillä on iso talo, kallis auto pihassa, vene rannassa ja varaa ampua isoja raketteja.
Siinähän ammutte. Ei haittaa mua.
Älä valita allergioistasi ja sairauksistasi mitä ajan kuluessa saat raskasmetalleista mitä heittelelet ilmaan niin se laskeutuu kaikkien ruokaan. OLETKO YHTÄÄN AJATELLUT? Sen hetken ilostasi saastuttaen ja kun saastuttajia on montaa miljoonaa niin mitä se tekee ilmastolle ja ruuallemme.
Mä ostan pelkästään tulitikkuja kolmella tonnilla.
Mites teidän muiden perheet?
Kaukana suomesta silloinkin onneksi, ei kilahda euroakaan suomen valtion kassaan joululahjoista eikä raketeista.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan pelkästään tulitikkuja kolmella tonnilla.
Mites teidän muiden perheet?
Rispekt. Et taida olla partiolaisia?
Ostappa koko kylälle, ja maailma pelastuu.
Ostettiin sata lyhtyä (Chinese lantern). Maksoi 20€ rahteineen.
Ei ole rahaa, mutta en muutenkaan ostaisi. Olisi järkevämpääkin käyttöä. Itse pakkaan koiran autoon ja lähden yöllä ajalulle jos tässä paljon paukutellaan. En halua, että vanhan koiran täytyy pelätä raketteja, joten pakko lähteä muualle.
Mä vietän vuodenvaihteessa 2 viikkoa omalla huvilalla lämpöisessä, ei ole tarvetta ostaa tonnilla raketteja. Sillä ei saisi mun villaan kuin pari kiveä pintaan. Aion maata vuoden vaihtuessa poreammeessani katsellen muiden raketteja. Mitäs AP siihen sanot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat olla rauhassa kun se kakara vaipuu pelien maailmaan. Sen jälkeen et saa sitä kotoa pois eikä sitä kiinnosta opiskelut eikä työelämä. Näin on monille käynyt ja he ruikuttavat kun ovat päästäneet asiat niin pahalle tolalle niin etteivät mahda enään mitään.
Jaa, siis kuvitteletko, että kyseessä on ainoa lapsi (poika), joka on jollain laitteella jo valmiiksi koko ajan? Ja siis et ole tainnut yrittää kasvattaa peleistä kiinnostunutta lasta tällä vuosituhannella? Onnittelen. Koska voit toki kertoa, miten se onnistuu ilman laitteita, joilla saa olla? Voit kuvailla, kuinka suuntaat lapsen mielenkiinnon muihin(kin) asioihin, kiutos.
Saat olla rauhassa kun se kakara vaipuu pelien maailmaan. Sen jälkeen et saa sitä kotoa pois eikä sitä kiinnosta opiskelut eikä työelämä. Näin on monille käynyt ja he ruikuttavat kun ovat päästäneet asiat niin pahalle tolalle niin etteivät mahda enään mitään.