Mitä nuoruutesi TV-mainoksia muistat?
Minulle ei mitään mainoksia erityisemmin mieleen ole nuoruudesta jäänyt. Ehkä se johtuu siitä etten juurikaan televisiota ennen katsellut... joten jos te muistatte jotain, kertokaa ihmeessä. Ehkä minullekin palautuu sitten mieleen jotakin😉
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Best-in, koirat kiittää. Best-in, siitä riittää. Best-in, koiranmakkaraa! oh la la!
Urbaanihuhun mukaan sitä ostivat vähävaraiset vanhukset tämän mainoksen perusteella.
Tännän ostettan Halvan maukkasta lakritsaa...
Vierailija kirjoitti:
Tupla mainos. Taitaa tyttö tietää että seinän takana on patukkaa tarjolla!
Ei nykypäivänä enää tollaisia mainoksia ole, kukkahattu tädit älähtäs heti.
Kumma, koska nykyiset kukkahattutädit oli noiden mainosten pyöriessä telkkaria nuoria tyttöjä.
Kun Ismo Laitela huutaa kesämökiltään järven rannalta kaverille saunakutsun tyyliin "JA KALJAA ON!" ja koko saaristo kuulee ja veneilee paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Kun Ismo Laitela huutaa kesämökiltään järven rannalta kaverille saunakutsun tyyliin "JA KALJAA ON!" ja koko saaristo kuulee ja veneilee paikalle.
Ja joojoo, tiijän et Esko Kovero.
"Anteeks ett' mä oon myöhässä!"
"Ei se mitään, ku mul on tätä RAIDERia. Kato, täst riittää vielä sulleki!"
"Kun Jape riisuu tossuja .. .. (hajunsyöjät)
Tuo "varokaa heikkoja jäitä" -tietoisku oli aivan klassikkokamaa. Varmaan jostain 60-luvulta, koska on mustavalkoinen.
Ja ajatelkaapa että siinä mainoksen alussa esitetään että mies hukkuu. Tämä mainos siis pyöri kaiken aikaa meidän lastenkin nähtävänä!
Teininä ollessani näitä näytettiin edelleen joskus telkkarissa. Silloin me naurettiin niille ihan kippurassa, koska "Nyt äkkiä kotiin, kylmä kangistaa äkkiä!"
Kutsu silloin proffa apuun - prof, se on raikkaan makuun. Yrttikurkkukaramelli!
"Söin vähän huonosti ja nyt turvottaa"
"Niin käy joskus"
"Taitaa tyttö tietää että seinän takana olisi patukkaa tiedossa" Tämä siis Tupla-mainos. Nykyään olisi #metoo ja firma konkassa.
Hyppivä jyvä, se on hyvä! Kai muromainos jostain seitkytluvulta.
Jäänyt mieleen, kun työkaveri hoki sitä aina, kun sai jonkun ongelman ratkaistua.
Eloweena kirjoitti:
”Aina kun mä maitoo juon, mä muistan sut ja hetken tuon...”
Oi, tämä! <3
”Aina kun mä maitoo juon,mä muistan sut ja hetken tuon.Mä sanoin sulle näkemiin,lähdin maalta kaupunkiin.Sä sanoit mulle terve vaan,tuskin enää tavataan.Mä kirjeitä en osaa kirjoittaa,panen maitoa tulemaan”...valio
Sekä...
”Jos et sä soita,mä sinuun turhaan rakastuin,jos et sä soita,miks kauniit vaatteet päälle puin.
Jos et sä soita,miksi sua vielä aattelen,ei kuutamoita,jos et sä soita....anna hanski/oisko ollut soneran mainos.
Aikas lapsi olin ja ikuisesti soi päässä:)
Yks kakkaa, kaks kakkaa, Kekkilän kanankakkaa.
Laulavat kanat ja Kekkilän kukkalannoite.
Muistan sellaisen nakkimainoksen - Popsi`? - jossa oli Heikki Kinnunen ja joutui syömään mainoksessa monta nakkia ja sitten joku toinen kysyi "Montaks' söit?"
Lehdissä oli juttua että Kinnunen oli todella joutunut syömään lukemattomia nakkeja, koska mainoksesta otettiin useita otoksia, joten mainoksen lopussa kun Kinnuselta kysytään "Montaks' söit?", oli miehen kyllästynyt ilme aika aito :)
Vierailija kirjoitti:
Kutsu silloin proffa apuun - prof, se on raikkaan makuun. Yrttikurkkukaramelli!
Kun ääni on maassa ja mieli on musta.
Panu kestää isältä pojalle (ja blondi lollonainen tuli kuuluisaksi siitä.)