Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
No voikos raskaanaoleva käyttää aurinkorasvaa?
18.06.2006 |
Jos siinä kerran on vaarallisia kemikaaleja, jotka imeytyy ihon läpi ja on vaaraksi alle 2-v lapsille, niin luulisi olevan vielä vaarallisempaa kehittyvälle sikiölle. On kyllä tullut rasvattua pari kertaa tänä kesänä, raskausviikkoja 24.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen samaa mieltä kanssanne, itse en ole hysteerikko. Pisti vaan ihmettelemään aiempi keskustelu alle 2-v rasvan käytöstä, tuntui aika kiihkomieliseltä. Siksi haluaisin tietää vastauksen tähän asiaan eli eikö sen pitäisi kaiken järjen mukaan olla vielä vaarallisempaa sikiölle kuin vaikka 1.5-vuotiaalle?