Mies petti tänään luottamukseni
Juttelimme tänään miehen kanssa sohvalla työpäivän jälkeen. Olen korkeakoulutettu ja vaativassa työssä ja joulun aika on erityisen kiireistä. Tämän vuoksi olen ollut viime aikoina tavattoman stressaantunut ja olisin toivonutkin mieheltä tukea. Mutta mitä tekikään mies! Kesken kaiken hän teki jotain aivan odottamatonta, joka aiheuttaa luultavasti ongelmia välillemme tulevaisuudessa. Tunnen itseni petetyksi, enkä tällä hetkellä koe luottamuksen palauttamisen olevan mahdollista. Sen jälkeen, kun vahinko on jo tapahtunut, onko mahdollista enää koskaan uskoa, että mies ei tökkää hupparini naruja sieraimiini kesken puheenvuoroni?
Kommentit (6)
näin lyhyellä informaatiolla voidaan vaan todeta että missä sandaali alkaa lipsua, on syytä sirotella pitoa rattaisiin
Ei miehiin kannata luottaa. Ainoa johon voit luottaa olet sinä itse :)
Vierailija kirjoitti:
näin lyhyellä informaatiolla voidaan vaan todeta että missä sandaali alkaa lipsua, on syytä sirotella pitoa rattaisiin
Mistä kannattaisi lähteä hakemaan ns. henkistä pitoa mieheni ja minun suhteen kaltevalla pinnalla lipsuviin rattaisiin?
Koska olet korkeasti koulutettu asiantuntija vaativassa työssä. (Oletan sinun olevan myös Mensan jäsen).
On hupparin narujen sieraimiin sullominen ehdottomasti anteeksiantamatonta.
En luottaisi. Olen itse patologinen hupparinnarujen sieraimiintökkäilijä, ja tavasta on todella vaikea päästä eroon.