G: Paras ALE, eli minkä liikkeen alennusmyyntejä odotat :-)
Kohta ne alkaa - siis alennusmyynnit. Missä on mielestäsi parhaat ale-vaatteet, mitä alea et halua ohittaa...
Itse käyn yleensä Stockan, Bam-Bamin ja Pompiin ALEt katsastamassa. Parhaat löydöt olen tehnyt niissä :-) Lisäksi käväisen myös katsomassa Lindexissä FIXin tarjonnan.
Kommentit (3)
...taitaa olla se odotetuin, sieltä yleensä ollaan hankittu välikausivaatteemme 90%:sti (siis ale prosentti noin 40-50) alesta ja talvivaatteet 40%:sesti alesta (alennusprosentti ainakin 50).
Myös Jonathan ja Reimatec välikausirukkasia, Legoa ja jotain halpaa Julia yms sarjaa olen ostanut hyvässä alessa.
H&M olisi myös lemppari mutta harvemmin aleja.
Lindexillä hyvät alet minusta varsinkin kun alehinnoista puolet pois hyppää kehiin.
KappAhlista joskus löytää jotain.
enpä keksi muuta nyt..
usvaatteita pojille.
Tänä kesänä tosin ollaan parhaat aleviikot ulkomailla, joten Suomesta ei paljon tule osteltua, tuliaisia siitäkin edestä, kun on parempi valikoima. ;)
Lego, Hilfiger, Benetton, Mexx ja Esprit tulee katsastettua. Etenkin on kiva kun loppualeista niista loytaa viela kivoja vaatteita, eika mitaan kummallisuuksia. Suomeen ja Helsinkiin kun tullaan niin Bam-Bamissa, Stockalla ja Pompiissa kayn, JJ:n tarjonta pitaa myos vilkaista. Marimekon joku raitapaita voisi olla taas kiva pojalle. Tykkaan kayttaa suomalaisia vaatteita taalla maailmalla:)