G: Millaiset sisarus/kaksosten rattaat kannattaa ostaa?
Mikä merkki on hyvä? Mitä ominaisuuksia kannattaa vaatia? Kuinka leviät kannattaa ostaa? Kokemuksia? KTS!!:)
Kommentit (11)
Meillä sisaruksilla, ikäeroa 1 v 10 kk. Loistavat menopelit ja heittoaisa on tosi kätevä!
mikä vika oran tuplarattaissa?meillä on käytössä enkä vaihtais mihinkään toisiin
mikä vika oran rattaissa?itse olen ainakin tosi tyytyväinen
monet tuplarattaat olla tukalat koska ovat nykyään aika kapeat. Meillä ollut käytössä Emmaljungan Cannon Two-rattaat ja lapsilla hyvin tilaa, miinuksena sanon etteivät mahdu helposti meidän ovesta sisään..
oli Emmaljungan Cannon Tvot käytössä. Todella kevyet työntää ja mahtuivat lähes kaikista oviaukoista sisään. Rattaiden leveys 78cm.
Nyt jos ostaisin, ostaisin mallin, jossa työntösuuntaa saa vaihtaa lennossa. On kätevä ominaisuus sateella, lumipyryllä ja auringonpaisteella. Rattaiden kannattaisi olla alle 80 cm leveät, et pääsee normioviaukoista kulkemaan. Abc:n 3-pyöräiset ovat oiva esimerkki liian leveista rattaista (83 cm leveät).
kun testasin, halvathan ne toki on, itse päädyin kuitenkin x-adventuren twincoihin ja hyvät ja ketterät on olleet ja leveys juuri sopiva eli hyvin mahtuu ovista yms. meillä ikäero 1v8kk
ovat todella kätevät, etenkin heittoaisa on ollut todella kätevä.
Katselin eräässä yleisötapahtumassa, kun eräs perhe joutui nostamaan lapset pois rattaista ja kääntämään koko istuinosan, ettei aurinko paista pienelle silmiin. Oli aika hankalan näköistä.
Vauvatalo Johannat. Ne ovat 78cm leveät ja sisätiloiltaan todella tilavat. Meidän taapero on nyt kohta 2v ja hän on laiha ja pitkä, mutta noihin rattaisiin mahtuu oikein hyvin eli saa tuon kuomunkin ylös ja kasvunvaraakin on vielä reilusti. Rattaissa on semmoiset pienet tuplapyörät, jotka ovat kääntyvät, edessä ja takana on isot pyörät. Ajattelin itse, että talvella näiden käytöstä ei tule mitään, kun on tuota painoakin paljon kyydissä. Mutta lukitsin pyörät ja mitään ongelmia ei ollut, liikkuivat lumessakin oikein hyvin.
Hintaa en nyt ihan tarkaan muista, mutta olisiko ollut 500-600euroa uutena.
hartaneissa on muuten markkinoiden tilavimmat sisämitat!
ja nuo tuplapyörät todellakin rullaavat hyvin talvellakin! ovat aika leveät ilmakammiopyörät
canon two myös, hyvä kun kuomun korkeus säädettävissä. Ja on mahtunut kaikista ovista sisään. Nyt olen kyllä myymässä niitä, kun ei ehditä enää kärryileen
Meillä lasten ikäero on 1v. ja rattaat ovat olleet kovassa käytössä. Minulla oli pehmeä kantokoppa vauvalla ja taapero mahtui viereen istumaan oikein hyvin. Ja nämä rattaat/vaunut ovat mielestäni tosi kivan näköisetkin.