Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset suuttuvat jos saa lahjaksi keittiövälineitä

Vierailija
20.12.2019 |

Miehenä olisi onnellinen jos saisin työkaluja.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä varmaan olet onnesta soikeana kun saat lahjaksi paistinpannun. Mitä, etkö?

Tykkäisin! Olen kovapoika paistamaan pyttipannua ja lihapiirakoita. Voisin tyttkselle tarjota köyhiä ritareita uudelta paistinpannultani 👍

M33

Vierailija
42/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myös ruuanlaittovälineet kelpaa oikein hyvin, mutta laadun pitää olla silloin hyvä. Itse en niin kalliita raski ostaa, kun alle satasella ei saa mitään. Halpakaupan halvin mikälie-laatua oleva teflonpannu ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis miksi on olemassa sellainen klisee, että naiset suuttuisivat saadessaan lahjaksi keittiövälineitä?

Varmaan tää pohjaa ajatukseen siitä, että vanhanaikaisten sukupuoliroolien mukaan naisen tulee laittaa ruokaa miehelleen (ja perheelleen), jolloin moinen lahja korostaa vaan naisen velvollisuutta palvella miestä.

Käytännössä moderni, ruuanlaittoa harrastava nainen tuskin moisesta suuttuu, vaan ilahtuu.

Vierailija
44/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittöni on pieni joten minulla ei tilaa turhalle roinalle. Mutta kiitos että pyrit täyttämään jo täydet kaappini turhilla kapistuksilla, ajatushan on tärkein. Osta mulle silti se Nintendo Switch jota pyysin. Jos ostat sen munankeittimen niin vietät joulusi hangessa se munankeitin seuranasi.

Pysyypähän ainakin munat lämpimänä siellä hangessa!

Vierailija
45/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtökohtaisesti inhoan ruuanlaittoa. Pannut ja kattilat hankin jostain alesta siinä vaiheessa, kun edellinen leviää käsiin.

Ei se keittiöväline itsessään ole huono lahja, mutta pitää tuntea lahjan saajaa hieman. En minäkään osta avokilleni lahjakorttia partakarvojen chileläiseen yksittäisnypintään kun tiedän, että lahja ei varmasti miellyttäisi saajaa.

Vierailija
46/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aivan ihanaa saada jotain keittiövälineitä joululahjaksi. Yleiskone olisi aivan ihana.

Mutta eipä ole miestä eikä tilaa, joten samapa tuo.

Vierailija
47/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö muka miehet jos saavat keittiövälineitä lahjaksi?

Vierailija
48/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ilahtui kovasti saadessaan lahjaksi fileerausveitsen.

Vierailija
49/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi puolisolta lahjaksi paistinpannua, koska se ei olisi millään tapaa minulle ,vaan huushollin yhteisiin tarpeisiin. Jos harrastaisin leivontaa tms, joku siihen liittyvä juttu olisi kiva. Keittiöväline olisi aivan hyvä lahja perheen ulkopuoliselta henkilöltä, koska pidän enemmän käyttötavarasta kuin krääsästä.

Vierailija
50/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkäisi, koska en ilokseni harrastele ruoanlaittoa niin kuin joku nikkarointia.

Jos tykkää ruoanlaitosta niin eri asia. Mutta kai sitä luulisi tuntevan ainakin kumppaninsa sen verran hyvin ettei vahingossa osta keittiövälineitä, jos ruonlaitto ei ole harrastus.

Vai että harrastus... Minä olen rakentanut pari okt:ta ja oheisrakennuksia sitäkin enemmän. Teen myös useimmat korjaustyöt kiinteistöihin ja autoihin. Ei niitä monikaan minkään harrastuksen vuoksi tee, vaan siksi, että rahaa säästyisi muuhun mukavaan. Jos vaimo olisi tullut sanomaan noissa projekteissa, että täällä sinä vaan harrastat, niin lusikat olisivat menneet jakoon aika äkkiä.

Työkalu on silti aivan mahtava lahja, vaikka nimensä mukaisesti työkalu liittyy lähinnä työhön, ei huvitteluun. En juurikaan innostu lahjoista, joille ei löydy hyötykäyttöä, poislukien ehkä kirjat, mutta lukeminenkin on välillisesti hyödyllistä.

Vaimolle ostan lahjat sen mukaan, mitä hän on ilmaissut tarvitsevansa. Turhaa krääsää on ihmisillä muutenkin paikat pullollaan.

Vierailija
51/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnellinen keittiövälinelahjoista. Tykkään laittaa ruokaa ja leipoa joten ilahdun kovasti tuollaisista lahjoista.

Vierailija
52/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä varmaan olet onnesta soikeana kun saat lahjaksi paistinpannun. Mitä, etkö?

joo olen sil paistetaa ruokaa dumbassi

Vierailija
53/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tää feminismin aalto, joka on pyyhkäissyt Suomenkin yli. Kaikki kuvitellaan sovinistisena lähtökohtaisesti. Tässä tapauksessa keittiöön liittyvät välineet ja kodinkoneet = Vaimo, kodin ainoa puurtaja.

Suomenkin yli? Kyllä se totuus että naisilla on syntymässä saatuna samanlaiset oikeudet kuin miehillä on tullut tietoon muille maille nimenomaan Suomesta.

Suomalainen mies on maailman laiskin ja keksii kaikin keinoin tekosyitä millä pääsisi tekemästä onan kotinsa toistuvia tylsiå kotitöitä.

Vierailija
54/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan mieluummin itse mm alusvaatteeni, kasvo hoitotuotteet ect.

Olisin äärettömän iloinen jos saisin joululahjaksi yleiskoneen tai kunnon kahvinkeittimen, kunnon veitsisarjan tai kahvilusikoita

Nainen vm 69

Vierailija
55/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiskarsin sakset, uusi veitsi, sarjaan sopiva lautanen tms on aina tervetullut. Aina.

Vierailija
56/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n-20 kirjoitti:

En suutu, en ole feministi.

Sinunko mielestäsi se ettå minä loukkaannuin ensimmäisenä äitienpäivänäni kun sain mieheltåni lahjaksi ison lasisen kakkulautasen johtui siitä ettå olen feministi eikå siitå ettå lahja oli typerä ja täysin ajattelematon?

Ymmärrätkö ollenkaan mitä feminismi on? Se haluaa varmistaa kaikille ihmisille heille ihmisinä kuuluvat tasa-arvoiset rikkomattomat ihmisoikeudet. Ja sinä olet niitå vastaan?

Se miten nainen käyttäytyy ei johdu siitå ettå hän on nainen vaan siitä ettå hän on ihminen.

Vierailija
57/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni oli viime jouluna onnesta soikeana kun sai valurautapannun. Ymmärrän hyvin, tykkään itsekin myös käytännöllisistä lahjoista. Muutama vuosi sitten sain imurin ja olin oikein tyytyväinen. 😃

Vierailija
58/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa naisista tietäisi :D

59/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty, pitää vain olla kunnollinen. Halpisromut eivät tahdo olla kuin kaapintäytettä.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
60/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään pitäisi sovittaa tunteensa sen mukaan, mitä aloittaja tuntee? Aloittaja miehenä tykkää asiasta x, joten minun naisena pitäisi sen vuoksi tykätä asiasta y. Ei ihan aukene tuo mieslogiikka nyt.

Ja pari älypäätä on nyt sitten sitä mieltä että on feminismiä, kun joku ei anna aloittajan sanella mistä naisen kuuluu tykätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme