Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset suuttuvat jos saa lahjaksi keittiövälineitä

Vierailija
20.12.2019 |

Miehenä olisi onnellinen jos saisin työkaluja.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei suutu. Siis jos ruuanlaitto on harrastus, kuten se on minulle ja miehelleni. Ilahdumme molemmat keittiövälineistä.

Jos se on ikävä velvollisuus, niin silloin tietenkään keittiövälineitä ei anneta lahjaksi muistuttamaan ikävästä hommasta. Ihan samalla lailla ei anneta työkalujakaan sellaiselle henkilölle, miehelle tai naiselle, joka inhoaa nikkarointia ja on siinä onneton.

Ps. Haluaisin kovasti Dyson v11:n, mutta en raaski sitä itse ostaa. Saapa nähdä, onko mies ottanut vihjailuista onkeensa. Onhan se kallis ostos, mutta vanha pölynimuri on hajoamassa käsiin, joten uusi on hankittava joka tapauksessa ennen pitkää.

Vierailija
22/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kunnon kaulimelle on aina käyttöä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olisi onnellinen jos saisin työkaluja.

Nii-in, itse olisin tyytyväinen jos saisin vaikka jonkun laadukkaan pippurimyllyn tai vastaavan lahjaksi. Ei noita naisia ikuna kukaan mies voi ymmärtää!

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
24/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän hassua jos joku ostaa jonkun taloustavaran, koska sellaista tarvitaan, ja päättää antaa sen sitten lahjaksi joillekin perheenjäsenelle.

Jos sen haluaa paketoida ja antaa lahjaksi, niin miksi sitä ei voi antaa yhteiseksi lahjaksi koko perheelle?

Ikimuistoisimmat lahjat, jotka itse olen saanut, olivat kahvipaketti ja lakana.

Nämä tulivat lahjaksi silloisen avopuolison isältä. Hän tiesi että en juo kahvia.

Kahvipakettiakin hämmentävämpi lahja oli se lakana. Se oli semmoinen 80 cm leveään vuoteeseen tarkoitettu. Ilmeisesti ajatus oli, että käytän sitä omalla puolellani sänkyä 🙄

Se ei kuitenkaan toiminut, sillä sijauspatjan leveys oli 160 cm 😆

Käytännössä en siis saanut mitään lahjaa, sain vaan aukaista paketin.

Vierailija
25/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämä riippuu niin paljon ihmisestä. Lahjaa valitessa pitäisi minusta aina ajatella sitä lahjansaajaa ja hänen kiinnostuksen kohteitaan eikä valita vaan summamutikassa jotakin. Itse tykkään ruuanlaitosta ja usein toivon vaikka jotain tietynlaista paistinpannua tms. mutta ymmärrän hyvin, että joku ruuanlaittoa vihaava ei varmaan hirveästi kokkausvälineistä ilahdu, jos ei sellaista ole toivonut. Eli kannattaa kuunnella lahjansaajan toiveita ja miettiä, mistä hän pitää.

Vierailija
26/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä varmaan olet onnesta soikeana kun saat lahjaksi paistinpannun. Mitä, etkö?

Mä sain viime vuonna joululahjaksi laadukkaan hiiliteräspannun, johon olen ollut erittäin tyytyväinen.

Monitoimikonekin ois kiva...

M39

Vierailija
27/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tykkään, koska kokkaus on myös harrastus. 

Vierailija
28/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei suutu. Siis jos ruuanlaitto on harrastus, kuten se on minulle ja miehelleni. Ilahdumme molemmat keittiövälineistä.

Jos se on ikävä velvollisuus, niin silloin tietenkään keittiövälineitä ei anneta lahjaksi muistuttamaan ikävästä hommasta. Ihan samalla lailla ei anneta työkalujakaan sellaiselle henkilölle, miehelle tai naiselle, joka inhoaa nikkarointia ja on siinä onneton.

Ps. Haluaisin kovasti Dyson v11:n, mutta en raaski sitä itse ostaa. Saapa nähdä, onko mies ottanut vihjailuista onkeensa. Onhan se kallis ostos, mutta vanha pölynimuri on hajoamassa käsiin, joten uusi on hankittava joka tapauksessa ennen pitkää.

Täytyy sanoa että aika vahvasti saisi minulle vihjailla että uskaltaisin vaimolle pölynimuria joululahjaksi ostaa. Tai edes yhteiseksi lahjaksi. Toivotaan että miehesi tuntee sinut ja uskaltaa :-)

Vierailija
29/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka suuttuu? Mä olen aina toivonut keittiövälineitä joululahjaksi. Viime vuonna sain blenderin, tänä vuonna yleiskoneen. En mä pitkin vuotta muuten vaan noita 300-700€ vehkeitä ostele, lahjaksi on kiva saada. Samoin mies toivoo sellaisia itselleen hyödyllisiä välineitä, joita ei muuten tule osteltua.

No entäs jos olisit toivonut vaikka lahjakorttia kauneussalonkiin ja saisit vaikka vohveliraudan (vaikka et syö vohveleita)? Tai jos miehelle antaisi lettupannun? Tai sukkapuikot? Tai maton?

On ihanaa saada mitä toivoo.

Vierailija
30/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä varmaan olet onnesta soikeana kun saat lahjaksi paistinpannun. Mitä, etkö?

Mä sain viime vuonna joululahjaksi laadukkaan hiiliteräspannun, johon olen ollut erittäin tyytyväinen.

Monitoimikonekin ois kiva...

M39

Tai tiskirätti ja lattialuutu.

Näistä saa oikein kivan pakkauksen jos mukaan liittää vielä pullollisen etikkaa ja sappisaippuan.

Vierailija
31/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en perusta koruista, taikka hajuvesistä, joku kätsy yleiskone tulis kyllä tarpeen, kokkailu jaå leipominen on kivaa ja tuommonenhan helpottais kummasti.

Vierailija
32/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että aika vahvasti saisi minulle vihjailla että uskaltaisin vaimolle pölynimuria joululahjaksi ostaa. Tai edes yhteiseksi lahjaksi. Toivotaan että miehesi tuntee sinut ja uskaltaa :-)

Ottaen huomioon, että mies imuroi myös ja ymmärtää laatukoneen olevan ylimääräistä luksusta, niin.... eri asia olisi hommata joku satasen rutku.

Sitä paitsi ollaan oltu yhdessä jo 33 vuotta, joten kyllä hän minut tuntee.

Vierailija
33/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta ja lahjan antajasta. Olen yksin asuva sinkku, ja jos saisin (olen saanutkin) perheeltäni lahjaksi keittiövälineitä tai kodin tarvikkeita niin olisin oikein iloinen. Jos taas asuisin yhdessä jonkun kanssa ja saisin häneltä paistinpannun lahjaksi niin en kyllä tykkäisi. Miksi ostaa toiselle lahjaksi jokin arkinen tavara jota kummatkin käyttää? Sama kuin ostaisi toiselle lahjaksi mopin tai uuden maton. Mielestäni lahjan täytyy olla henkilökohtainen. Ja joo, tiedän että jotkut harrastavat ruoanlaittoa ja toivovat uusia keittiövälineitä, mikä tietysti muuttaa tilannetta. 

Vierailija
34/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

wimp kirjoitti:

miehen työkalut ovat henkilökohtaisia,kattilat ja padat ei.

Ahaa, siispä mies tekee rempat ja muut korjaukset koska ne ovat miesten hommia (joista nauttii?), yhdessä tehdään kaikki muu?

Vierailija
35/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lahja naiselle on laadukas paistinpannu.

Vierailija
36/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittöni on pieni joten minulla ei tilaa turhalle roinalle. Mutta kiitos että pyrit täyttämään jo täydet kaappini turhilla kapistuksilla, ajatushan on tärkein. Osta mulle silti se Nintendo Switch jota pyysin. Jos ostat sen munankeittimen niin vietät joulusi hangessa se munankeitin seuranasi.

Vierailija
37/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta kokeile seuraavaksi siivousvälineitä!

Vierailija
38/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, ilahtuisitko sinä jos saisit lahjaksi taikinakulhon, juuresharjan tai vaikkapa astiapyyhkeen?

Minä en ole ap, mutta minä ilahtuisin. Järkeviä, käytännöllisiä ja tarpeellisia lahjoja nuo kaikki.

Vierailija
39/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras lahja naiselle on laadukas paistinpannu.

sen jälkee voitki juosta sitä pakoo

Vierailija
40/63 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein sinä nikkaroit työkaluillasi jotain perheen arjelle välttämätöntä, ap? Ruokaa pitää laittaa joka päivä joten jos kyse ei ole kokkaamista harrastavasta naisesta ja jostain erityiskokkaustyökalusta niin lahja ei ole naiselle vaan koko perheen arkitavara, vähän kuin jatkojohto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän