Miksi naiset suuttuvat jos saa lahjaksi keittiövälineitä
Kommentit (63)
No mutta vihjaa tontulle, että toivot sukkapuikkoja ja seiskaveikkaa. Varmasti toiveesi toteutuu ja pääset touhuun käsiksi! Tsemppiä sinne nyrkin ja hellan väliin :D
Ihmetellyt samaa.
Hääpukukin valittiin muiden kodinkoneiden kanssa samaan väriin.
Mikähän tässä mättää?
Minä en osaisi todellakaan ostaa miehelle työkaluja. Kyllä hän itse ostaa ne, koska tietää paremmin. Samoin ajattelen keittiövälineistä. Niitä hankitaan tarpeeseen arkena. Kummatkaan eivät ole mitään lahjoja.
Minäkään en ymmärrä, miksi henkilö, joka tykkää laittaa ruokaa, suuttuisi jostain ruuanlaittovälineestä. Että monitoimivatkain on kamalin lahja ikinä. Itse olisin tyytyväinen kun saisin jotain jota tarvitsen.
Tässä on joku naisen ja miehen välillä oleva fundamentaalinen ero.
Kuka suuttuu? Mä olen aina toivonut keittiövälineitä joululahjaksi. Viime vuonna sain blenderin, tänä vuonna yleiskoneen. En mä pitkin vuotta muuten vaan noita 300-700€ vehkeitä ostele, lahjaksi on kiva saada. Samoin mies toivoo sellaisia itselleen hyödyllisiä välineitä, joita ei muuten tule osteltua.
Miehenä varmaan olet onnesta soikeana kun saat lahjaksi paistinpannun. Mitä, etkö?
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä, miksi henkilö, joka tykkää laittaa ruokaa, suuttuisi jostain ruuanlaittovälineestä. Että monitoimivatkain on kamalin lahja ikinä. Itse olisin tyytyväinen kun saisin jotain jota tarvitsen.
Tässä on joku naisen ja miehen välillä oleva fundamentaalinen ero.
Niin on. Mies elää koko elåmänsä tyhmänå.
Ostakaa naisille jotain spesiaalia keittiövälineitä, kuten laadukas pannu, yleiskone, parilapannu jne tai astioita mitä naisenne kerää. Tai spesiaalileivontajuttuja.
Mä en tykkäisi, koska en ilokseni harrastele ruoanlaittoa niin kuin joku nikkarointia.
Jos tykkää ruoanlaitosta niin eri asia. Mutta kai sitä luulisi tuntevan ainakin kumppaninsa sen verran hyvin ettei vahingossa osta keittiövälineitä, jos ruonlaitto ei ole harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Kuka suuttuu? Mä olen aina toivonut keittiövälineitä joululahjaksi. Viime vuonna sain blenderin, tänä vuonna yleiskoneen. En mä pitkin vuotta muuten vaan noita 300-700€ vehkeitä ostele, lahjaksi on kiva saada. Samoin mies toivoo sellaisia itselleen hyödyllisiä välineitä, joita ei muuten tule osteltua.
Kuinka monta kertaa olen käyttänyt sitä blenderiä vuoden aikana? Siis sen ensimmäisen alkuhuumakuukauden jälkeen?
Sukupuoli ei enää oikein liity nykyään näihin asioihin.
Mun naispuolinen kämppis/kaveri toivoi joululahjaksi yhtä työkalua. Mä olen mies, mutta varmaan saamassa omilta vanhemmilta keittiövälineitä. Asian ydin on kai se, että niitä juttuja ollaan toivottu itse ja välineisiin liittyvä asia kiinnostaa.
Mua kiinnostaa leipominen ja käsityöt. Häntä taas puu-ja nahkatyöt. Hän siivoaa täällä enemmän, kun mä en siihen pysty, ja varmaan suuttuisi, jos hän saisi siivousvälineitä lahjaksi. Siivoaminen on hänellekin epämiellyttävä velvollisuus.
Ei kai tätä kukaan tosissaan kysy, mutta vastasin silti.
AP, ilahtuisitko sinä jos saisit lahjaksi taikinakulhon, juuresharjan tai vaikkapa astiapyyhkeen?
Laadukkaat keittiövälineet ovat todella hyvoä ja suosittuja lahjoja. Oma nuoreni saa tänä Jouluna mm.kasarin, liemikauhan , Mainiosarastus astioita ym. talouteen liittyvää. Ja ihan ovat omia toiveitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa olen käyttänyt sitä blenderiä vuoden aikana? Siis sen ensimmäisen alkuhuumakuukauden jälkeen?
Päivittäin. Myös yleiskonetta olen toivonut pitkään, koska leivon kaikki leivät itse ja teen usein kakkuja jne.
Se on tää feminismin aalto, joka on pyyhkäissyt Suomenkin yli. Kaikki kuvitellaan sovinistisena lähtökohtaisesti. Tässä tapauksessa keittiöön liittyvät välineet ja kodinkoneet = Vaimo, kodin ainoa puurtaja.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä varmaan olet onnesta soikeana kun saat lahjaksi paistinpannun. Mitä, etkö?
Minun mielestäni paistinlastasetti olisi miehelle vielå parempi joululahja tai peruspulkka jossa voi vetåä lasta ulkona tai muovinen vauvan kylpyamme.
Mutta oikeasti synttäri tai joululahjan tulee olla henkilökohtanen, sellainen että juuri saajaa on ajateltu.
Moni mies ilmeisesti haluaa tahallaan olla ilkeä ja halveksiva naistaan kohtaan, ihmstä kohtaan joka on hänen rakkaansa. En pysty käsittämään.
Mina sain viime synttarilahjaksi valurautapaistinpannun ja olin ikionnellinen.
Jouluksi saanen lettupannun, tai sita olen ainakin toivonut. :D
Haluan niitä keittiövälineitä! Tänne vaan kiitos.
tv. amatöörikulinaristi himokokkaaja
miehen työkalut ovat henkilökohtaisia,kattilat ja padat ei.