Minusta ei olekaan isäksi, tuntuu kamalalta
Tajusin sen tänään. Työkaverit suunnittelivat eeppistä ryyppyiltaa, ja minä tiesin että vaimoni ei haluaisi että lähden, kun olimme sopineet rauhallisesta koti-illasta ja kokkailusta. Meillä kotona 5kk vauva. Luulin olevani valmis isäksi mutta vi*tu soikoon en ole. Tuntuu kamalalta hylätä vaimo ja lapsi mutta mun täytyy ajatella myös itteäni ja mun päänuppia..sori avautumisesta.
M33
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää ensin panna kakara ja sitten huomata ettei ole isäksi. Olisit lyönyt tappiisi kumin niin kauan kun olisit valmis isäksi. Olet h.....n tyhmä ja ajattelematon nuija.
kumin kanssa paneminen vie 50% pois nautinnosta. Ei kiitos. Jos lapsia sitten vahingossa tulee niin emmä mitään elareita maksa vaan KELA koska olen sossupummi ja teen vaan pimeitä töitä onhan se ihan mukavaa sitten 10 vuoden päästä jos on niitä lapsia runsaasti eri puolella tulee hyvä ja turvallinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää ensin panna kakara ja sitten huomata ettei ole isäksi. Olisit lyönyt tappiisi kumin niin kauan kun olisit valmis isäksi. Olet h.....n tyhmä ja ajattelematon nuija.
kumin kanssa paneminen vie 50% pois nautinnosta. Ei kiitos. Jos lapsia sitten vahingossa tulee niin emmä mitään elareita maksa vaan KELA koska olen sossupummi ja teen vaan pimeitä töitä onhan se ihan mukavaa sitten 10 vuoden päästä jos on niitä lapsia runsaasti eri puolella tulee hyvä ja turvallinen olo.
olen nyt nussinut jo 150-200 naista ja ainakin toisen samanmoisen ehdin vielä ennen kuin tässä alkaa olla liian vanha niihin touhuihin
En tiedä kuinka usein ap:lla on eeppisiä ryyppäysiltoja, mutta jos nyt ei ihan viikoittain niin miksi ei voisi mennä.
Mä en vaan käsitä tuota että parisuhteessa pitää toiselta pyytää lupa mennä jonnekkin. Ja usein juuri miehen pitää pyytää lupa. Meillä ainankin on lähinnä ilmoitusluontoinen asia että mulla on silloin ja tällöin menoa on sun vuoro katsoa lapsia. Ja toisinpäin. Ja joskus sitten kysytään mummo lapsenvahdiksi. Rauhallisia koti-iltoja varmaan riittää ihan jopa joka päivä, jos vauva on hyvä nukkumaan. Kyllä vanhempi tarvitsee myös vapaa-aikaa. Erijuttu jos olisitte sopineet vaikka illallisesta ravintolassa tai siitä että vaimo olisi menossa jonnekkin, silloin tottakai eeppinen ryyppyilta jäisi välistä.
Vanhemmuuteen sitoutuminen on jostain syystä vaikeampaa isille kuin äideille, siksi pitäisi muistaa ettei ahdista sitä miestä nurkkaan vaatimalla olemaan joka lauantai kotona yhdessä äitin ja vauvan kanssa katsomassa putousta. Ja tietty mikäs sen paremmin kasvattaa välejä lapseen kun olla sen kanssa kahdestaan ja päästää äiti välillä tuulettumaan.
Jos eeppiset ryyppyillat on joka viikonloppuinen juttu ja siinä oikeasti menee koko viikonloppu niin sitten ehkä vaimolla on oikeasti kivempaa sen muksun kanssa kaksin.