Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatteko lasten tekemät koristeet joulukuuseen?

Vierailija
20.12.2019 |

Ne kaikki hienot mytyt ja pallerot?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapset tehnyt aika paljon koristeita. Päiväkodissa, koulussa ja vapaa-ajalla. En minä niitä kaikkia kuuseen laita, mutta jotain aina. Suurimmaksi osaksi sitten kaupasta ostettuja palloja.

Vierailija
2/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo laittoi, minä en. Lapsi itse pyysi ne omaan huoneeseensa.

On varmasti väärin, mutta olen jotenkin helpottunut, vaikkei kuusi muutoinkaan mikään designhärveli ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ajatuksella tehty laitetaan, mutta varsin tuottoisan 8-vuotiaan jokaista mytättyä silkkipaperia ei kyllä 😁

Vierailija
4/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsethan sen kuusen koristelee muutenkin. Siellä on sekaisin kaikenlaista koristetta, osa itse tehtyjä ja osa ei. Ainut mitä minä laitan on valot kuuseen.

Vierailija
5/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään kakaroiden rumia askarteluja laiteta tyylikuusta pilaamaan.

Lasten tekemät koristeet poltetaan jouluaattoiltana pihalla suuressa nuotiossa.

Vierailija
6/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse onneksi enää laittaa. Lapsi on jo sen verran iso että ei pahastu siitä jos jätän laittamatta. Monta vuotta niitä piti kyllä laittaa. Ihanaa että nyt saan koristella mieleni mukaan!

Vierailija
7/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan edelleen. Lapset jo aikuisia. Noista ja muistakin vanhoista koristeista tulee joulumieli ja muistoja kaikista aiemmista jouluista.

Vierailija
8/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen poltettiin kirjoja, nykyisin lasten tekemiä joulukoristeita.

Vierailija
9/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan ne joulupuuron sekaan.

Vierailija
10/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat pitää suurena aarteenaan mun tekemääni koristetta. Se laitetaan aina.

Jostain syystä omat lapset ei ole tehnwet joulukoristeita. Vaikka kyllä tykkäävät maalata ja piirtää ja muovailla muovailuvahalla.

Vierailija
11/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin laitan. Onhan ne joskus aika... jänniä, mutta ihania ovat ja niistä tulee hyvä mieli.

Vierailija
12/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti laitan. Ei ole mikään "vain hopeaa ja valkoista" -pakkomiellekuusi vaan tontut ja värjätyt kävyt mahtuu sinne kyllä.

Vierailija
13/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielakin tallella ystavan lapsen kolme vuotta sitten, neljavuotiaana tekema iso (15cm pitka) vaaleansininen littea lumiukkokoriste, johon han on itse liimannut epasymmetrisesti jotain jouluaiheisia pikkutarroja ja piirtanyt sille itse silmat. 

Kylla ma sen vaan uskollisesti kuuseen laitoin roikkumaan tanakin vuonna, vaikka lapsi ei edes tule meille kylaan :D 

Siita on kaikessa rumuudessaan tullut jo perinne. :) Sitapaitsi minusta on hauska idea sitten sanoa teini-ikaan ehtineelle tytolle, etta katsopas, kuusessa on vielakin se sun nelivuotiaana tekema koriste, ja on roikkunut siina joka joulu siita asti. :) 

T: Vela

P.S. Se ei kylla siina kuusessa ihan "paraatipaikalla" roiku :D 

Vierailija
14/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Mulla on siellä isoäidin pula-aikana tekemät lankatontutkin. Jokaisella koristeella on oma tarinansa.

Vierailija
15/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsethan sen kuusen koristelee muutenkin. Siellä on sekaisin kaikenlaista koristetta, osa itse tehtyjä ja osa ei. Ainut mitä minä laitan on valot kuuseen.

Meillä ei kyllä lapset kuusta koristele. Auttaa voivat kyllä mutta minä päätän mitä koristeita laitetaan ja mihin oksalle. Muuten kuusesta tulee sellainen että jossain yhdessä kohdassa on kaikki koristeet ja muu kuusi paljaana. 

Vierailija
16/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, siitä tulee hyvä mieli ja tunnelma.

Vierailija
17/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi on muutenkin pääosin lapsia varten, joten todellakin saavat laittaa sinne omatekoisetkin koristeet. 

Vierailija
18/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta maar. Lapset saavat koristella mielensä mukaan, en ole mikään joulukuusinatsi.

Vierailija
19/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Mulla on vielakin tallella ystavan lapsen kolme vuotta sitten, neljavuotiaana tekema iso (15cm pitka) vaaleansininen littea lumiukkokoriste, johon han on itse liimannut epasymmetrisesti jotain jouluaiheisia pikkutarroja ja piirtanyt sille itse silmat. 

Kylla ma sen vaan uskollisesti kuuseen laitoin roikkumaan tanakin vuonna, vaikka lapsi ei edes tule meille kylaan :D 

Siita on kaikessa rumuudessaan tullut jo perinne. :) Sitapaitsi minusta on hauska idea sitten sanoa teini-ikaan ehtineelle tytolle, etta katsopas, kuusessa on vielakin se sun nelivuotiaana tekema koriste, ja on roikkunut siina joka joulu siita asti. :) 

T: Vela

P.S. Se ei kylla siina kuusessa ihan "paraatipaikalla" roiku :D 

Eikä, mäkin sain juuri tänä vuonna eräältä lapselta koristeen. Sellainen jättimäinen (jälkiruokalautasen kokoinen) joku otus, silmät ja suu ja olisiko ollut kaksi jalkaa :D Lapsi kysyi että voithan sitten laittaa sen kuuseen. No tottakai laitan! Onhan se nyt omalla tavallaan hieno.

t. vela

ps. itse ajattelin ehkä laittaa sen latvakoristeeksi :D

Vierailija
20/30 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Meillä ei ole mikään sieluton sisustuskuusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme