Official AV Anonyymit Addiktit - Mihin olet koukussa?
Kommentit (24)
Alkoholiin. Olen lääkinnyt sillä itse mielenterveysongelmiani jo yli vuosikymmenen, joten siitä on vaikea päästä eroon.
Hitaasti olen kuitenkin onnistunut sentään vähentämään juomista, vaikka haluaisin olla kokonaan ilman. Se on vaikeaa, koska oikeasti oloni vain pahenee, vaikka olisin selvin päin puolikin vuotta.
1. Savukkeet. Aski päivässä. En näe pääseväni niistä koskaan eroon.
2. Alkoholi. Tilanne on juuri nyt hallinnassa verrattuna menneisyyteen, mutta suhteeni aineeseen ei ole terve. Se auttaa silloin kun mikään muu ei auta eikä se ole hyvä asia.
3. Kahvi. Tarvitsen tätä mustaa nektaria vähintään 4 isoa kuppia päivässä.
Bloggaajien ja julkkistähtösten haukkumiseen netissä. Koskaan en asiaa myönnä enkä ikinä hauku tai puhu rumasti toisten kuullessa mutta anonyyminä netissä annan näppäimistön laulaa asiattomuuksia ja saan siitä paljon iloa.
Nettiin, seksiin, viinaan, nikotiiniin, matkailuun ja ties mihin muuhun. Olen helposti addiktoituva ihminen. Minuun sopii hyvin sanonta: "Vaikka liika on liikaa, kohtuus ei koskaan ole tarpeeksi."
Fazerin sininen, koska on hyvää :P
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Seksiin.
Vaimooni.
Läheisyyteen(kts. edellinen).
Kahviin.
Tähän palstaan.
Olen addiktoitunut työkaveriini, jo yli kymmenen vuotta. Muuten en koe olevani addiktoituvaa tyyppiä, en polta, juon harvoin, herkkuja menee maltillisesti, huumeet ei nappaa jne. mutta työkaverista en pääse eroon. Hän pyörii mielessä joka päivä, ei unohdu vaikka omassa elämässä tapahtuisi mitä normaaleja elämän tapahtumia kuten oman avomiehen tapaaminen, lasten syntymät, asuntolainat ja autolainat. Oma elämä siis rullaa eteenpäin mutta työkaveria en saa mielestä. Ei tämä ole enää ihastumista eikä rakastumista vaan addiktio. Nyt koronan aikana kun etänä ollaan, en ole häntä nähnyt, puhunut hänen kanssaan kylläkin ja vieroitusoireet on kovat...
Rööki, päihteet, energiajuomat ja cokis. Alkoholia ja kahvia en sentään käytä ollenkaan.
Kahviin, palstaan, nikotiinipillereihin, suklaaseen, opamoxeihin
Veteen. Kylmään kuplaveteen, snadisti sitruunaa mausteena
FarmVille Country Escape-peliin.