Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut 65kg-> 60kg viim kuukauden aikana

Vierailija
20.12.2019 |

Jätin vain karkit pois, nyt ei ole tehnyt edes mieli mitään makeaa pariin viikkoon.

Olen 165cm pitkä. En ole tavoitellut varsinaisesti painon pudotusta ja nyt mietinkin että pitäisikö syödä enemmän?
Söin aiemmin tyyliin suklaalevyn viikossa ehkä herkkuja.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi sun pitäisi väkisin syödä enemmän? Olet ihan normaalipainoinen edelleen, et mikään tikkulaiha, joten en tajua.

T. 166/60

Vierailija
22/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Mulla kävi ihan sama kun aloitin ketodieetin, paino tippui 60 kilosta 50 kiloon tuosta vain. Joudun oikeasti nykyään miettimään miten saan tarpeeksi kaloreita, koska kun hiilareita ei syö niin ruokahalu on paljon pienempi eikä niitä ylimääräisiä kaloreita enää tulekaan sokerista.

syömishäiriö

Kuinka niin?

kaikki nää eri dieetit esm keto paleo paasto on syömishäiriöitä muotoiltuna vaan joksikin ruokavalioksi, toiki kommentoija?, 50 kiloa nytten ja jos normaalin pituinen ni on jo alipainoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi sun pitäisi väkisin syödä enemmän? Olet ihan normaalipainoinen edelleen, et mikään tikkulaiha, joten en tajua.

T. 166/60

Niin, en siis tiedä pitäisikö syödä enemmän. Yllätyin vain niin paljon tuosta laihtumisesta, että mietin onko se normaalia!

Aloittaja

Vierailija
24/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Mulla kävi ihan sama kun aloitin ketodieetin, paino tippui 60 kilosta 50 kiloon tuosta vain. Joudun oikeasti nykyään miettimään miten saan tarpeeksi kaloreita, koska kun hiilareita ei syö niin ruokahalu on paljon pienempi eikä niitä ylimääräisiä kaloreita enää tulekaan sokerista.

Ihan tutkitusti ketodieetti laihduttaa siksi, koska se rajoittaa ruokavaliota niin paljon eli syödyt kalorit vähenee huomattavasti. Minä laihduin huomattavasti viljattomalla, maidottomalla ja munattomalla imetysdieetillä ihan vain siksi, että oli huomattavasti vaikeampaa keksiä mitä syö kun kaikki "tavalliset" ruuat oli poissa pelistä.

Ketoillessa ei tarvitse eikä pidäkään olla liian vähillä kaloreilla, joten selityksesi ontuu.

Vierailija
25/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tutkitusti ketodieetti laihduttaa siksi, koska se rajoittaa ruokavaliota niin paljon eli syödyt kalorit vähenee huomattavasti. Minä laihduin huomattavasti viljattomalla, maidottomalla ja munattomalla imetysdieetillä ihan vain siksi, että oli huomattavasti vaikeampaa keksiä mitä syö kun kaikki "tavalliset" ruuat oli poissa pelistä.

Ketoillessa ei tarvitse eikä pidäkään olla liian vähillä kaloreilla, joten selityksesi ontuu.

Olen tuo aiempi, joka laihtunut ketolla. Syön selvästi vähemmän kaloreita kuin aiemmin, mutta en ole siis sitä mieltä, että siinä on mitään pahaa? Oletan, että kehoni asettuu siihen painoon lopulta, jossa syömiset on tasapainossa kulutuksen kanssa. En näe siis nälkää tms.

Vierailija
26/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 166/60

Niin, en siis tiedä pitäisikö syödä enemmän. Yllätyin vain niin paljon tuosta laihtumisesta, että mietin onko se normaalia!

Aloittaja

No on normaalia laihtua jos vähentää syömisiään :D jos näet nälkää tms, niin asia eri, mutta ei tuossa nyt ole mitään huolestuttavaa.

Vierailija
27/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan siinä käy ja makean himo katoaa yllättävän nopeasti. Kovin montaa päivää ei tarvitse sitä itsekuria olla kun homma alkaa hoitumaan kuin itsestään. Hieno suoritus! Kanttaa myös treenata lihaskuntoa koska painon pudotessa lähtee aina myös lihasmassaa.

Vierailija
28/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

syömishäiriö

Kuinka niin?

kaikki nää eri dieetit esm keto paleo paasto on syömishäiriöitä muotoiltuna vaan joksikin ruokavalioksi, toiki kommentoija?, 50 kiloa nytten ja jos normaalin pituinen ni on jo alipainoinen

:D

Vierailija
29/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan siinä käy ja makean himo katoaa yllättävän nopeasti. Kovin montaa päivää ei tarvitse sitä itsekuria olla kun homma alkaa hoitumaan kuin itsestään. Hieno suoritus! Kanttaa myös treenata lihaskuntoa koska painon pudotessa lähtee aina myös lihasmassaa.

Sehän on aika yksinkertaista. Ei itse osta herkkuja, ja aina kun joku muu tarjoaa, niin sanoo ei kiitos.

Vierailija
30/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on aika yksinkertaista. Ei itse osta herkkuja, ja aina kun joku muu tarjoaa, niin sanoo ei kiitos.

Oliski noi helppoa

Vierailija
31/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap! Itsellä ihan samat mitat. Joulun jälkeen aion saavuttaa 60 kg.

Vierailija
32/32 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa ap! Itsellä ihan samat mitat. Joulun jälkeen aion saavuttaa 60 kg.

Jees hyvä tavoite, varmasti onnistut! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme